PO REMONCE PANEWKI STUKA NA ZIMNYM SILNIKU PRZY PRZYSPIESZANIU

PostTen post został usunięty przez Carollo 30 sie 2012, 20:18.
Powód: źle napisane

Postprzez Carollo » 30 sie 2012, 20:20

Carollo napisał(a):Witam, czy kolega rozwiązał problem ze stukaniem. U mnie jest podobnie, rano czy po kilku godzinnym postoju np 2 – 3h. silnik przy ruszaniu około 1500-2500 obr klepie, sytuacja trwa zaledwie około 1-2 min ale jednak denerwuje mnie to, ponieważ myślę że coś się dzieje. Pozdrawiam. :(

Może komuś to pomoże ... Odpowiedzialna za to wszystko była pompa vacum, głośne wył. silnika oraz klekot z rana. Niestety doszedłem do tego dopiero po pół roku gdy padła całkowicie i hamulec stał się twardy i pojawiała się kontrolka hamulca ręcznego. Pompa wymieniona na używke z 2004 i objawy ustąpiły. <jupi>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 mar 2011, 21:39
Posty: 6
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: Mazda 6 2.0 Sport TOP 2002r.
136km

Postprzez Enduro » 30 sie 2012, 21:31

Carollo napisał(a):[...Odpowiedzialna za to wszystko była pompa vacum, ...

ale to irytujace ze napisales ze to wal stuka!!!
zawsze nalezy dokladnie osluchac silnik, aczkolwiek nie jest to proste w celu zlokalizowania gdzie te dzwieki powstaja
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Nimrod-PW » 30 sie 2012, 23:28

Mam podobne objawy takie dziwne terkotanie i ten czasami twardy hamulec oraz kontrolka ręcznego – czy to może być pompa vacum?
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2010, 18:20
Posty: 102
Skąd: Radom
Auto: Mazda MPV 2003, 2.0Diesel Karakuri

Postprzez Enduro » 31 sie 2012, 11:49

tak.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Nimrod-PW » 5 wrz 2012, 18:47

Pompa vacum wymieniona na używaną i nastała cisza – brak denerwującego terkotania przy ruszaniu i jeździe na 1 i 2 biegu oraz znikł problem z twardym pedałem hamulca i kontrolką ręcznego na desce. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2010, 18:20
Posty: 102
Skąd: Radom
Auto: Mazda MPV 2003, 2.0Diesel Karakuri

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6