zimny głośno klekocze

Postprzez krzych » 20 gru 2009, 21:12

thermalfake napisał(a):następuje falowanie obrotów zaraz po odpaleniu itp (czego nie obserwuję w madzi).
Być może delikatne wahania obrotów są zależne od ogrzewania webasto (strzelam) – ja po 2 km zawsze na tym samym skrzyżowaniu przy zatrzymaniu mam delikatne skoki 100-150rpm na 1-2s, ogrzewanie dalej pracuje, wskazówka temp. silnika już w pionie

A ja wlasnie raz zaobserwowalem falowanie obrotow. I nie ma to nijakiego zwiazku z webasto, bo webasto nie wlacza sie natychmiast, a falowanie bylo wlasnie od razu po odpaleniu. Kilkanascie sekund klepania z dosc zacnym falowaniem (+-200 obr/min), pozniej bardzo delikatnego jakies 10 sek i pozniej spokoj, ale klekot nadal przez minute. W momencie gdy juz webasto sie wlaczylo, falowania nie bylo.

Co do oszczedzania na paliwie, niech sie madrale zainstaluja w jakims bardziej do tego przystosowanym dziale, bo tu na pierdoly raczej miejsca nie ma. Kazdy jakie kupuje paliwo wie, a kazdy kto twierdzi o kims nie znajac go, przewaznie sie myli. Zwykle gdy sie kupuje samochod klasy magdy 6, nie leje sie syfu. Ja leje tylko dobre, zazwyczaj niestety drogie.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez thermalfake » 20 gru 2009, 21:15

dobre 10 minut pochodzi
[img]http://img38.imageshack.us/img38/777/mazdaspeedpodbeskidzie.jpg[/img]

–=www.mazvagtech.pl=– dobry serwis dla Twojej Madzi
wcześniej TDCi teraz CiTD
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2009, 21:22
Posty: 31
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: M6 '05 2,0 MZR-CD 121KM DPF GY

Postprzez krzych » 20 gru 2009, 21:19

Ale co 10 minut pochodzi? :P Nie zrozumialem :P (10 minut pofaluje? ;P)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez thermalfake » 20 gru 2009, 21:21

odnośnie postu dziary :D
[img]http://img38.imageshack.us/img38/777/mazdaspeedpodbeskidzie.jpg[/img]

–=www.mazvagtech.pl=– dobry serwis dla Twojej Madzi
wcześniej TDCi teraz CiTD
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2009, 21:22
Posty: 31
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: M6 '05 2,0 MZR-CD 121KM DPF GY

Postprzez krzych » 20 gru 2009, 21:29

A to ja jestem innego zdania – u mnie webasto wlacza sie po chwili pracy silnika (widac czeka na to czy silnik sam jest w stanie dotrzec do odpowiedniej temperatury), pracuje jakas minute, dwie i przestaje. Jesli po chwili (kilka minut) nadal jest zimny, wlacza sie drugi raz i znow minuta dwie i przerwa. I tak do skutku. Po ostatnim wlaczeniu sie webasta, silnik ma wzorcowa temperature jak w lecie ;P
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez MasterB » 20 gru 2009, 21:40

dziara napisał(a):czy u Was Webasto też działa tak długo w tych temperaturach (-14stC)?Dosłownie kilkanaście minut...?


Wczoraj było -16 i faktycznie jak dojechałem do sklepu po około 15 minutach to jeszcze chodziło... Wyłączyło się po kolejnych 5 minutach jazdy. Wydało mi się dziwne, bo w środku miałem już ciepło i przytulnie, ale widać taką miał potrzebę ;)


krzych napisał(a):A to ja jestem innego zdania – u mnie webasto wlacza sie po chwili pracy silnika (widac czeka na to czy silnik sam jest w stanie dotrzec do odpowiedniej temperatury), pracuje jakas minute, dwie i przestaje. Jesli po chwili (kilka minut) nadal jest zimny, wlacza sie drugi raz i znow minuta dwie i przerwa. I tak do skutku.


Hmm, u mnie się włącza i jedzie bez przerwy aż do skutku...
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2009, 18:03
Posty: 90
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 2006 GY 2.0 143KM

Postprzez krzych » 20 gru 2009, 22:36

MasterB napisał(a):mm, u mnie się włącza i jedzie bez przerwy aż do skutku...

To kto ma zepsute, ja czy Wy? ;P
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Enduro » 20 gru 2009, 22:43

wszystkim, ktorzy maja takie zimowe problemy proponuje,
aby, jesli nie maja, zamontowac filtr paliwa z podgrzewaniem,
bo jest sporo M6 w dieselu, bez tego ustrojstwa...
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez krzych » 20 gru 2009, 22:47

Enduro napisał(a):wszystkim, ktorzy maja takie zimowe problemy proponuje,
aby, jesli nie maja, zamontowac filtr paliwa z podgrzewaniem,
bo jest sporo M6 w dieselu, bez tego ustrojstwa...
pozdr
E.


