mazda 6 2.0 diesel 136 KM, rozladowany akumulator

Postprzez agnostyk » 7 wrz 2011, 19:45

Od Varty bym polemizował, a ten wskaźnik naładowania baterii, to tylko bajer, tym zwabiają klientów, ale Twoja sprawa, Twoja kasa i Twój samochód – ja generalnie nie ingeruję w oryginalne elementy, tzn. nie przycinam, nie wiercę, nie naklejam itp., a jak już coś modyfikuję, to w miejsce oryginału, bo zamierzam kiedyś ten samochód sprzedać, a sam osobiście przekombinowanego bym nie kupił ;)
Aros, ale tak jak napisałem, uparłeś się na Centrę, ok, Twoja sprawa, życzę powodzenia i zero stresu w użytkowaniu, bo to najważniejsze... a wiemy chyba obydwaj co oznacza wyczerpany aku i ile nerwów zjada ;)
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 00:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez mądry » 7 wrz 2011, 23:45

Od dwóch lat użytkuję akumulator VARTA BLUE DYNAMIC, 95Ah, 830A, i nie mam najmniejszych zastrzeżeń.
VARTĘ- kupił bym jeszcze raz
CENTRĘ- gdybym nie miał wyboru też bym wziął
BOSCHA- raczej bym sobie odpóścił
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez Grzyby » 8 wrz 2011, 09:20

mądry napisał(a):BOSCHA- raczej bym sobie odpóścił

Bo? Ja mam S4 Boscha od 2 lat i nie narzekam.
A po kilku Centrach (w moich i ojca autach) nie mam już do nich najmniejszego zaufania.
Futury padają jak muchy – i zwykle są to uszkodzenia wewnętrzne (pękające płyty, brak połączeń pomiędzy celami). Niestety – gwarancję w takich sytuacjach można sobie w buty wsadzić (tłumaczenia gwaranta: "uszkodzenie powstało na wskutek uderzenia/wstrząsu" <glupek2> ).
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Lorento » 8 wrz 2011, 10:36

Grzyby napisał(a):
mądry napisał(a):BOSCHA- raczej bym sobie odpóścił

Bo? Ja mam S4 Boscha od 2 lat i nie narzekam.
A po kilku Centrach (w moich i ojca autach) nie mam już do nich najmniejszego zaufania.
Futury padają jak muchy – i zwykle są to uszkodzenia wewnętrzne (pękające płyty, brak połączeń pomiędzy celami). Niestety – gwarancję w takich sytuacjach można sobie w buty wsadzić (tłumaczenia gwaranta: "uszkodzenie powstało na wskutek uderzenia/wstrząsu" <glupek2> ).


O k...a! Jaka żelazna konsekwencja....
search.php?keywords=centra+futura&terms=all&author=grzyby&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj

<spoko> <serduszka>
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

Postprzez Grzyby » 8 wrz 2011, 11:50

Trochę czasu minęło od tych postów i w międzyczasie Centry jakie mieliśmy z ojcem się rozsypały (a gwarancja jak pisałem wcześniej).
Jaśniej wytłumaczyć czy teraz rozumiesz?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Lorento » 8 wrz 2011, 13:43

Grzyby napisał(a):Jaśniej wytłumaczyć czy teraz rozumiesz?

Mnie nie musisz.. Wytłumacz to tym gosciom którzy za Twoimi usilnymi ( WIELOKROTNYMI ) namowami weszli w centrę. <serduszka>
A swoją drogą z postów wynika, że jeszcze rok temu polecałeś Futurę ( post z 23.09.2010 r.):
Grzyby napisał(a):Bosch czy centra futura?
Jedno i drugie jest ok. Futurę miałem w Cronosie przez 3 lata (potem sprzedałem), Boscha mam w szóstce i też działa
Wybrałbym to co będzie tańsze.



a teraz twierdzisz, ze od 2 lat śmigasz na Boschu, bo ci się centra rozleciała.... więc jak to jest obywatelu Grzyby ? sabotujecie...?
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

Postprzez Lechita » 8 wrz 2011, 13:56

przemek_bsi napisał(a):Centra nie pasuje wymiarami, jest za długa


Ja mam od roku właśnie centrę 100 Ah i pasuje jak ulał... Wprawdzie był na początku problem z rozmiarem, bo pierwszy model nie pasował, ale okazało się że Centra ma też "setki" w rozmiarze pasującym do M6....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 14:15
Posty: 85
Skąd: Łódź, Poddębice
Auto: Mazda 6 Kombi 2005, 2,0 Diesel, 121 KM

Postprzez Grzyby » 8 wrz 2011, 21:12

Lorento napisał(a):więc jak to jest obywatelu Grzyby ?

Rozgryzłeś mnie. Wydało się że teraz Bosch płaci mi za pozytywne opinie (a Centra już przestała) <rotfl>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez koszi1 » 11 gru 2011, 00:39

Ten temat chyba najbardziej pasuje do mojego problemu! :)
Witam,
Rano wychodząc do pracy przekręciłem kluczyk do połowy, poczekałem aż zgasła z tablicy rodzielczej kontrolka grzania świec i przekręciłem kluczyk dalej i co? usłyszałem tylko zaczątek odpalenia i potem już nic nie działało. Przekręcałem jeszcze kilka razy kluczyk,wszystkie kontrolki poprawnie się zapalały tylko moja Mazda 6, 2003r., 2.0 diesel, nawet nie zażęziła, po prostu było głucho. Podłączyłem kable rozruchowe i dalej nic, dopiero po jakimś czasie po kolejnych próbach odpalenia- zażęziło i odpaliła. Pojechałem do mechanika sprawdzić Webasto,ale okazało się,że jest OK.
Pomyślałem,że to może akumulator- przy włączonym silniku amperomierz wskazywał ponad14A, a przy rozruchu spadało do prawie 8A. Czy te 8A to nie za mało?
Przejrzałem forum i niektórzy piszą o usterkach immobilaizera, o pompach paliwa, ciśnieniu i zaworze SPV, rozładowanych akumulatorach, zużytych szczotkach w rozruszniku itd, a może ktoś miał już taki problem jak mój i może mi coś poradzić.
Z góry thx!
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2011, 21:30
Posty: 41 (0/1)
Skąd: W-w
Auto: Mazda6 diesel 2.0 136KM 2003 rok

Postprzez Grzyby » 11 gru 2011, 01:01

Wieszające się szczotki rozrusznika. Ot i wszystko.

koszi1 napisał(a): przy włączonym silniku amperomierz wskazywał ponad14A, a przy rozruchu spadało do prawie 8A

Ciekawe gdzie pokazało Ci te 14 Amperów :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez koszi1 » 11 gru 2011, 01:36

Zgadza sie, oczywiście 14V i 8V :) – oczywista omyłka pisarska...
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2011, 21:30
Posty: 41 (0/1)
Skąd: W-w
Auto: Mazda6 diesel 2.0 136KM 2003 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6