Wyciągnęliśmy tą dwumase wszystko było dobrze spasowane, ale ta dwumasa to wygląda jakby ktoś młotkiem prostował ten wieniec, jeden ząb zagięty, a w środku pierścien tak jakby jakiś jajowaty z jednej jest rant z drugiej nie ma:/ nie wiem jutro rano zrobie zdjęcia i wrzuce do obejżenia.
Czy można sprawdzic np po Vin jaką dwumase się ma tzn: ile ząbków ma posiadac?? albo po jakiś numerach:/??
Czy dwumasa z silnika 136km jest taka sama jak w silniku 143km?
1, 2
josev napisał(a):..... wygląda jakby ktoś młotkiem prostował ten wieniec, jeden ząb zagięty, a w środku pierścien tak jakby jakiś jajowaty z jednej jest rant z drugiej nie ma:/ ...
Enduro napisał(a):....
kolejna opcja to, że 2M spadlo w warsztacie i ktos sprytnie je naprawiając, tak aby nie bylo widać,
usunął jakies zęby..pozdr. E
czytałeś ten post uprzednio?
w sumie to sie troche dziwie, że ta ponoć profesjonalna firma taki bubel wydaje klientowi a powinna wiedzieć, że on z tym wróci

one decydują czy silnik chodzi czy nie no i jak...
teraz reklamacja i zwrot kasy i wymiana na inne sprawne. powodzeenia
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):bo byla wersja kola 2M o innej ilosci zębów..
Czy to jest sprawdzona informacja? EPC podaje tylko jedno koło zamachowe dla RF7J.
the right man in the wrong place...
josev napisał(a):przesyłam kilka fotek co o tym sądzicie?
policz zeby u siebie i opisz odstepy to porownamy.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
dzisiaj byłem w kielcach, dwumase przyjęli do reklamacji bez problemów stwierdzili że w transporcie się uszkodziła. jeszcze raz wszystko poprawili wyważyli. zamontowaliśmy dzisiaj wieczorem i znowu to samo
za pierwszym razem odpaliła bez błędu, za drugim odrazu wyskoczył błąd P0336 ten sam. Odrazu problem z odpaleniem, ale tym razem troche lepiej bo można wykasowac błąd podczas pracy silnika, wcześniej tylko na zgaszonym. Niem wiem już co robic... Co teraz?
- Od: 16 wrz 2012, 11:44
- Posty: 11
- Auto: Mazda 6 Kombi 2006rok
2.0CITD 143km
Gnat80 napisał(a):josev napisał(a):Niem wiem już co robic... Co teraz?
Kup używaną dwumasę,nie regenerowaną.
to chyba najpewniejsze i niezadrogie rozwiazanie problemu, choc wg. mnie to im ta dwumasa spadla...
E.
Dopisano 25 wrz 2012 19:25:
josev napisał(a):zębów jest 56szt
odstępy między zębami 1cm
duża jedna przerwa 7cm
to raczej poprawny stan, choc ja u mnie przerwe wymierzylem na odleglosc 5 zebow
pozdr.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6