Wymiana rolki i napinacza paska klinowego/zamienniki?

Postprzez Enduro » 29 sie 2011, 10:35

Szym0n napisał(a):Cy alternator z rf5c jest taki sam jak w rf7j ??

prawdopodobnie tak, ale trzeba koniecnie porownac oznaczenia na nalepce!
jesli takowej dla porownania nie ma, to sprzedawca celowo ja wyskrobal!
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Szym0n » 29 sie 2011, 15:33

Numery na naklejkach alternatorów róznią się . Ale na stronach oferujących, zamienniki alternator do rfj i rf5c jest taki sam. Także pytam bo może ktoś sprawdzał osobiście czy pasuje .Parametry prądusą takie same i tu i tu.
TSW
Początkujący
 
Od: 4 sie 2007, 18:05
Posty: 15
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 MZR-CD 136KM

Postprzez eszo67 » 30 sie 2011, 13:01

Koledzy dajcie namiary na kogos lub sklep zeby zamowic sprzeglo alternatora :(
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2010, 17:35
Posty: 222
Skąd: chelm-Zomergem
Auto: M6 Hatchback MZR-CD 136HP 2005r.

Postprzez ruby81 » 30 sie 2011, 13:50

a nie lepiej było by wytoczyć takie koło pasowe w całości??? czy to głupi pomysł??
Początkujący
 
Od: 2 sie 2009, 20:08
Posty: 13

Postprzez Enduro » 30 sie 2011, 20:33

ruby81 napisał(a):a nie lepiej było by wytoczyć takie koło pasowe w całości??? czy to głupi pomysł??

no raczej tak..
jak jest ono zatarte czyli stoi na stałe, to pasek wielorowkowy puka podobnie jak dzięcioł w okresie powylęgowym
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez eszo67 » 2 wrz 2011, 23:46

Enduro napisał(a):jak jest ono zatarte czyli stoi na stałe, to pasek wielorowkowy puka podobnie jak dzięcioł w okresie powylęgowym
pozdr.E
i mnie ten dzieciol dopadl,niebylo zadnego piszczenia,swiergolenia jak niektorzy koledzy opisuja.sprzegielko stanelo i zaczal dzieciol <lol> pukac.madzia na warsztat wymiana i <spoko> .koledzy jak pasek puka i rolka od napinacza skacze na wolnych obrotach to na warsztat i koszty beda mniejsze :)
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2010, 17:35
Posty: 222
Skąd: chelm-Zomergem
Auto: M6 Hatchback MZR-CD 136HP 2005r.

Postprzez Enduro » 2 wrz 2011, 23:58

eszo67 napisał(a):...koledzy jak ... puka .... to na warsztat i koszty beda mniejsze :)

zawsze tak bylo!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Norby » 4 wrz 2011, 09:47

banasr napisał(a):Witam.
Ostatnio podczas wymiany oleju i sprawdzania stanu smoka skontrolowałem rolkę napinającą i rolkę prowadzącą paska wielorokowego. Okazało się, iż posiadają znaczne wyczywalne luzy i słychać już szum i skrzypienie.
banasr


Zapraszam tu viewtopic.php?f=122&t=99103&p=1722482#p1722482


A jak ci pilno to napisz do gościa trafinski@op.pl ostatnio kupiłem u niego 210zł
Ostatnio edytowano 4 wrz 2011, 19:16 przez Norby, łącznie edytowano 1 raz
Była MPV
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2009, 06:16
Posty: 272
Skąd: Lubin
Auto: MPV

Postprzez Riki » 4 wrz 2011, 18:27

eszo67 napisał(a):Koledzy dajcie namiary na kogos lub sklep zeby zamowic sprzeglo alternatora :(


Pod koniec września winienem mieć je już dostępne – na tą chwilę, przed urlopem sprzedałem ostatnie sztuki więc jeśli nie dostaniesz rolki wcześniej to zapraszam.

