Kontrolka Engine/TCS Silnik zgasł Błąd P1378 /Rozwiązanie
Strona 1 z 1
Podczas jazdy pojawiła sie usterka silnika po czym silni zgasł po czym samochód został sprawdzony przez mechanika i według niego nie wie co sie stało jego komputer wskazał dwa razy błąd P1378 w bazie kodów on nie istnieje. podczas prób odpalenia swieciła kontrolka silnika i kontroli trakcji , po czym po pół godzininy samochód odpalil i brak usterki . Co to moze byc i czy mam sie przejmowac daną usterką 
-
Miszcz_Yogurt
Są testery z ktorymi mazda nie rozmawia . Aby dokładnie stwierdzic co ją boli podpina się tylko IDS ,a . Z ktorego roku jest ta magda ?Miszcz_Yogurt napisał(a):wskazał dwa razy błąd P1378 w bazie kodów on nie istnieje
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Madzia z DPF
Jak widze mało skutecznie.Miszcz_Yogurt napisał(a): był podłączony do komputera diagnostycznego
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Do tego od tamtego momentu nie da się sterować szybami od strony kierowcy oprócz szybą kierowcy a każdy pasażer moze swoją szybą sterowac. Może ktoś mi coś sprytnego poradzić na te problemy ?
-
Miszcz_Yogurt
Mechanik pewnie odpinał akumulator , teraz kolega musi zaprogramowac szybki ( kazda oddzielnie -klawisz w doł i klawisz w gore do klikniecia ) i bedą działacMiszcz_Yogurt napisał(a):od tamtego momentu nie da się sterować szybami od strony kierowcy
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Miszcz_Yogurt, proszę o zapoznanie się z tematem:
Witaj na forum MazdaSpeed | FAQ i Regulamin
Praktyczny poradnik dla nowych Forumowiczów i nie tylko.
Zwłaszcza z punktem #2 bo od tego będzie zależeć czy Twój temat przetrwa.
Dodatkowo:
Problem układu smarowania – zapieczony smok olejowy
Mazda 6 GG/GY MZR-CD (2.0 Diesel/CiTD) 2002-2007
PORADNIK DOTYCZĄCY SILNIKÓW DIESLA (DiTD, MZR-CD czyli CR itp.)
to i inne odpowiedzi na dręczące pytania w postach poniżej
Poradnik – zasada działania silnika i podzespołów – M6 CR '02-'05
Opis EGR, turbo, układ paliwowy, dolotowy, test przelewowy, czujniki, kody błędów
Mazda 6 –> Diesel
Witaj na forum MazdaSpeed | FAQ i Regulamin
Praktyczny poradnik dla nowych Forumowiczów i nie tylko.
Zwłaszcza z punktem #2 bo od tego będzie zależeć czy Twój temat przetrwa.
Dodatkowo:
Problem układu smarowania – zapieczony smok olejowy
Mazda 6 GG/GY MZR-CD (2.0 Diesel/CiTD) 2002-2007
PORADNIK DOTYCZĄCY SILNIKÓW DIESLA (DiTD, MZR-CD czyli CR itp.)
to i inne odpowiedzi na dręczące pytania w postach poniżej
Poradnik – zasada działania silnika i podzespołów – M6 CR '02-'05
Opis EGR, turbo, układ paliwowy, dolotowy, test przelewowy, czujniki, kody błędów
Mazda 6 –> Diesel
Pozdor Myjk
Usterka rozpoznana zawór zwrotny paliwa uszkodzony cofa paliwo do baku . Mozna temat zamknąć. Dzieki za pomoc.
-
Miszcz_Yogurt
Jednak nie zawór zwrotny. Samochód wylądował w serwisie mazdy i powiedzieli ze czujnik ciśnienia paliwa wskazuje zbyt wysokie cisnienie na rozruch (1700 bar a powinno byc 350 ) zemontowali pompe paliwa oddali ja do bosch-a .zregenerowali pompę ( cena nie mała 2tys pln) do tego mazda swoje 800 zł i pare dni po oddaniu samochodu zauwazyłem wzrost spalania paliwa jak przy przepalaniu ERG na następny dzien samochód zgasł na środku ronda i wrócił do mazdy. W mazdzie w Bielsku juz nie wiedzą co się dzieje , może wy wiecie co to może byc bo chyba mechanikom w moim serwisie potrzeba pomocy z góry dziekuje za pomoc.
-
Miszcz_Yogurt
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6