Wymiana rozrządu w dieslu (MZR-CD)
Witam
Mam pytanko jestem przed wymianą rozrządu w mojem Mazdzie. Z tego co sie orientowałem to u mnie jest niezły "rozrzut" z cenami w serwisach. W serwsie mazdy wymiana rozrządu w okolichac 3000-3500 cena kosmos ale juz w innym serwsie w graniach 2000 i stad moje pytanko. Wyczytałem ze tylko oryginalne czesci do mazdy 6 citd i czy rzeczywisice kompletny rozrząd moze byc w granicach 2000
?? czy to ewidentne "naciaganie" a i co sklada sie na komplet do wymiany rozrządu????
dzieki za odpowiedz
Mam pytanko jestem przed wymianą rozrządu w mojem Mazdzie. Z tego co sie orientowałem to u mnie jest niezły "rozrzut" z cenami w serwisach. W serwsie mazdy wymiana rozrządu w okolichac 3000-3500 cena kosmos ale juz w innym serwsie w graniach 2000 i stad moje pytanko. Wyczytałem ze tylko oryginalne czesci do mazdy 6 citd i czy rzeczywisice kompletny rozrząd moze byc w granicach 2000
dzieki za odpowiedz
- Od: 18 lut 2013, 23:07
- Posty: 6
- Auto: mazda 6 CiTD- kombi, 2006
Polecam dokładnie czytać ten wątek
z czego sie składa –> http://www.mazdaparts.pl/oferta-specjal ... 3-citd-dpf
a skąd jesteś?
z czego sie składa –> http://www.mazdaparts.pl/oferta-specjal ... 3-citd-dpf
a skąd jesteś?
jooker19 napisał(a):czy rzeczywisice kompletny rozrząd moze byc w granicach 2000?? czy to ewidentne "naciaganie"
tyle, to już naciąganie
Riki napisał(a):Polecam dokładnie czytać ten wątek![]()

Riki napisał(a):Polecam dokładnie czytać ten wątek![]()
z czego sie składa –> http://www.mazdaparts.pl/oferta-specjal ... 3-citd-dpf
a skąd jesteś?
Własnie sugerowałem sie tym zestawikiem tylko zastanawiało mnie stwierdzenie "mechaników" , że oprócz wymienionych częsci z tego zetawu to jeszcze jakies spinki czy klamry do paska i to tez koszt itp. Mieszkam na Podhalu i tu zaduzego wyboru jesli chodzi o serwis "madzi" to nie mam . Ale dzieki za info . Jutro sie spytam w innym serwisie ile mi policza za robote z moimi czesciami. Potrzebuje jeszcze kupic olej ten powinien byc ok

- Od: 18 lut 2013, 23:07
- Posty: 6
- Auto: mazda 6 CiTD- kombi, 2006
nie przesadzajmy z tymi "oryginalami",mnostwo aut tej marki jezdzi po kraju i jest w posiadaniu ludzi ktorzy nigdy nie zajrza na te ani inne forum zeby dowiedziec sie jakie czesci najlepsze;poprostu jada do "zaprzyjaznionego"warsztatu i robią wymiane ,np;rozrzadu,i jezdza te kolejne 60tys bez stresu[jak ja
],i nic sie nie dzieje,wiec ...wiecej luzu panowie 

- Od: 28 sty 2013, 15:56
- Posty: 10
- Auto: mazda 6, diesel 121kM,rok 2002
nie dokonca jak piszesz, ja zmienialem przy 112000mil bo cos halasowalo i po wyjeciu pompy wody juz przy kreceniu szla skokami z oporem a jeszcze powinna polatac kolejne 38000mil.
jak ktos chce zrobic na rozrzadzie te 120000km/75000mil to tylko orginal.
ja swoj zamowilem z mazdaparts.pl w cztery dni w uk, dzieki Michal.
w uk zanlazlem firmy SKF wraz z pompa wody za jedyne 150£ a za orginal wraz z pzresylka wyszli 270£ a wzwyklym sklepie z czesciami za zestaw podobno ori/japonski (ADL czy jakos tak) chcieli 330£
jak ktos chce zrobic na rozrzadzie te 120000km/75000mil to tylko orginal.
ja swoj zamowilem z mazdaparts.pl w cztery dni w uk, dzieki Michal.

