nowa turbosprężarka – gdzie kupić
witam ,niestety posypała mi się turbina. Przy dodawaniu gazu słychać dość głośny świst. W ASO w łodzi twierdzą że to turbina i niestety na to wygląda że mają racje.
Moje pytanie do Was:
1) czy ktoś już wymieniał turbinę
2) lepiej wymienić czy zrobić regeneracje?
3) Gdzie kupić? ew gdzie regenerować? Jakieś namiary na dobrych speców..
4) jaka jest dobra cena za nową a jaka za regenerację?
Proszę o pomoc bo muszę coś postanowić przed świętami.
pozdrawiam
Moje pytanie do Was:
1) czy ktoś już wymieniał turbinę
2) lepiej wymienić czy zrobić regeneracje?
3) Gdzie kupić? ew gdzie regenerować? Jakieś namiary na dobrych speców..
4) jaka jest dobra cena za nową a jaka za regenerację?
Proszę o pomoc bo muszę coś postanowić przed świętami.
pozdrawiam
Ostatnio edytowano 26 gru 2008, 09:57 przez mzat, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 16 sie 2007, 17:31
- Posty: 24
- Skąd: zgierz
- Auto: M6 GY MZR-CD 151 KM 2004 kombi
kolego z tego co wiem posprawddzaj ,najpierw, może jajiś przewód od turbo spadł, i ci śwista,albo któryś jest dziurawy , a jeżeli nie To faktycznie turbo ,nowe kupisz w Aso o koło 9000pln , a taniej to u Enduro na forum,Używkę ale napewno dobrą i na ładne parę km starczy,lub za 2200 regenerowaną -posyukaj na forum
A tak midyz nami kto jedyi Do ASO pryecie co oni wiedza o tych autach jak mazda jest po przerwie kilkuletniej ponownie od maja 2008 w polsce Pozdrawiam i Zapraszam do Jaksy w Broniszach kolo Warszawy
AJST
- Od: 5 wrz 2008, 20:55
- Posty: 87
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel
mzat – z ciekawości – jaki przebieg??
Jak napisał ANDY999 – sprawdz czy gdzieś nie ma nieszczelności. Jak nie znika Ci olej a turbo "nie brzęczy" i nie ma luzów ponad normę to raczej nie trzeba będzie zmianiać
Jak napisał ANDY999 – sprawdz czy gdzieś nie ma nieszczelności. Jak nie znika Ci olej a turbo "nie brzęczy" i nie ma luzów ponad normę to raczej nie trzeba będzie zmianiać
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
mzat napisał(a):witam ,niestety posypała mi się turbina. Przy dodawaniu gazu słychać dość głośny świst. W ASO w łodzi twierdzą że to turbina i niestety na to wygląda że mają racje.
Proszę o pomoc bo muszę coś postanowić przed świętami.
jesli mozesz sprawdzic turbine sobie sam..
sprawdz czy: oska ma luz, taki osiowy,
im wiekszy: tym gorzej,
bo nie powinna go miec prawie wcale!
jesli mozesz to jedz do "Jaksy" do W-wy (nie wiem jak masz daleko?)
on jest pozytywnie nastawiony....
i nie polecam regenerowanych,
bo zeby wykonac regeneracje, trzeba miec b. specjalistyczne maszyny aby m.ni. oske z wiatrakami wywazyc i to bardzo precyzyjnie, gdyz ona kreci ok. 180 000obr/min
i kazdy lipna rozleci sie w szybkim tempie!!!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Robercie , zregenerowałem juz 7 sztuk u goscia ktory robi turbiny od 20 lat ( najlepszy w Warszawie ) wszystkie smigają , jest roczna gwarancja – zero stresu. Mam jedna turbine uzywaną po 50 tys.km jak jestes zainteresowany zapraszam na PW.Enduro napisał(a):nie polecam regenerowanych
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
dzięki za szybkie odpowiedzi
Właśnie niestety znika.
Co to znaczy? w sumie chyba nie brzęczy. Jedyne co to ten świst, ostatnio się chyba troche nasilił. Spadków mocy żadnych nie odczuwam.
Nie mam możliwości samemu sprawdzić
jak wyżej.
mieszkam w zgierzu ale mógłbym podjechać, pytanie tylko czy po pomoc w zlokalizowaniu dokładnej usterki czy na wymiane turbinki? Może sam P.Jaksa byłby w stanie się wypowiedzieć.
jeszcze raz dzięki za wszystkie podpowiedzi
brii napisał(a):Jak nie znika Ci olej
Właśnie niestety znika.
brii napisał(a):a turbo "nie brzęczy"
Co to znaczy? w sumie chyba nie brzęczy. Jedyne co to ten świst, ostatnio się chyba troche nasilił. Spadków mocy żadnych nie odczuwam.
brii napisał(a):i nie ma luzów ponad normę
Nie mam możliwości samemu sprawdzić
Enduro napisał(a):jesli mozesz sprawdzic turbine sobie sam..
jak wyżej.
