Stukot w silniku
1, 2
Bo wystarczyło dać sam wał do szlifu a głowica to naciąganie na koszta robocizny.Miałeś robić dół silnika a nie cały.
- Od: 28 lut 2012, 16:22
- Posty: 63
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS
to co radzicie? probowac szlifowac i wysylac silnik do innego miasta czy nie bawic sie w to i kupic inny? jakbyscie zrobili bo jestem w kropce? i drugie pytanie z tego co widze na aukcjach jak sa te silniki to na niektorych jest napisane ilosc koni 121,134 czy to musi byc dokladnie tyle koni co mialem czyli 121? czy moge kupic np ten mocniejszy i nie bedzie problemow??
- Od: 2 kwi 2012, 17:51
- Posty: 14
- Auto: Mazda 626 V 97r 1,8B+G
jak zrobisz wał to wiesz na czym jeździsz a skąd wiesz za ile padnie silnik który kupisz ? skąd wiesz jak ktoś nim jeździł ?
- Od: 28 lut 2012, 16:22
- Posty: 63
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6