Układ dostarczenia paliwa CR

Postprzez pijanymors » 10 cze 2012, 12:43

Proszę o pilną informację czy można jakoś naprawić przewód paliwowy przed wtryskiwaczem. Dziś zobaczyłem na kostce plamę. Wczoraj nie było. Po wstępnych oględzinach zauważyłem wyciek paliwa w miejscu zaznaczonym na rysunku. Przed wykręceniem chciałbym wiedzieć cy na pewno nie ma tam uszczelki, jeżeli nie to czy można ewentualnie podszlifować gładź uszczelniającą? Jutro przed siódmą muszę jechać z dzieciakiem do szpitala.
Załączniki
image.gif
Początkujący
 
Od: 26 lip 2009, 13:41
Posty: 8
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Auto: Mazda 6 KOMBI 2.0 136KM, 2004

Postprzez Wojtek » 10 cze 2012, 13:37

witam i prosze o stosowanie regulaminu podczas pisania postow...
temat poprawilem...

pijanymors napisał(a):Po wstępnych oględzinach zauważyłem wyciek paliwa w miejscu zaznaczonym na rysunku. Przed wykręceniem chciałbym wiedzieć cy na pewno nie ma tam uszczelki,

nie ma... jest to uklad wysokiego cisnienia (podobny do hamulcowego) i uszczelnia sie sam na styku powierzchni...

pijanymors napisał(a):jeżeli nie to czy można ewentualnie podszlifować gładź uszczelniającą?

nie polecam... nie latwiej kupic taka rurke?

ps. watek przenosze do dzialu diesel MZR-CD , ktory to wlasnie zajmuje sie samym silnikiem...
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez pijanymors » 10 cze 2012, 16:21

Łatwiej, tylko dziś jest niedziela, a rano muszę wyjechać.
Początkujący
 
Od: 26 lip 2009, 13:41
Posty: 8
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Auto: Mazda 6 KOMBI 2.0 136KM, 2004

Postprzez Enduro » 11 lip 2012, 00:00

pijanymors napisał(a):P... Przed wykręceniem chciałbym wiedzieć cy na pewno nie ma tam uszczelki, jeżeli nie to czy można ewentualnie podszlifować gładź uszczelniającą? ..

jest to rurka wysokocisnieniowa i nie ma tam żadnej uszczelki.
sam gwint uszczelnia to miejsce..
polecam dokręcić to miejsce kluczem 19 na a jesli nic to nie da, to rurka lublistwa wtryskowa do wymiany.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Pioteq25 » 11 lip 2012, 19:20

Może nie tyle gwint, co stożek uszczelnia te połączenie.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Enduro » 11 lip 2012, 22:55

Pioteq25 napisał(a):Może nie tyle gwint, co stożek uszczelnia te połączenie.

no ale za to uszczelnienie stozkowe odpowiedzialne jest polaczenie gwintowane pomiedzy Cr a rurka
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6