DPF i wysoki stan oleju
Myjk ma racje(przepraszam nie doczytalem dokladnia)Jezeli kupiles autko u Polskiego dilera obojetnie czy nowe czy urzywanne ale na euro gwarancji,a samochod po raz pierwszy zarejestrowany byl w Niemczech to gwarantem jest diler ktory Ci sprzesdal samochod oraz Mazda Niemcy.Jezeli natomiast kupilbys w kraju ale u dilera ktory ma autoryzacje Mazada Polska to wtedy gwarantem bylby diler i Mazda Polska.To troszke skomplikowane ale tak jest,niestety w zaden sposob to nie rozwiazuje Twego problemu.Na pocieszenie powiem Ci iz mi od okolo miesiaca i przejechaniu 1500 km nie zmienil sie poziom oleju podszedl pod"x"i narazie odpukac dzielnie sie trzyma.Pozdrawiam
- Od: 13 mar 2009, 13:03
- Posty: 64
- Skąd: Bielsko-Biala
- Auto: Mazda 6 2,0 MZR-CD 140 KM 2008
Przepraszam, że w tym temacie, ale myślę, że nie ma sensu zakładać nowego... U mnie ma miejsce odwrotna sytuacja- mam auto z przebiegiem 3800 km i zaobserwowałem, że oleju mi ubyło- jest prawie na low... Jutro wyjeżdżam w trasę 4000 km i chyba będę musiał szukać po drodze ASO, żeby kupić Dexelię. Czy komuś zdarzył się podobny przypadek? Auto przez pierwszy tysiąc docierałem, starając się nie przekraczać 2500obr/min, po przekroczeniu 2000km już ogień w zakresie 2-4 k obr. Jeżdżę trasa – miasto w proporcji 90/10 %. Dużo po autostradach w zakresie prędkości 160- 200+.
Moim zdaniem nie ty przekroczenie poziomu X na bagnecie skutkuje wymianą oleju. U mnie po 14500 km od ostatniej wymiany zapaliła sie lampka DPF a na bagnecie poziom oleju był w połowie a do X brakowało jeszcze przynajmniej 1 cm. Byłem przekonany że to nie dopalony filtr Dpf ale nic z tego, po wizycie w ASO okazało sie że jest to olej który trzeba było wymienić skasować komputer i po sprawie. Dodam jeszcze ze na migającym DPF ie przejechałem z 500 km.
-
Przemek M5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6