w uk zanlazlem firmy SKF wraz z pompa wody za jedyne 150£ a za orginal wraz z pzresylka wyszli 270£ a wzwyklym sklepie z czesciami za zestaw podobno ori/japonski (ADL czy jakos tak) chcieli 330£
- Od: 22 kwi 2010, 22:55
- Posty: 590
- Skąd: uk
- Auto: Biale
Ci co nie mają co z pieniędzmi robić niech zakładają oryginały i płacą jak za zboże.
Kiedy można założyć kompletny rozrząd za 600zł jeśli chodzi o części i te 60tys km zrobi się z palcem w
.
Więc jaki jest sens kupować oryginał.?
Poza tym ten oryginał tak jak piszecie nie będzie różnił się niczym od tzw zamiennika prócz ceny i logo.
I dodam jeszcze że ceny podawane przez Mazda Parts są naciągane na maxa.
Przykład ten niby oryginalny zestaw rozrządu do 2.0 citd kosztuje u nich 1129zł plus koszt wysyłki
Ja zakładam takie rozrządy za : 1. Pasek Rozrządu Contintech (continental) Germany cena 130zł 2. Rolki napinająca i Prowadząca komplet SKF 150zł 3. Napinacz hydrauliczny NTN 120zł 4. Pompa wody na życzenie 80zł co daje sume 480zł plus robocizna 150zł.
I jeszcze żaden klient nie przyjechał z reklamacją.
Tyle innych silników w innych samochodach chodzi na tych paskach i jest dobrze.
Tutaj co niektórzy robią z Mazdy 6 2,0 citd nie wiadomo jaki pojazd do którego nie powinno się nic więcej zakładać prócz oryginalnych części.
Bzdura totalna ten samochód jeszcze lepiej chodzi na tych zamiennikach.
Bo gdyby to był rzeczywiście oryginał z Japoni można się pokusić ale o tym zapomnijmy ten oryginał to albo Taiwan albo inna fabryka na świecie produkująca części pod logo Mazdy.
To samo z reklamowaniem oleju tylko Dexelia oryginał mazda kolejna bzdura bo są dużo lepsze oleje od tego oryginału.
Olej ma mieć swoje właściwości i nie powinno to być zależne od producenta bo producent samochodu dziś reklamuje Castrol jutro Elf itd.
Tak samo jest z obracającymi się panewkami Japońce z paprali w tym silniku RF5C pewną sprawę którą poprawili w RF7J wtajemniczeni wiedzą o co chodzi tyle że nie wszyscy wiedzą jak sobie z tym problemem poradzić.
I dlatego po zrobieniu remontu za moment pojawia się podobny problem.
Wczoraj klient przywiózł mi M6 z silnikiem po remoncie wał po szlifie nowe panewki oryginalne naprawiał mu to znany Łódzki warsztat przejechał 4 tys km i panewka obrócona na nowo warsztat się wypiął na niego i pacjent jest 4 tys do tyłu z powodu niewiedzy.
Kiedy można założyć kompletny rozrząd za 600zł jeśli chodzi o części i te 60tys km zrobi się z palcem w

Więc jaki jest sens kupować oryginał.?
Poza tym ten oryginał tak jak piszecie nie będzie różnił się niczym od tzw zamiennika prócz ceny i logo.
I dodam jeszcze że ceny podawane przez Mazda Parts są naciągane na maxa.
Przykład ten niby oryginalny zestaw rozrządu do 2.0 citd kosztuje u nich 1129zł plus koszt wysyłki
Ja zakładam takie rozrządy za : 1. Pasek Rozrządu Contintech (continental) Germany cena 130zł 2. Rolki napinająca i Prowadząca komplet SKF 150zł 3. Napinacz hydrauliczny NTN 120zł 4. Pompa wody na życzenie 80zł co daje sume 480zł plus robocizna 150zł.
I jeszcze żaden klient nie przyjechał z reklamacją.
Tyle innych silników w innych samochodach chodzi na tych paskach i jest dobrze.
Tutaj co niektórzy robią z Mazdy 6 2,0 citd nie wiadomo jaki pojazd do którego nie powinno się nic więcej zakładać prócz oryginalnych części.
Bzdura totalna ten samochód jeszcze lepiej chodzi na tych zamiennikach.