Chetnie Enduro, ale nie widzialem jeszcze gniazdka elektrycznego 220V funkcjonujacego jak przenosna dziura, wiec na nic mi to, bo jak w garazu odpalam to jest git, a jak na zewnatrz to... przenosne gniazdko mi potrzebne :P
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Enduro » 20 gru 2009, 22:51

krzych napisał(a):
Enduro napisał(a):wszystkim, ktorzy maja takie zimowe problemy proponuje,
aby, jesli nie maja, zamontowac filtr paliwa z podgrzewaniem,
bo jest sporo M6 w dieselu, bez tego ustrojstwa...
pozdr
E.

Chetnie Enduro, ale nie widzialem jeszcze gniazdka elektrycznego 220V funkcjonujacego jak przenosna dziura, wiec na nic mi to, bo jak w garazu odpalam to jest git, a jak na zewnatrz to... przenosne gniazdko mi potrzebne :P

a to tu mylisz sprawy..
bo pisalem o originalnym pogrzewaczu we filtrze paliwa(obudowie) i na 12V..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez krzych » 20 gru 2009, 23:04

Enduro napisał(a):a to tu mylisz sprawy..
bo pisalem o originalnym pogrzewaczu we filtrze paliwa(obudowie) i na 12V..

Ok, myslalem ze to o tym co w innym watku – a jak sprawdzic czy ja to mam czy jeszcze nie? :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Enduro » 20 gru 2009, 23:18

krzych napisał(a):
Enduro napisał(a):a to tu mylisz sprawy..
bo pisalem o originalnym pogrzewaczu we filtrze paliwa(obudowie) i na 12V..

Ok, myslalem ze to o tym co w innym watku – a jak sprawdzic czy ja to mam czy jeszcze nie? :)

spytaj najlepiej przy okazji Mariusza..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Myjk » 20 gru 2009, 23:23

MasterB napisał(a):Hmm, u mnie się włącza i jedzie bez przerwy aż do skutku...

U mnie również.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Enduro » 20 gru 2009, 23:26

Myjk napisał(a):
MasterB napisał(a):Hmm, u mnie się włącza i jedzie bez przerwy aż do skutku...

U mnie również.

takie jego zadanie!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez krzych » 20 gru 2009, 23:44

Hmm, czas odwiedzic serwis webasto zatem... pewnie jakis czujnik temperatury szybciej nagrzewa sie niz silnik, a pozniej silnik go chlodzi swoja masa i znow grzeje webasto... Dzieki za info w takim razie.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez buki » 20 gru 2009, 23:59

Enduro napisał(a):
krzych napisał(a):
Enduro napisał(a):wszystkim, ktorzy maja takie zimowe problemy proponuje,
aby, jesli nie maja, zamontowac filtr paliwa z podgrzewaniem,
bo jest sporo M6 w dieselu, bez tego ustrojstwa...
pozdr
E.

Chetnie Enduro, ale nie widzialem jeszcze gniazdka elektrycznego 220V funkcjonujacego jak przenosna dziura, wiec na nic mi to, bo jak w garazu odpalam to jest git, a jak na zewnatrz to... przenosne gniazdko mi potrzebne :P

a to tu mylisz sprawy..
bo pisalem o originalnym pogrzewaczu we filtrze paliwa(obudowie) i na 12V..
E.


Jak sprawdzić czy filtr paliwa jest z podgrzewaniem ?
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 21:11
Posty: 15
Auto: Mazda GY MZR-CD 2.0 136KM 2004

Postprzez krzych » 21 gru 2009, 00:05

buki napisał(a):Jak sprawdzić czy filtr paliwa jest z podgrzewaniem ?

No przeciez powiedzial – zapytaj Mariusza ;) (masz jakiegos Mariusza pod reka? ;P hyhyh)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez buki » 21 gru 2009, 00:35

krzych napisał(a):
buki napisał(a):Jak sprawdzić czy filtr paliwa jest z podgrzewaniem ?

No przeciez powiedzial – zapytaj Mariusza ;) (masz jakiegos Mariusza pod reka? ;P hyhyh)


Hmm, Mariusz to by się i znalazł tylko czy On będzie wiedział :D

A tak na powaznie, może ktoś kto ma w swojej madzi filtr paliwa z podgrzewaniem zamieścił by fotkę co by sobie móc porównać jego budowę.
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 21:11
Posty: 15
Auto: Mazda GY MZR-CD 2.0 136KM 2004

Postprzez Prezzi » 21 gru 2009, 01:40

w jakims watku wczoraj bylo to, z fotkami i w ogole .. kolo pompki na filtrze jest taki cycek walcowaty pionowo wystajacy ..
M2 08 1.3 86 KM – super autko miejsko damskie :D

M6 09 2.0 143 KM DPF :)
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2009, 12:39
Posty: 48
Skąd: Poznań
Auto: M6 GY 03r 121 KM –> 157 KM

Postprzez kobyll » 21 gru 2009, 09:33

Prezzi napisał(a):w jakims watku wczoraj bylo to, z fotkami i w ogole .. kolo pompki na filtrze jest taki cycek walcowaty pionowo wystajacy ..


filtr z podgrzewaczem post "martinpl"

Jeżeli masz dwie kostki koło filtra paliwa to masz podgrzewacz.... Ja na szczęście mam go.
Na alledrogo jest kompletna obudowa filtra z podgrzewaczem za 99zl....ciekawe czy kostkę na podgrzewacz mają wyprowadzone wszystkie mazdy??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2008, 22:01
Posty: 182
Skąd: okolice Radomia
Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6