Klekotanie przy dużym obciążeniu silnika

Postprzez grzybis » 21 lip 2010, 23:05

Hi,
mialem tak:

1. 55
2. 38
3. 34
4. 31

Porazka na 1-szym, a wlasciwie calosc. Kupilem w japan-car uzywke i podmienilem 1. Pojechalem na kalibracje w ASO (podobno im sie udalo) i wyszlo tak:

1. 38 ml
2. 38 ml
3. 34 ml
4. 31 ml

czy wg was oznacza to ze:
1. Kalibracja wbrew temu co mowi ASO wcale sie nie udala
2. Moze kalibracja sie udala ale wtryski i tak sa do bani i mam 1, 2 i 3 do wymiany (zwracaja najwiecej)
3. Moze kalibracja sie udala ale wtryski 3 i 4 musze wymienic na gorsze by zrownac z 1 i 2 ?

Bede wdzieczny za rozwiazanie mojej logicznej lamiglowki....
Początkujący
 
Od: 15 cze 2010, 20:33
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Auto: brak, ale chce kupic M6

Postprzez aphelium » 19 sie 2010, 15:19

Kalibracja wykonana pomyslnie u Jaksy :D a co do "cudownego specyfiku" jak pisal kolega krzych to cos w tym forte musi byc,poniewaz klekotanie ustało i sinik chodzi jak zegarek (oczywiscie szwajcarski) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2008, 16:18
Posty: 30 (0/1)
Skąd: Otwock
Auto: M6 2.0 CD 136KM 2004r kombi 164kKM

Postprzez grzybis » 20 sie 2010, 11:38

Klekotanie ustalo w wyniku pomyslnej kalbracji u Jaksy a nie forte :P
Ale moze kalibracja mogla sie powiesc tylko dzieki forte ;)
Początkujący
 
Od: 15 cze 2010, 20:33
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Auto: brak, ale chce kupic M6

Postprzez aphelium » 20 sie 2010, 14:23

Zapomniałem tylko dodac ze klekotanie ustało przed kalibracja,zrobiłem test przelewowy i dopiero wtedy udałem sie na kalibracje.Niewatpliwie przyczyniło sie to do lepszej pracy silnika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2008, 16:18
Posty: 30 (0/1)
Skąd: Otwock
Auto: M6 2.0 CD 136KM 2004r kombi 164kKM

Postprzez Traviz » 17 lis 2012, 17:14

Przejrzałem 15 stron tematów o tym silniku i postanowiłem podpiąć się do tego – wydaje mi się najbardziej odpowiedni do mojego "problemu".

Otóż od kilku dni mam swoją pierwszą w życiu Mazdę (6, 2004) i to w dodatku z silnikiem diesla – 2.0 136KM. Wszystko generalnie jest OK, pali na dotyk, fajnie przyspiesza i nie kopci. Jedna rzecz tylko mnie niepokoi, a mianowicie podczas ruszania przy obrotach 1100/1200 słychać przez moment głośniejsze klekotanie silnika. Odgłos słyszalny jest zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Choć normalnie tak nie jeżdżę, to zauważyłem, że ten sam odgłos występuje też podczas jazdy przy tych samych obrotach i mocniejszym dodaniu gazu. Gdy ruszam i odrobinę zwiększę obroty wszystko jest OK. Podczas jazdy to samo – zero niepokojących odgłosów powyżej tych obrotów. Niestety to mój pierwszy diesel :(

Czy jest się czym przejmować? Czy po prostu nauczyć się ruszać <diabełek>

–[ edit ]–
Pojechałem raz jeszcze na krótką przejażdżkę. Silnik zdążył już nieco ochłonąć (wsk. temp. ~1/4). Nie udało mi się usłyszeć tego klekotu podczas jazdy. Przy ruszaniu też jakby mniej niż wcześniej.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 lis 2012, 21:21
Posty: 27
Skąd: WPN
Auto: Mazda 6 '04 2.0 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6