Bo gdyby to był rzeczywiście oryginał z Japoni można się pokusić ale o tym zapomnijmy ten oryginał to albo Taiwan albo inna fabryka na świecie produkująca części pod logo Mazdy.
To samo z reklamowaniem oleju tylko Dexelia oryginał mazda kolejna bzdura bo są dużo lepsze oleje od tego oryginału.
Olej ma mieć swoje właściwości i nie powinno to być zależne od producenta bo producent samochodu dziś reklamuje Castrol jutro Elf itd.
Tak samo jest z obracającymi się panewkami Japońce z paprali w tym silniku RF5C pewną sprawę którą poprawili w RF7J wtajemniczeni wiedzą o co chodzi tyle że nie wszyscy wiedzą jak sobie z tym problemem poradzić.
I dlatego po zrobieniu remontu za moment pojawia się podobny problem.
Wczoraj klient przywiózł mi M6 z silnikiem po remoncie wał po szlifie nowe panewki oryginalne naprawiał mu to znany Łódzki warsztat przejechał 4 tys km i panewka obrócona na nowo warsztat się wypiął na niego i pacjent jest 4 tys do tyłu z powodu niewiedzy.
-
NICO38
NICO38 napisał(a):I jeszcze żaden klient nie przyjechał z reklamacją.
Ile tych Mazd zrobiłeś w swoim życiu?
Prawdę mówiąc wolę zaufać ludziom którzy troszkę lepiej znają Mazdę. A ich zdanie jest takie samo jak ludzi na forum
NICO38 napisał(a): 60tys km zrobi się z palcem w
Rozumiem że dajesz na piśmie że jak coś się szybciej posypie to naprawa na twój koszt
NICO38 napisał(a): 60tys
Na ori przejedziesz 100. Co lepiej wybrać 2x najtańsze części na rynku i wybulić za to 960 zł. Czy może lepiej raz 1129zł + 150 za wymianę i spać spokojniej
bieski napisał(a):Ile tych Mazd zrobiłeś w swoim życiu?
Pytanie oczywiście dobre i ciekaw jestem odpowiedzi, ale przy takim podejściu – zrozum mnie właściwie – powinieneś sam napisać, ile rozrządów zerwałeś na nieoryginalnych częściach...
Prawda jest taka – co zostało tutaj wielokrotnie zauważone, że tych silników z nieoryginalnymi rozrządami jeździ cała masa (strzelam, że więcej niż tych zrobionych na oryginałach), a przypadki awarii są jednostkowe. Oczywiście nie namawiam przez to do zakupu jednych lub drugich (chociaż przychylam się do opinii, że lepiej wsadzić oryginał, szczególnie że można go kupić w cenie dwukrotnie niższej od oficjalnej), ale po prostu nie demonizowałbym tematu.
the right man in the wrong place...
bieski napisał(a):NICO38 napisał(a):I jeszcze żaden klient nie przyjechał z reklamacją.
Ile tych Mazd zrobiłeś w swoim życiu?
Prawdę mówiąc wolę zaufać ludziom którzy troszkę lepiej znają Mazdę. A ich zdanie jest takie samo jak ludzi na forumNICO38 napisał(a): 60tys km zrobi się z palcem w
Rozumiem że dajesz na piśmie że jak coś się szybciej posypie to naprawa na twój kosztNICO38 napisał(a): 60tys
Na ori przejedziesz 100. Co lepiej wybrać 2x najtańsze części na rynku i wybulić za to 960 zł. Czy może lepiej raz 1129zł + 150 za wymianę i spać spokojniej
Nie wiem kto ci płaci kolego za reklamowanie tych niby oryginalnych części ale na mnie wrażenia tym nie zrobisz ja swoje wiem.
A jak jesteś inteligentny to będziesz wiedział że ten zestaw za 1129zł w mazdapartrs różni się tylko paskiem rozrządu który ma nadruk "MAZDA" po za tym jest to samo rolki produkuje jedna z najlepszych firm SKF która produkuje do wszystkich silników Napinacz NTN więc za co mam zapłacić te 1129zł
Kiedy mogę mieć to za 600zł.
ZA LOGO MAZDY Śmieszne.
A dla twojej informacji trochę już tych Mazd zrobiłem.
