Diesel uszkodzony motor ok 80 tkm na 99,9% przez wtrysk

Postprzez Enduro » 25 maja 2009, 20:56

krzych napisał(a):Enduro :) Szkoda, ze nie mozesz posluchac :) (a wlasnie, czas na obrobke dzwieku i kombinacje z mikrofonami...)

podjedz do kol. Jaksy,
on poslucha, no i doradzi...
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez krzych » 25 maja 2009, 21:04

Tak, tylko jak jade do Jarka, to wszystko natychmiast cichnie :D Jarek jest jakis czarodziejski ;P Moze go wynajme do towarzystwa podczas jazdy to bedzie wsio git ;)

A tak serio, bede mial piatki wolne to sie bede u Niego pojawial czesciej i moze sie w koncu uda ustalic o co mi chodzi :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez malmund6 » 25 maja 2009, 21:37

to napewno nie potencjometr gazu, do puki ci gwaltownie nie szarpie albo nie spada z obrotow w jakims punkcie wcisniecia nie trac czasu na wyjmowanie i czyszczenie. Proponuje sprawdzic czujnik cisnienia doladowania to najczesciej objawia sie nierownomierna praca silnika podobnie jak opisales wczesniej.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 sty 2009, 20:04
Posty: 28
Skąd: Manchester
Auto: MAZDA6 TD 143,2006r

Postprzez krzych » 25 maja 2009, 21:40

Ok, to juz Jarek, bo dla mnie to czarna magia. Pokaze mu, bo to latwo pokazac. Mi to tez nie wygladalo na potencjometr, dlatego zapytalem o wtrysk (choc na wtrysk tez nie wygladalo). Dzieki za rade.

A tak zupelnie przy okazji, jakie objawy dawaloby kiepskie uszczelnienie intercoolera? (bo wiem ze mialem klejony i wiem tez, juz pytalem w ASO, ze jesliby nadal bylo zle to maja obowiazek zrewidowac i zapewne wymienic juz wtedy)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez MAZVAGTECH » 25 maja 2009, 22:54

krzych napisał(a):Mi to tez nie wygladalo na potencjometr

I slusznie W poliftowej mazdzie nie ma juz potencjometrow w pedale gazu. Poza tym gdy dzieje sie cos nie tak z pedalem gazu obroty sa ograniczone do 2500
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez Jaksa » 25 maja 2009, 23:02

1. Wciskam pedal gazu stabilizujac noge na 2500 obrotow (oczywiscie bez biegu i sprzegla) i czekam.
2. Po okolo 30 sekundach, obroty zaczynaja rosnac aby w ciagu kilku sekund dojsc do 3000 orotow na minute... ale to nie koniec...
3. Czekam kolejne pol minuty a tu obroty... zaczynaja spadac do 2500!
4. Czekam kolejne pol minuty i znow 3000
5. kolejne i 2500

Testowałes to na załączonej klimatyzacji czy bez ( wszystkie odbiorniki na off ) ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Myjk » 25 maja 2009, 23:44

Abstrahując od problemów – czy takie "testy" obrotowe na jałowym biegu są całkiem zdrowe? :P
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez krzych » 26 maja 2009, 00:05

Myjk napisał(a):Abstrahując od problemów – czy takie "testy" obrotowe na jałowym biegu są całkiem zdrowe? język

Zalezy czy z klima czy bez ;P

Jaksa napisał(a):Testowałes to na załączonej klimatyzacji czy bez ( wszystkie odbiorniki na off ) ?

Eeee... Jutro przetestuje jeszcze raz ;P (bo chyba z klima). Jutro dam znac czy na 100% bezklimowo tez tak sie zachowuje.

maxkls napisał(a):I slusznie W poliftowej mazdzie nie ma juz potencjometrow w pedale gazu.

A to mnie zaskoczyles... Optyka? Nawiasem, moze bede za tydzien :) Jak cos to na kawe zaprosze ;)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez krzych » 26 maja 2009, 01:35

krzych napisał(a):Jaksa napisał:
Testowałes to na załączonej klimatyzacji czy bez ( wszystkie odbiorniki na off ) ?

Eeee... Jutro przetestuje jeszcze raz język (bo chyba z klima). Jutro dam znac czy na 100% bezklimowo tez tak sie zachowuje.


Powiem Wam, ze bez klimy nie robi tego cyrku... Albo te diesle takie dziwne sa, albo te nowosci w samochodach, albo ta Mazda, albo moj egzemplarz... Nie wiem o co chodzi, ale w benzynie nie bylo takich jajec zeby spadek napiecia czy wzrost obciazenia az tak ewidentnie sie objawial... Im dluzej mam M6 tym bardziej oczy mi sie szeroko otwieraja :P

Za to odkrylem ciekawostke – na 2 biegu na 1500 obrotow przy ustabilizowaniu nogi na rowniutenkiej nawierzchni wystarczy poczekac kilka sekund... i zaczyna sie szarpanina. Myjk kiedys pisal o tym, ze tempomat szarpie na dwojce – teraz juz wiem o co mu chodzilo – myslalem ze to wina tempomatu, ale widze, ze bez niego dziala to dokladnie tak samo.

Ja chyba zaloze osobny watek pod tytulem "osobliwosci M6" zeby inni mogli miec pewnosc, ze im sie nie wydaje... :P

PS. I znow okazalo sie, ze Doktor Jaksa zasluzyl sobie na swoj tytul :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Jaksa » 26 maja 2009, 23:22

krzych napisał(a):Powiem Wam, ze bez klimy nie robi tego cyrku...
No popatrz hahaha ..... silnik musi zareagowac jak mu chcesz zabrac pare koni ( sprezarka zawsze je zabiera )
krzych napisał(a):I znow okazalo sie, ze Doktor Jaksa zasluzyl sobie na swoj tytul
<uklon> <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez krzych » 27 maja 2009, 12:43

Ale czy nie powinien raczej usilowac stalych obrotow miec niz stalego przyspieszenia szczegolnie, ze jest na jalowym? :P No dbra, niewazne, wazne ze sie nic nie spsulo ;) Chyba nie wiem jednak jak sie wyleczyc z diesloobaw :) Juz slucham na moim Bosiu glosno wszystkiego co sie da, a i tak moje ucho wylawia wszystko – coz, moze zrobilem blad nie idac do szkoly muz dawno dawno temu ;)

Btw. Jarek, moje Bose dwa razy lepiej gra (zarowno jakosc – narzekales na wysokie – jak i glosnosc) wspolpracujac z XCL – wyglada na to ze zmieniarka jest kiepska (radio tyż), a wzmak ok.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Riki » 27 maja 2009, 12:54

krzych napisał(a):Chyba nie wiem jednak jak sie wyleczyc z diesloobaw


ano... <lol>

krzych wyluzuj.. to tylko Mazzzzda :P ja Ci mówię.. wszystko jest OK <lol> ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez krzych » 27 maja 2009, 15:39

Hehe, oby :) A wlasnie, z Tobe tez sie musze kiedys spiknac, ale jeszcze nie pora :) Odezwe sie :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6