Przestrzegam przed "regenerowanymi" kółkami krążącymi w sieci :D starczają na 500km albo i nie – sprawdzone, cenowo ok 50% ceny. <faja> "polska produkcja"
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Szym0n » 9 wrz 2011, 23:55

Koledzy, zielony jestem ,wybaczcie jeżeli pytanie będzie naiwne:) Znam juz numery łożysk i wiem, ,że ma być ich 3.Teraz pytanie, w sprzęgiełku alternatora też jest łożysko, które można wymienić?? Jeżeli da się to jaki ma numer, jak ktoś wie:)Pozdrawiam
TSW
Początkujący
 
Od: 4 sie 2007, 18:05
Posty: 15
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 MZR-CD 136KM

Postprzez mawa » 19 wrz 2011, 21:48

Zauważyłem u siebie dziwne grzechotanie w okolicy paska klinowego (M6 2.0 benzyna).
Grzechotanie (albo jakby skrzypienie jakiejś sprężyny) pojawia się na chwilę przy mocny wciśnięciu gazu (albo szybkim puszczeniu gazu) w okolicy 1500-1800 obrotów. Nie słyszę tego dźwięku jak delikatnie zwiększam/zmniejszam obroty.

Czy to mogą być objawy napinacza paska / łożysk albo czegoś innego związanego z paskiem? ;)

EDIT
Byłem u mechanika i stwierdził, że to pewnie napinacz albo rolka paska klinowego.
Oni mogę zamówić tylko oryginały części ale uważam, że to za drogo.

Czy ktoś ma może numery do zamienników? Patrzyłem coś w internecie i znalazłem, że są różne napinacze do wersji z automatyczną klimą i z manualną.
I czy poza napinaczem i rolką coś jeszcze może być do wymiany?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2010, 19:13
Posty: 97
Skąd: Kraków
Auto: M6 GG LF

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 20 mar 2012, 14:48.
Powód: post pod postem

Postprzez cliner » 22 wrz 2011, 13:17

Pasek klinowy tez wymien,podjedz do dealera i sie spytaj u niego o cene.Robilem wymiane z 3 lata temu to zamiennikow nie bylo,ale te rolki i napinacze to wyrob chyba Gates,ale moge sie mylic.Tylko nie kupuj po jakiejs regeneracji,lepiej brand new.
Początkujący
 
Od: 5 gru 2007, 14:29
Posty: 15
Skąd: Basingstoke
Auto: Mazda 6 2.0 TS -2003

Postprzez mawa » 22 wrz 2011, 15:16

Czemu pasek też?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2010, 19:13
Posty: 97
Skąd: Kraków
Auto: M6 GG LF

Postprzez kamil374 » 29 wrz 2011, 02:55

tylko pamietajcie ile macie zamiar jeszcze pojezdzic..., to po co kupujesz sobie mazde 6 jak przeciez wiedziales jeden z drugim na co sie porywasz... ja jestem na za orginalami nawet gdy w serwisie kosztuja 3000 zl, najwyzej prowident i auto mi zabiora:D
Początkujący
 
Od: 17 mar 2011, 18:15
Posty: 5

Postprzez mikolaj » 30 wrz 2011, 17:26

mawa napisał(a):Czemu pasek też?

Choćby dla tego, że jest niedrogo, i będziesz miał spokojną głowę.
W rolkach możesz zmienić same łożyska – kupisz je na gromadzkiej bez problemu.
Podstawa napinacza – ja kupiłem oryginał.
Zadzwoń do intercarsu albo sprawdź sobie jaką mają cenę, dobiorą Ci do Twojego auta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2008, 21:54
Posty: 260
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GG 2004 MZR-CD 136km
Mazda 6 GH 2011 2.2 Kirei 163km

Postprzez mawa » 30 wrz 2011, 23:18

Ostatecznie wymieniłem napinacz. Zamiennik kupiłem w Euro Japan Car
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2010, 19:13
Posty: 97
Skąd: Kraków
Auto: M6 GG LF

PostTen post został usunięty przez Gość 9 paź 2011, 01:28.
Powód: obiecalem, ze bede kasowal takie same posty w roznych tematach

Postprzez Grzyby » 9 paź 2011, 01:07

Człeku! I po cóż piszesz to samo aż w czterech różnych tematach?
Lubisz śmietnik?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Pawciu » 9 paź 2011, 01:11

Grzyby napisał(a):Człeku! I po cóż piszesz to samo aż w czterech różnych tematach?
Lubisz śmietnik?

hahaha hahaha hahaha Grzyby powaliłeś mnie
Pawciu
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6