Mocne szarpnięcie podczas gaszenia

Postprzez krzych » 29 maja 2009, 13:32

Nieeee, ona chyba zasysa non-stop. Poza tym, u mnie dzwoni tez na luzie. W takim razie to pewnie nie to.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez KRYSMA » 29 maja 2009, 14:37

Spotkałem się z opinią, że w sytuacji gdy silnik przy gaszeniu nagle się trzęsię to objaw wyeksploatowanego koła dwumasowego, które jest urządzeniem charakterystycznym dla diesel. Mam podobne objawy, ale nie na tyle aby mi to przeszkadzało.
KRYSMA
 

Postprzez BlackM3 » 29 maja 2009, 15:26

No właśnie, przebieg 150 tys, to tak akurat żeby zaczęło się sypać koło zamachowe. A ponoć w tych silnikach nie należy do zbyt udanych i trwałych. Chyba trzeba zrobić gruntowny przegląd auta.
Medium – Bozon Records Tour
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2008, 14:01
Posty: 218 (0/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3, BK, Y6 (1.6 CiTD / PSA)

Postprzez MACIEKbm » 30 maja 2009, 17:51

BlackM3 sprawdź jakie obroty max. uzyska silnik na postoju...czy przekroczy 4000obr/min
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2007, 17:01
Posty: 70
Skąd: Sokoły/Warszawa
Auto: MAZDA 626 DITD 1999r

Postprzez Enduro » 30 maja 2009, 18:29

MACIEKbm napisał(a):BlackM3 sprawdź jakie obroty max. uzyska silnik na postoju...czy przekroczy 4000obr/min

albo czy nie wyskoczy z ramy...
o ile mi wiadomo, to nie nalezy krecic silnika tak wysoko
i to bez tzw. obciazenia,
bo moze to jego koniec!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Jaksa » 30 maja 2009, 19:08

Enduro napisał(a):albo czy nie wyskoczy z ramy...

<lol>
Enduro napisał(a):o ile mi wiadomo, to nie nalezy krecic silnika tak wysoko
i to bez tzw. obciazenia,

Dobrze Ci wiadomo , jeden tez tak krecil i teraz korbowodu szuka <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Enduro » 30 maja 2009, 22:09

Jaksa napisał(a): jeden tez tak krecil i teraz korbowodu szuka <lol>

ale co, w góre poleciał..
i jeszcze nie spadł!?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez krzych » 31 maja 2009, 00:23

To ja nadstawie wiaderko i go zlapie, na wypadek jakby moj chcial uciekac... :P
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Globy » 31 maja 2009, 00:49

Ostatnio jeździłem nowym C3 Picasso 1.6 109 KM (ten sam silnik) i przy gaszeniu też nim charakterystycznie zatrzęsło... mocno, a to na dodatek niemal fabrycznie nowy samochód. Podobno TTTM (Ten Typ Tak Ma).
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez BlackM3 » 31 maja 2009, 08:49

Globy dziwnie, bo to w sumie nowy objaw. Dawniej tak się nie działo. Ładnie, mięciutko gasł.
Medium – Bozon Records Tour
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2008, 14:01
Posty: 218 (0/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3, BK, Y6 (1.6 CiTD / PSA)

Postprzez MAZVAGTECH » 31 maja 2009, 09:48

BlackM3 napisał(a): Mianowicie od momentu ruszeniu, do osiągnięcia około 3000 obrotów silnik niesamowicie dzwoni i robi wrażenie jakby coś go hamowało, nie dawało rozpędzić się autu

Najpierw pozbadz sie tego a nie mysl o kole dwumasowym. Pompa vacum moze sobie dzwonic ale to dzwonienie nie ma nic nic wspolnego z mulowatoscia silnika, nieszczelne przewody tak, dzwonienie pompy nie. Jesli silnik cos boli zatrzesie nim przy wylaczaniu tak samo dzieje sie w mazdzie 6
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez syberek1 » 31 maja 2009, 12:00

Ale skoro vacum służy do wytworzenia podciśnienia w całym układzie sterowania silnika i hamulców to dlaczego miało by nie mieć nic wspólnego ze spadkami mocy?? mozliwe że w pewnych momentach podciśnienie jest zbyt małe żeby płynnie sterować kierownicami na turbinie bądź przepustnicą albo zaworem który otwiera dopływ powietrza do kolejnych 4 zaworów ssących :|
Wyrzucam smutek, zostawiam pamięć o nich
Twarze z przeszłości, duchy, których nie chcę wygonić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2007, 16:32
Posty: 130
Skąd: starachowice
Auto: Mazda 6 Mzr-cd 2.0 2003r 136KM

Postprzez MAZVAGTECH » 31 maja 2009, 12:37

syberek1 napisał(a):mozliwe że w pewnych momentach podciśnienie jest zbyt małe żeby płynnie sterować kierownicami na turbinie bądź przepustnicą albo zaworem który otwiera dopływ powietrza do kolejnych 4 zaworów ssących

Niemozliwe Jezeli wszystko jest sprawne nie ma takiej opcji, to sa raczej wywody w stylu "co by bylo gdyby" Polecam poczytac o zasadzie dzialania pompy i calego ukladu Gdyby takie rzeczy mialy miejsce producent krecilby bicz na samego siebie w co raczej watpie, chociazby z tego powodu ze jest to pompa odpowiadajca za wspomaganie hamulcow, czyli bezpieczenstwo i gdyby cos bylo z nia nie tak napewno zostalaby przeprojektowana a jednak jest produkowana przez tyle lat
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez MACIEKbm » 31 maja 2009, 15:25

Enduro napisał(a):o ile mi wiadomo, to nie nalezy krecic silnika tak wysoko

wysoko to czerwone pole na obrotomierzu
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2007, 17:01
Posty: 70
Skąd: Sokoły/Warszawa
Auto: MAZDA 626 DITD 1999r

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 6 mar 2015, 20:41.
Powód: spam/OT

Postprzez kinderek3 » 6 mar 2015, 21:22

koledzy u mnie problem jest z szarpnięciem przy gaszeniu. Sprawdziłem wtryski są ok. Podejrzewam że przyczyna jest z podciśnieniem. Może mi ktoś powiedzieć gdzie znaleść klapę gaszącą?
Początkujący
 
Od: 6 mar 2015, 16:52
Posty: 4
Auto: Mazda 6 2.0cd 121km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6