"Syczący" selenoid

Postprzez Enduro » 2 gru 2012, 23:28

eszo67 napisał(a): a czy mozna je czyms ruszyc,nasmarowac :)

wtedy jest problem, bo jesli tzw. kierownice wewnątrz turbiny są zatarte/uszkodzone to aby cokolwiek zrobic,trzeba zdemontowac turbine
pozdr.
E <glupek2>
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez eszo67 » 2 gru 2012, 23:46

:( cho...a jestem madzia w belgi
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2010, 17:35
Posty: 222
Skąd: chelm-Zomergem
Auto: M6 Hatchback MZR-CD 136HP 2005r.

Postprzez meter89 » 22 sie 2013, 10:17

Czy przy wymianie pompy vacum jest coś na co trzeba uważać? Czy poprostu wystarczy wymontować starą i poprostu do nowej/używanej wpiąć wężyki i zakręcić ją na miejsce?
Początkujący
 
Od: 21 maja 2013, 18:10
Posty: 21 (0/1)
Auto: Mazda 6 121 KM 2.0 diesel
rok prod 2007

Postprzez dobrzyn22 » 22 sie 2013, 10:32

to pytanie powinno raczej być tu:
viewtopic.php?f=410&t=93028&hilit=pompa+vacuum
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (21/70)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6