Prowadzę warsztat 15 lat i naprawiam nie tylko mazdy lecz także inne samochody.
Więc coś tam wiem.
Jak już piszesz takie bzdury że przejedziesz 100tys na tym ORI to nie mamy o czym dyskutować życzę powodzenia tylko pamiętaj że popychacze zaworowe nie są tanie jak pasek pęknie a i zawór się lubi czasem zgiąć.
Jak dla mnie możesz ufać komu chcesz ja wiem swoje bo remontuje te silniki na co dzień i wystarczy mi zaufanie klientów wyjeżdżających z warsztatu którzy są darmową reklamą.
Pozdrawiam
Dopisano 26 lut 2013, 11:38:
Paweł napisał(a):benzyna
Paweł napisał(a):bieski napisał(a):Ile tych Mazd zrobiłeś w swoim życiu?
Pytanie oczywiście dobre i ciekaw jestem odpowiedzi, ale przy takim podejściu – zrozum mnie właściwie – powinieneś sam napisać, ile rozrządów zerwałeś na nieoryginalnych częściach...
Prawda jest taka – co zostało tutaj wielokrotnie zauważone, że tych silników z nieoryginalnymi rozrządami jeździ cała masa (strzelam, że więcej niż tych zrobionych na oryginałach), a przypadki awarii są jednostkowe. Oczywiście nie namawiam przez to do zakupu jednych lub drugich (chociaż przychylam się do opinii, że lepiej wsadzić oryginał, szczególnie że można go kupić w cenie dwukrotnie niższej od oficjalnej), ale po prostu nie demonizowałbym tematu.
Jakie pytanie taka odpowiedź = Ja ich nie produkuje więc ich nie zrywam .
Co dla ciebie kolego znaczy zdanie nieoryginalna część ?
Znaczy założona od kombajnu?
Chyba nie ?
Więc jest to część produkowana przez tego samego producenta tylko pod innym logo.\
Więc czym się różni?
No oczywiście ceną.
Więc jeśli masz życzenie możesz sobie założyć rozrząd i za 5tys zł
Więc nie pisz mi ile rozrządów zerwałem w całej karierze się taki nie trafił .
Tylko wszystko trzeba robić z głową a znam i takich talentów co oryginalne rozrządy zerwali.
A i zapytam tak a jaką gwarancje masz na ten twój oryginalny rozrząd jak się zerwie producent si zwróci za naprawę?
To ile rozrząd wytrzyma zależy tylko od użytkownika i prawidłowej eksploatacji.
Miłego dnia
-
NICO38
NICO38 napisał(a):Kiedy mogę mieć to za 600zł.
To jak dajesz tą gwarancje na piśmie że jak pasek nie przeleci 60k to naprawiasz silnik na swój koszt?
Wiele już przejrzałem tematów w dziale Diesel. Wątki o zerwanym rozrządzie dotyczyły głównie nieoryginalnych podzespołów rozrządu. Tutaj jeden z wątków:
viewtopic.php?f=89&t=92063
Teraz wyobraź sobie czy warto ryzykować. Co jak pójdzie rozrząd podczas wyprzedzania?
NICO38 napisał(a):rolki produkuje jedna z najlepszych firm SKF
Rolki produkuje NTN.
NICO38 napisał(a):komu chcesz ja wiem swoje bo remontuje te silniki na co dzień
Wal. Ile ich wyremontowałeś? Proszę podaj ilość. Ja wiem o jednym. RF2A podpasował ?
NICO38 napisał(a):1129zł w mazdapartrs różni się tylko paskiem rozrządu
No właśnie nie. Czemu pomijasz pompę wody? Zresztą rolki też są inne.
NICO38 napisał(a):że przejedziesz 100tys na tym ORI
Spokojna twoja rozczochrana da radę
bieski napisał(a):NICO38 napisał(a):Kiedy mogę mieć to za 600zł.
To jak dajesz tą gwarancje na piśmie że jak pasek nie przeleci 60k to naprawiasz silnik na swój koszt?
