Mocne szarpnięcie podczas gaszenia
1, 2
Nieeee, ona chyba zasysa non-stop. Poza tym, u mnie dzwoni tez na luzie. W takim razie to pewnie nie to.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Spotkałem się z opinią, że w sytuacji gdy silnik przy gaszeniu nagle się trzęsię to objaw wyeksploatowanego koła dwumasowego, które jest urządzeniem charakterystycznym dla diesel. Mam podobne objawy, ale nie na tyle aby mi to przeszkadzało.
-
KRYSMA
No właśnie, przebieg 150 tys, to tak akurat żeby zaczęło się sypać koło zamachowe. A ponoć w tych silnikach nie należy do zbyt udanych i trwałych. Chyba trzeba zrobić gruntowny przegląd auta.
Medium – Bozon Records Tour
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
MACIEKbm napisał(a):BlackM3 sprawdź jakie obroty max. uzyska silnik na postoju...czy przekroczy 4000obr/min
albo czy nie wyskoczy z ramy...
o ile mi wiadomo, to nie nalezy krecic silnika tak wysoko
i to bez tzw. obciazenia,
bo moze to jego koniec!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):albo czy nie wyskoczy z ramy...
Enduro napisał(a):o ile mi wiadomo, to nie nalezy krecic silnika tak wysoko
i to bez tzw. obciazenia,
Dobrze Ci wiadomo , jeden tez tak krecil i teraz korbowodu szuka
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a): jeden tez tak krecil i teraz korbowodu szuka
ale co, w góre poleciał..
i jeszcze nie spadł!?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
To ja nadstawie wiaderko i go zlapie, na wypadek jakby moj chcial uciekac...
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Ostatnio jeździłem nowym C3 Picasso 1.6 109 KM (ten sam silnik) i przy gaszeniu też nim charakterystycznie zatrzęsło... mocno, a to na dodatek niemal fabrycznie nowy samochód. Podobno TTTM (Ten Typ Tak Ma).
Globy dziwnie, bo to w sumie nowy objaw. Dawniej tak się nie działo. Ładnie, mięciutko gasł.
Medium – Bozon Records Tour
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
BlackM3 napisał(a): Mianowicie od momentu ruszeniu, do osiągnięcia około 3000 obrotów silnik niesamowicie dzwoni i robi wrażenie jakby coś go hamowało, nie dawało rozpędzić się autu
Najpierw pozbadz sie tego a nie mysl o kole dwumasowym. Pompa vacum moze sobie dzwonic ale to dzwonienie nie ma nic nic wspolnego z mulowatoscia silnika, nieszczelne przewody tak, dzwonienie pompy nie. Jesli silnik cos boli zatrzesie nim przy wylaczaniu tak samo dzieje sie w mazdzie 6
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Ale skoro vacum służy do wytworzenia podciśnienia w całym układzie sterowania silnika i hamulców to dlaczego miało by nie mieć nic wspólnego ze spadkami mocy?? mozliwe że w pewnych momentach podciśnienie jest zbyt małe żeby płynnie sterować kierownicami na turbinie bądź przepustnicą albo zaworem który otwiera dopływ powietrza do kolejnych 4 zaworów ssących
Wyrzucam smutek, zostawiam pamięć o nich
Twarze z przeszłości, duchy, których nie chcę wygonić
Twarze z przeszłości, duchy, których nie chcę wygonić
- Od: 26 kwi 2007, 16:32
- Posty: 130
- Skąd: starachowice
- Auto: Mazda 6 Mzr-cd 2.0 2003r 136KM
syberek1 napisał(a):mozliwe że w pewnych momentach podciśnienie jest zbyt małe żeby płynnie sterować kierownicami na turbinie bądź przepustnicą albo zaworem który otwiera dopływ powietrza do kolejnych 4 zaworów ssących
Niemozliwe Jezeli wszystko jest sprawne nie ma takiej opcji, to sa raczej wywody w stylu "co by bylo gdyby" Polecam poczytac o zasadzie dzialania pompy i calego ukladu Gdyby takie rzeczy mialy miejsce producent krecilby bicz na samego siebie w co raczej watpie, chociazby z tego powodu ze jest to pompa odpowiadajca za wspomaganie hamulcow, czyli bezpieczenstwo i gdyby cos bylo z nia nie tak napewno zostalaby przeprojektowana a jednak jest produkowana przez tyle lat
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6