Głośna praca silnika po rozgrzaniu,wibracja między 1000/1200obr
Napisze napisze ..... chętnych zapraszam do odsłuchuHetman napisał(a): poprosimy o opis w innym wątku
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
NIE KLEKOCZE
,NIE WIBRUJE
a to wszystko stało się po tym jak Panowie z ASO wyczyscili wtryski
nie wiem słyszałam ze sie nie czysci wtrysków ale co tam moze zle słyszałam:)
podobno były strasznie zafajdane ,ten poprzednik musiał jezdzic na jakimś syfie,
bylismy bardzo sceptyczni w ocenianiu pracy mechaników ale jezdzimy juz 4 dzien i jest wszystko ok
a no i jeszcze jedno wszystko zrobione gratis ,chyba w zamian zle trafionej diagnozy z zaworem.
pozdrawim wszystkich którzy zechcieli pomóc
jeszcze raz wielkie dzięki chłopaki






a to wszystko stało się po tym jak Panowie z ASO wyczyscili wtryski
nie wiem słyszałam ze sie nie czysci wtrysków ale co tam moze zle słyszałam:)
podobno były strasznie zafajdane ,ten poprzednik musiał jezdzic na jakimś syfie,
bylismy bardzo sceptyczni w ocenianiu pracy mechaników ale jezdzimy juz 4 dzien i jest wszystko ok
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
a no i jeszcze jedno wszystko zrobione gratis ,chyba w zamian zle trafionej diagnozy z zaworem.
pozdrawim wszystkich którzy zechcieli pomóc
jeszcze raz wielkie dzięki chłopaki
Marta6
- Od: 22 sty 2008, 20:00
- Posty: 8
- Skąd: Łódź
- Auto: mazda6 2004r 2000D
Gratulacje ( mogę wykreslić auto z poniedziałku ) Życzę przyjemnej jazdy.....marta6 napisał(a):NIE KLEKOCZE
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam,
jestem tu nowy. Odgrzebałem stary wątek, gdyż obecnie mam podobny problem z wibracją silnika (Mazda 6 2.0 cdti '04). Ostatnio wracając z urlopu zauważyłem, że silnik zaczął "mocniej skakać" przy 1100 obr. Powyżej tej prędkości wszystko ok, poniżej 1100 również. Wibracje czuć zarówno na postoju jak i podczas jazdy. Ponadto żadnych innych objawów brak. Stawiałem do tej pory na uszkodzenie poduszki pod silnikiem,że to może silnik akurat przy tej prędkości wpada w jakiś rezonans. Wcześniej już zauważyłem małą płynność np przy hamowaniu silnikiem i przy zmianie biegów – tak jakby delikatne szarpnięcia. Do tej pory jeszcze nie miałem czasu się tym zająć ale podejrzewałem, że to poduszki silnika.
Zastanowił mnie jednak dzisiaj ten stary wątek, a dokładniej czy to możliwe, że brudny wtrysk ma wpływ na wibrację silnika tylko na ściśle określonej prędkości obrotowej 1100 obr/min ? Wg mnie powinien wykazywać objawy w szerszym zakresie. Proszę fachowców od wtryskiwaczy o wypowiedź, gdyż powyższy wątek zakończył się bez żadnego komentarza.
Po prostu jeśli to nie będzie poduszka to chciałem oszczędzić sobie "takiej" diagnostyki przez jaką przeszła Marta6. Od razu oddam wtryski do czyszczenia zamiast wymieniać pół auta.
jestem tu nowy. Odgrzebałem stary wątek, gdyż obecnie mam podobny problem z wibracją silnika (Mazda 6 2.0 cdti '04). Ostatnio wracając z urlopu zauważyłem, że silnik zaczął "mocniej skakać" przy 1100 obr. Powyżej tej prędkości wszystko ok, poniżej 1100 również. Wibracje czuć zarówno na postoju jak i podczas jazdy. Ponadto żadnych innych objawów brak. Stawiałem do tej pory na uszkodzenie poduszki pod silnikiem,że to może silnik akurat przy tej prędkości wpada w jakiś rezonans. Wcześniej już zauważyłem małą płynność np przy hamowaniu silnikiem i przy zmianie biegów – tak jakby delikatne szarpnięcia. Do tej pory jeszcze nie miałem czasu się tym zająć ale podejrzewałem, że to poduszki silnika.
Zastanowił mnie jednak dzisiaj ten stary wątek, a dokładniej czy to możliwe, że brudny wtrysk ma wpływ na wibrację silnika tylko na ściśle określonej prędkości obrotowej 1100 obr/min ? Wg mnie powinien wykazywać objawy w szerszym zakresie. Proszę fachowców od wtryskiwaczy o wypowiedź, gdyż powyższy wątek zakończył się bez żadnego komentarza.
Po prostu jeśli to nie będzie poduszka to chciałem oszczędzić sobie "takiej" diagnostyki przez jaką przeszła Marta6. Od razu oddam wtryski do czyszczenia zamiast wymieniać pół auta.
-
mankar
Odkąd kupiłem mazdę borykam się z dokładnie z takim problemem. Nawet byłem dwa razy u Jaksy na diagnozie ale oczywiście po przejechaniu 100KM silnik dziwnym trafem w serwisie zaczynał pracować wręcz idealnie. Poduszkę silnika chyba możesz sobie odpuścić. Wymieniałem w zesłym tygodniu i poprawa może niewielka jest ale na pewno poduszka nie była przyczyną. Wyrażnie czuć że silnik zaczyna nierówno pracować przy tym zakresie obrotów. Nawet przy ruszaniu czuć wibracje nadwozia. Koło 2M również wykluczam gdyż wymieniłem je wraz ze sprzęgłem i rozrządem po zakupie i nie czuc było większej poprawy. Na 99% problem leży we wtrysku Po kalibracji u Jaksy przez jakiś czas był spokój ale po kilku tysiącach KM znów się zaczyna. Dziwne jest to że właśnie objawy same czasem ustpują i bez powodu same się pojawiają. Jeśli ktoś potrafi zdiagnozować problem to bardzo proszę żeby oświecił nas " nadmiernie wibrujacych" 
- Od: 24 lip 2009, 07:58
- Posty: 101
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 6 2.0 CITD 121KM+AMH BOX
Miałem podobie z demonstracją objawów u Jaksy, po dojechaniu do warsztatu silnik jak na złość idealnie równo pracował (jechałem z Gdyni), więc nie miałem nawet jak zademonstrować problemu. daniel2505 od jak dawna już z tym jeździsz? Czy próbowałeś środka Forte lub STP do czyszczenia wtrysków? Z tego co doczytałem to marta6 (autorka postu) musiała ostatecznie wymienić wtryskiwacze. Dalej wątek się urywa – albo problem ustąpił albo sprzedała mazdę.
-
mankar
Forte zalewałem już kilka razy, nie wiem czy skutkowało bo jak napisałem wyżej objawy bez powodu ustępują i pojawiają się bez przyczyny. Gdybym był pewien że problem leży we wtryskach wymieniłbym je. Jeżdżę już od kilku miesięcy wszystkie pozostałe parametry silnika są bez zarzutu. Zero ubytku oleju, turbo dmucha jak trzeba i nie pluje olejem, dymienie prawie nie występuje, silnik odpala od dotyku. Chyba tylko wtryski pozostają. może zrobię test przelewowy jak będę miał wolną chwilkę.
- Od: 24 lip 2009, 07:58
- Posty: 101
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 6 2.0 CITD 121KM+AMH BOX
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6