Enduro napisał(a):jesli mozesz to jedz do "Jaksy" do W-wy (nie wiem jak masz daleko?)
mieszkam w zgierzu ale mógłbym podjechać, pytanie tylko czy po pomoc w zlokalizowaniu dokładnej usterki czy na wymiane turbinki? Może sam P.Jaksa byłby w stanie się wypowiedzieć.
jeszcze raz dzięki za wszystkie podpowiedzi
- Od: 16 sie 2007, 17:31
- Posty: 24
- Skąd: zgierz
- Auto: M6 GY MZR-CD 151 KM 2004 kombi
Lorento napisał(a):A ta turbina nie klękła wypadkiem od podkręcenia mocy chipem?
Nie było żadnego chipa czy programu, 151 KM to fabryka, tak wyszło na hamowni.
brii napisał:
z ciekawości – jaki przebieg??
205 000
Ostatnio edytowano 16 gru 2008, 00:26 przez mzat, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 16 sie 2007, 17:31
- Posty: 24
- Skąd: zgierz
- Auto: M6 GY MZR-CD 151 KM 2004 kombi
Piękny wynik jak na pierwsze turbo .....mzat napisał(a):205 000
P.S. Odpisałem na PW.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Lorento napisał(a):A ta turbina nie klękła wypadkiem od podkręcenia mocy chipem? Podobnież Mazdy w dieslach tego nie lubią...
to zalezy ile moc podkrecimy!!!!!
i jak mocno dajemy w pedal
ja przejechalem z P-boxem ok. 30 tkm na poprzedniej M6
i turbo bylo jako nowe
bez zadnych problemow
e.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
mzat napisał(a):z ciekawości – jaki przebieg??
205 000
to swiadczy o umiejetnym obchodzeniu sie z turbina
tzn.:
nie dawac po jajach jak olej jest jeszcze zimny,
i nie gasic motoru ,
jak po agresywnej jedzie wszystko mocno jest rozgrzane!!!!
i wymieniac olej jak nalezy lub jeszcze czesciej...
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
olej wymieniam co 10000 i obchodzę się z silnikiem jak należy. Jednak takie przypadki bolą. Ale madzie i tak uwielbiam.
- Od: 16 sie 2007, 17:31
- Posty: 24
- Skąd: zgierz
- Auto: M6 GY MZR-CD 151 KM 2004 kombi
Jarun napisał(a):Od jakiego przebiegu masz swoją Madzię?
od 140 000
- Od: 16 sie 2007, 17:31
- Posty: 24
- Skąd: zgierz
- Auto: M6 GY MZR-CD 151 KM 2004 kombi
mzat napisał(a):olej wymieniam co 10000 i obchodzę się z silnikiem jak należy. Jednak takie przypadki bolą. .
to fakt!
u mnie tez juz wymienialem..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Jesteś ze Zgierza to proponuję abyś podjechał sobie do macherów od japońców "OBZUN" ulica Krzemieniecka w Łodzi na przeciwko stadionu ŁKS.Tam na pewno zdiagnozują co u Ciebie w M6 jest nie tak
arek19 napisał(a):Jesteś ze Zgierza to proponuję abyś podjechał sobie do macherów od japońców "OBZUN" ulica Krzemieniecka w Łodzi na przeciwko stadionu ŁKS.Tam na pewno zdiagnozują co u Ciebie w M6 jest nie tak
ja też popieram, aby róże miejscowe machery obejrzaly motor,
tyle żeby nie pogorszyli..patrz co robią
no i zeby nie naciągali domowej kasy
no i używali młotka......
powodz.
E.
Ostatnio edytowano 21 gru 2008, 18:56 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Jaksa napisał(a):Piękny wynik jak na pierwsze turbo .....mzat napisał(a):205 000
kurde w moim poprzednim turbodieslu (Mitsu Carisma TD 90KM silnik renault) miałem 400000 i turbo było suche jak pieprz. Czyżby japońskie turbiny były gorsze od francuskich?
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
Kurdów zostaw w spokoju.Yapa napisał(a):kurde w moim poprzednim turbodieslu
Silnik
to chyba wtrysk pośredni i dość mało wysilona jednostka. Japońskie turbiny nie wiadomo jak sa wysilone – w M6 są IHI a to jest chyba amerykański produkt. W reno jest chyba garett'a.Yapa napisał(a):Mitsu Carisma TD 90KM silnik renault
Ciśnienie doładowania ma sporo do powiedzenia – w DiTD max ciśnienie to 0,85 bara – a w miarę ta sama turbina w M6 ma chyba 1,2 albo i więcej.
Poza tym – ten temat ciągle nie poprawiony...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6