Lampka kontrolna świec żarowych
Strona 1 z 1
a może masz benzynę, a nie klekota? 
PS. powinna
PS. powinna
rafusmaximus napisał(a):a może masz benzynę, a nie klekota?
PS. powinna
nie nie, klekot, a może tak szybko gaśnie że jej nie widzę
- Od: 11 lip 2009, 00:11
- Posty: 30
- Skąd: wrocław
- Auto: Mazda 6 2006 2.0 benzyna 147 km
Nie mam diesla, ale wydaje sie, ze po przekrecaniu kluczyka nawet jesli silnik bedzie cieply, dioda powinna chocby kontrolnie mrugnac, tak jak wszystkie pozostale.
kristoferson1 napisał(a):Nie mam diesla, ale wydaje sie, ze po przekrecaniu kluczyka nawet jesli silnik bedzie cieply, dioda powinna chocby kontrolnie mrugnac, tak jak wszystkie pozostale.
lampka powinna choc na chwile sie zaswiecic, absolutnie..
pozdr.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
po prawej stronie licznika na wskaznikiem paliwa
pozdr
E.
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Ja pol roku myslalem ze jej w ogole nie mam, tak sie na nia rzadko patrzy – jest z boku i bardzo szybko gasnie.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Enduro napisał(a):po prawej stronie licznika na wskaznikiem paliwa
pozdr
E.
Uff, już myślałem że u mnie nie ma. @Enduro gdybyś nie napisał w którym miejscu się znajduje to chyba bym jej nie dojrzał, zapala się raptem na pół sekundy i gaśnie, ja zawsze czekałem z odpaleniem 3-4 ...rozumiem że mogę bez problemu odpalać od razu po zgaśnięciu tej lampki
- Od: 11 lip 2009, 00:11
- Posty: 30
- Skąd: wrocław
- Auto: Mazda 6 2006 2.0 benzyna 147 km
kwaśny napisał(a):jest lipiec, temperatury jak w egipcie, zima sie chwile pali ale teraz to tylko myrga na pol sekundy
Spoko, to że gaśnie lampka wcale nie oznacza że nie grzeją świece.
Tylko w nielicznych przypadkach sygnalizuje ona pracę świec.
Zazwyczaj sygnalizuje ona uniemożliwienie kręcenia rozrusznika, gdyż sterownik specjalnym przekaźnikiem odcina w tym momencie obwód startera.
zeby było ciekawiej to swiece nie gasną wcale po uruchomieniu.
Juz od EuroI musiały pracować kilka sekund po uruchomoeniu, imwyższa norma Euro tym dłużej grzeją. Czemu? ponoć czegoś mniej wtedy w spalinach na zimnym.
A zauwazyliście ż e do sterownika świec dochodzi również sygnał 50? to jest informacja o tym że przekręciliśmy kluczyk na kręcenie aby na ten moment wyłączyć świece, bo w dieslu najważniejsza jest prędkość kręcenia przy uruchamianiu, nawet niewiele wyższe obroty dają więcej niż grzanie świec tym momencie.
i znowu wyszła litania o wszystkim i o niczym
- Od: 9 lis 2011, 22:36
- Posty: 32
BI6 napisał(a):Zazwyczaj sygnalizuje ona uniemożliwienie kręcenia rozrusznika, gdyż sterownik specjalnym przekaźnikiem odcina w tym momencie obwód startera.
nic nie odcina!
nawet bez zagrzania swiec mozesz odpalic auto tzn. krecic rozrusznikiem
P.S
sensem grzania swiec po odpaleniu auta, co mialo miejsce juz w Golfie Nr. 1,
bylo zlagodzenie pracy przy niedogrzanym silniku...,
a co do czystosci spalin, to nic mi nie wiadomo...
pozdr
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):nic nie odcina!
nawet bez zagrzania swiec mozesz odpalic auto tzn. krecic rozrusznikiem
...
Enduro
no nie zgodzę się z tobą, chyba że masz na myśli konkretny egzemlarz auta.
Liderem sterolwników do świec jest WERLEY i warto czasami poczytać i pooglądać noty i przykładowe aplikacje.
Mało które auto bez ingerencji złotej rączki zapali przy świecącej lampce sterownika. Sedno nie w sterowniku tylko w instalacji jak konstruktor to zaprojektował.
- Od: 9 lis 2011, 22:36
- Posty: 32
BI6 napisał(a):i znowu wyszła litania o wszystkim i o niczym
Wprost przeciwnie – dosc pouczajaca i konkretna
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6