Wiele już przejrzałem tematów w dziale Diesel. Wątki o zerwanym rozrządzie dotyczyły głównie nieoryginalnych podzespołów rozrządu. Tutaj jeden z wątków:
viewtopic.php?f=89&t=92063
Teraz wyobraź sobie czy warto ryzykować. Co jak pójdzie rozrząd podczas wyprzedzania?NICO38 napisał(a):rolki produkuje jedna z najlepszych firm SKF
Rolki produkuje NTN.NICO38 napisał(a):komu chcesz ja wiem swoje bo remontuje te silniki na co dzień
Wal. Ile ich wyremontowałeś? Proszę podaj ilość. Ja wiem o jednym. Blok z RF2A podpasował ?
NICO38 napisał(a):1129zł w mazdapartrs różni się tylko paskiem rozrządu
No właśnie nie. Czemu pomijasz pompę wody? Zresztą rolki też są inne.NICO38 napisał(a):że przejedziesz 100tys na tym ORI [/q
Spokojna twoja rozczochrana da radę
Zapytaj przedstawiciela SKF dla kogo robią rolki czy się to się dowiesz że NTN to tylko opakowanie.
Mało wiesz przyjacielu .
A dla twoia\ jej informacji robiłem taki plan próbowałem zmodyfikować trochę silnik RF5C i założyć mu dół od RF2A lecz tak jak już wiesz to się nie udało lecz czy coś w tym złego?
Ktoś już kiedyś ostrzegał przed mądrymi ludźmi z forum którzy wszystko wiedzą tylko jak auto stanie prowadzą do mechanika i płacz panie a bo autko nie chce jeździć wtedy mechanik jest cacy.
Dlatego uważam skoro nie masz pojęcia od strony praktycznej nie powinieneś dyskutować.
Teoria to nie praktyka.
Kończę ten temat bo nie mam ochoty dłużej czytać bzdur ludzi którzy mają pojęcia tyle co przeczytają na forum a udają wielkich fachowców.
-
NICO38
NICO38 napisał(a):
Kończę ten temat bo nie mam ochoty dłużej czytać bzdur ludzi którzy mają pojęcia tyle co przeczytają na forum a udają wielkich fachowców.
Nie uważam się za fachowca. Swoje zdanie opieram na opiniach ludzi których uważam za fachowców
NICO38 napisał(a):czy coś w tym złego?
Nie nic w tym złego. Ale uważam że jak byś zrobił tyle tych remontów, to nigdy by to pytanie nie padło na forum. A tak zadałeś pytanie, a potem wykasowałeś swoje posty z wątku. Nie ładnie tak.
NICO38 napisał(a):mechanik jest cacy.
Nie bój się do ciebie nie przyjadę.
kolego poczytaj ten temat cierpliwie od poczatku to sie dowiesz, 
Dopisano 6 mar 2013, 07:22:
Pytanie oczywiście dobre i ciekaw jestem odpowiedzi, ale przy takim podejściu – zrozum mnie właściwie – powinieneś sam napisać, ile rozrządów zerwałeś na nieoryginalnych częściach...
niko to nie do ciebie pytanie wiec sie nie bulwersuj
,a swoja droga bardzo trafne
,
Dopisano 6 mar 2013, 07:29:
chodzi mi o to pytanie,no i zastanawia mnie tylko ilu z was ,i tu mam na mysli "oryginałów",zdecyduje sie przekulac 120 tys na ori,albo chociaz te sto?

Dopisano 6 mar 2013, 07:22:
Paweł napisał(a):bieski napisał(a):Ile tych Mazd zrobiłeś w swoim życiu?
Pytanie oczywiście dobre i ciekaw jestem odpowiedzi, ale przy takim podejściu – zrozum mnie właściwie – powinieneś sam napisać, ile rozrządów zerwałeś na nieoryginalnych częściach...
niko to nie do ciebie pytanie wiec sie nie bulwersuj

Dopisano 6 mar 2013, 07:29:
chodzi mi o to pytanie,no i zastanawia mnie tylko ilu z was ,i tu mam na mysli "oryginałów",zdecyduje sie przekulac 120 tys na ori,albo chociaz te sto?
- Od: 28 sty 2013, 15:56
- Posty: 10
- Auto: mazda 6, diesel 121kM,rok 2002
kasta266 napisał(a):no i zastanawia mnie tylko ilu z was ,i tu mam na mysli "oryginałów",zdecyduje sie przekulac 120 tys na ori,albo chociaz te sto?
ja
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6