Witam
Mam problem z moją 6, otóż auto szarpie przy ruszaniu także przy zmianie biegów oraz gdy sie doda lub odejmie gazu na każdym z biegów. Ciężko także wchodzi 2 bieg chyba że zejdzie chwilę z obrotów to wtedy nie haczy, reszta biegów ok. Zauważyłem również że na biegu jałowym w okolicy 1250-1350 obrotów auto wpada w drgania dość spore, wciśnięcie sprzęgła nic nie zmienia.
Myślałem że to koło dwumasowe ale nic nie trzeszczy nic nie stuka ani nic nie obciera.
Czy takie objawy to też kończący sie 2 mas czy może to być coś innego?
Mazda 6 szarpie, wpada w wibracje, cieżko wchodzi 2
Strona 1 z 1
Oprócz dwumasy, może być także poduszka silnika/skrzyni:
viewtopic.php?f=90&t=53430
albo:
viewtopic.php?f=90&t=46493
itd.
viewtopic.php?f=90&t=53430
albo:
viewtopic.php?f=90&t=46493
itd.
Pozdor Myjk
proper napisał(a):...auto szarpie przy ruszaniu ..
to raczej problem wtryskiem paliwa
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Poduszki silnika i skrzyni zostały sprawdzone – wszystkie ok. No i teraz nie wiem od czego zacząć, chyba trzeba będzie najpierw sprawdzić wtryski. Da się je sprawdzić 100 % podłączając auto do komputera czy trzeba robić test przelewowy, a może starczy sama kalibracja?
- Od: 2 wrz 2012, 19:06
- Posty: 8
- Auto: Mazda 6 GG/ 2004/ 2.0 CiTD 121KM
GJ/2014/2.2
proper napisał(a):..starczy sama kalibracja?
to ewidentnie najlepszy test ich sprawnosci.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Jak się na 1-wszym biegu przeciągnie, to dwójka trudniej wchodzi, ale to jest cecha samochodu a nie jego wada
większość problemów z dieslami bierze się ze złego wtrysku – 2xForte na pierwszy rzut, jedno 1:1 z paliwem i podłączyć pod pompę wtryskową, drugie do baku. Następnie kalibracja, ewentualnie IDS i odczyt wartości wtrysków.
większość problemów z dieslami bierze się ze złego wtrysku – 2xForte na pierwszy rzut, jedno 1:1 z paliwem i podłączyć pod pompę wtryskową, drugie do baku. Następnie kalibracja, ewentualnie IDS i odczyt wartości wtrysków.
smile napisał(a):... ewentualnie IDS i odczyt wartości wtrysków.
w przedlifcie nie wykonalne.
no chyba, ze masz tu na mysli odczyt ilosci przelanego paliwa w tzw. tescie przelewowym..
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6