CHwilowa utrata Mocy

Postprzez wilkoo » 27 gru 2012, 22:26

Mazda stała kilka dni. Świeta wiadomo i wogole. dzisiaj pojechałem odwieźć teściów. jakies 5 km wszystko bylo ok. Wysiedli i pojechalem jeszcze do centrum coś załatwić. przed parkingiem był korek czekałem 5 minut na włączonym silniku w końcu wymiękłem i chciałem pojechać na sąsiedni. Mazda zgasła odpaliłem ledwo sie wkreciła na obroty jednak na odcinku ok 100 metrów zgasła jeszcze chyba 3 razy. wygladało to tak jakbym ruszał z piątki. Dojechałem na parking. Próbowałem ją jakoś przegazować ale nie chciała się wkrecic na ponad 2k obrotów. Wyłączyłem i z dusza na ramieniu poszedłem na zakupy. Po ok 45 minutach wróciłem odpaliłem i wszystko działało bez zarzutu. Ok 300 km wstecz zostały wymienione wszystkie filtry i płyny i do tej pory wszystko było cacy... Miał ktoś podobna przygodę? Co mogło spowodować takie zachowanie. Tankuje na Statoilu diesel arctic czasami leje jakiś uszlachetniacz coby przewody nie zamarzy. Jakies pomysły? Było 6 stopni na plusie. Z góry dzieki za jakies sugestie.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 lis 2012, 09:40
Posty: 6
Auto: mazda 6 2.0d 2006

Postprzez Enduro » 4 sty 2013, 23:54

koniecznie zczytaj błędy terserem w ASO, bo to zajście się na pewno powtórzy <glupek2> i oby w nie gorszym momencie.
nie bagatelizuj! pomyśl o opcji tej usterki np. podczas przyspieszania <oczy>
P.s. to nie dolegliwośc paliwa.

pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez carminek » 18 kwi 2013, 09:26

Miałem ten sam problem. Pomogła wymiana filtra paliwa. Był zapchany.
carminek
 

Postprzez Enduro » 18 kwi 2013, 10:11

zapchany filter paliwa najbardziej odczuwa się na wysokich biegach przy wyższych prędkościach, jesli takow idzie wykręcić..
ten filtr to warto co ok. 30/50 tys km profilaktycznie wymienić , jesli paliwo jakie tankujemy jest jako takie..
a jego wymina powinna być połączona z czyszczeniem sitka w zbiorniku <spoko>
pozdr.
E
Ostatnio edytowano 23 lut 2014, 15:27 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6