DPF i wysoki stan oleju

Postprzez krzysiekk38 » 18 maja 2009, 20:13

Myjk ma racje(przepraszam nie doczytalem dokladnia)Jezeli kupiles autko u Polskiego dilera obojetnie czy nowe czy urzywanne ale na euro gwarancji,a samochod po raz pierwszy zarejestrowany byl w Niemczech to gwarantem jest diler ktory Ci sprzesdal samochod oraz Mazda Niemcy.Jezeli natomiast kupilbys w kraju ale u dilera ktory ma autoryzacje Mazada Polska to wtedy gwarantem bylby diler i Mazda Polska.To troszke skomplikowane ale tak jest,niestety w zaden sposob to nie rozwiazuje Twego problemu.Na pocieszenie powiem Ci iz mi od okolo miesiaca i przejechaniu 1500 km nie zmienil sie poziom oleju podszedl pod"x"i narazie odpukac dzielnie sie trzyma.Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2009, 13:03
Posty: 64
Skąd: Bielsko-Biala
Auto: Mazda 6 2,0 MZR-CD 140 KM 2008

Postprzez valdi80 » 25 maja 2009, 23:31

Przepraszam, że w tym temacie, ale myślę, że nie ma sensu zakładać nowego... U mnie ma miejsce odwrotna sytuacja- mam auto z przebiegiem 3800 km i zaobserwowałem, że oleju mi ubyło- jest prawie na low... Jutro wyjeżdżam w trasę 4000 km i chyba będę musiał szukać po drodze ASO, żeby kupić Dexelię. Czy komuś zdarzył się podobny przypadek? Auto przez pierwszy tysiąc docierałem, starając się nie przekraczać 2500obr/min, po przekroczeniu 2000km już ogień w zakresie 2-4 k obr. Jeżdżę trasa – miasto w proporcji 90/10 %. Dużo po autostradach w zakresie prędkości 160- 200+.
Początkujący
 
Od: 25 maja 2009, 23:10
Posty: 10 (1/0)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2008 Liftback

Postprzez Myjk » 25 maja 2009, 23:38

Ja tam "docierałem" silnik przez 10 000 km ;) choć obecnie się silników nie dociera.
Zmieniałeś olej po 1000-1500 km?
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez valdi80 » 25 maja 2009, 23:50

Nie. W ASO zalecali wymianę przy <>5000 km, mi z przyczyn ode mnie niezależnych, wypadnie gdzieś koło 8000, chyba że jutro po drodze jakieś ASO mnie obsłuży od ręki...
Początkujący
 
Od: 25 maja 2009, 23:10
Posty: 10 (1/0)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2008 Liftback

Postprzez Przemek M5 » 26 lis 2009, 17:47

Moim zdaniem nie ty przekroczenie poziomu X na bagnecie skutkuje wymianą oleju. U mnie po 14500 km od ostatniej wymiany zapaliła sie lampka DPF a na bagnecie poziom oleju był w połowie a do X brakowało jeszcze przynajmniej 1 cm. Byłem przekonany że to nie dopalony filtr Dpf ale nic z tego, po wizycie w ASO okazało sie że jest to olej który trzeba było wymienić skasować komputer i po sprawie. Dodam jeszcze ze na migającym DPF ie przejechałem z 500 km.
Przemek M5
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6