Kompresja silnika, czy sa dopuszczalne minimalne cisnienia?

Postprzez Enduro » 9 lip 2010, 11:02

mądry napisał(a):
Enduro napisał(a):a reszta dla tych co im adrenaliny potrzeba..

no i portfel gruby mają <lol>

w sumie koszt paska i ewentualnej naprawy pouszkodzeniowej w wyniku jego zerwania, nie jest tak straszny,
ale problemy z holowaniem auta..itp, bo generalnie takie rzeczy zdarzaja sie "daleko od szosy"(domu)...
a wtedy przeklenstw takim ofiarom to brakuje, raczej...
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez telmawilma » 19 gru 2010, 23:15

Czy ktoś mógłby napisać coś na temat tego wyniku:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e9 ... f63a6.html
6, 2.0 diesel
Początkujący
 
Od: 7 lis 2010, 19:39
Posty: 4

Postprzez MAZVAGTECH » 20 gru 2010, 05:34

Zakladajac ze pomiar zrobiony prawidlowo, cisnienia na 1,3,4 sa ok 2,2 Mpa czyli 22 bar natomiast 2 cylinder blizej 1,8 MPa czyli 18 bar Prawidlowo cisnienie powinno oscylowac okolo 3MPa lub 30 barow Cisnienia sa za niskie
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez Enduro » 20 gru 2010, 21:56

pomiar na zimnym silniku?
pozdr.E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez telmawilma » 26 gru 2010, 23:00

Niestety nie wiem tego dokładnie. Rozumiem, że to dość istotne dla odczytania wyniku pomiaru. Na pewno, pomiar nie był robiony natychmiast po przyjeździe do serwisu, ale nie później też niż po jednej godzinie.
telmawilma
Początkujący
 
Od: 7 lis 2010, 19:39
Posty: 4

Postprzez Enduro » 26 gru 2010, 23:13

telmawilma napisał(a):..., ale nie później też niż po jednej godzinie.
telmawilma

no to okay, powinno byc na wszystkich po ok. 30 ATM. pozdr.E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez kixi4 » 27 gru 2010, 20:42

Sprawdź podkładki pod wtryskami, luzy zaworowe, a wtedy wykonaj ponownie pomiar..
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 22:14
Posty: 107
Skąd: kalisz
Auto: Mazda5 Sport 2.3i 166KM A/T 2006

Postprzez Enduro » 27 gru 2010, 21:20

kixi4 napisał(a):Sprawdź podkładki pod wtryskami, luzy zaworowe, a wtedy wykonaj ponownie pomiar..

koniecznie! E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez telmawilma » 28 gru 2010, 17:54

Podkładki zostały wymienione, bo wymieniany był wtryskiwacz. Luzów zaworowych nikt nie sprawdzał(przynajmniej nic mi na ten temat nie wiadomo). Jeśli zrobię ponowny pomiar i wyniki nie będą znacząco odbiegały od tych poprzednich, co wtedy? Czy te pierwsze wyniki są na tyle niskie, że powinnam się martwić? Co może być przyczyną takich wyników? Przebieg w aucie nie jest raczej oryginalny, bo mam 127 tys, a auto jest z 2002.
Dzięki za podpowiedzi, pozdrawiam
telmawilma
Początkujący
 
Od: 7 lis 2010, 19:39
Posty: 4

Postprzez Enduro » 28 gru 2010, 23:29

proponuje abs sprawdzil jeszcze raz cisnienia ale w innym miejscu lub przy pomocy innego miernika,
bo dziwnie mi to, ze po dwa cylindry maja podobne wartosci...
pozdr. E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez mazad » 4 lis 2011, 10:42

witam.
Ostatnio edytowano 28 lut 2012, 10:53 przez mazad, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 8 mar 2011, 22:15
Posty: 19
Auto: MAZDA 626 2000r. 2.0 DITD. 100KM

Postprzez Enduro » 4 lis 2011, 14:48

mazad napisał(a):..i wyszło mi na czterech 27. Czy to dobry wynik?

najwazniejsze ze jest rowna .
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6