Aros, ale tak jak napisałem, uparłeś się na Centrę, ok, Twoja sprawa, życzę powodzenia i zero stresu w użytkowaniu, bo to najważniejsze... a wiemy chyba obydwaj co oznacza wyczerpany aku i ile nerwów zjada
mazda 6 2.0 diesel 136 KM, rozladowany akumulator
1, 2
Od Varty bym polemizował, a ten wskaźnik naładowania baterii, to tylko bajer, tym zwabiają klientów, ale Twoja sprawa, Twoja kasa i Twój samochód – ja generalnie nie ingeruję w oryginalne elementy, tzn. nie przycinam, nie wiercę, nie naklejam itp., a jak już coś modyfikuję, to w miejsce oryginału, bo zamierzam kiedyś ten samochód sprzedać, a sam osobiście przekombinowanego bym nie kupił ![oczko ;)](./images/smilies/oczko.GIF)
Aros, ale tak jak napisałem, uparłeś się na Centrę, ok, Twoja sprawa, życzę powodzenia i zero stresu w użytkowaniu, bo to najważniejsze... a wiemy chyba obydwaj co oznacza wyczerpany aku i ile nerwów zjada![oczko ;)](./images/smilies/oczko.GIF)
Aros, ale tak jak napisałem, uparłeś się na Centrę, ok, Twoja sprawa, życzę powodzenia i zero stresu w użytkowaniu, bo to najważniejsze... a wiemy chyba obydwaj co oznacza wyczerpany aku i ile nerwów zjada
- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
Od dwóch lat użytkuję akumulator VARTA BLUE DYNAMIC, 95Ah, 830A, i nie mam najmniejszych zastrzeżeń.
VARTĘ- kupił bym jeszcze raz
CENTRĘ- gdybym nie miał wyboru też bym wziął
BOSCHA- raczej bym sobie odpóścił
VARTĘ- kupił bym jeszcze raz
CENTRĘ- gdybym nie miał wyboru też bym wziął
BOSCHA- raczej bym sobie odpóścił
mądry napisał(a):BOSCHA- raczej bym sobie odpóścił
Bo? Ja mam S4 Boscha od 2 lat i nie narzekam.
A po kilku Centrach (w moich i ojca autach) nie mam już do nich najmniejszego zaufania.
Futury padają jak muchy – i zwykle są to uszkodzenia wewnętrzne (pękające płyty, brak połączeń pomiędzy celami). Niestety – gwarancję w takich sytuacjach można sobie w buty wsadzić (tłumaczenia gwaranta: "uszkodzenie powstało na wskutek uderzenia/wstrząsu"
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
Grzyby napisał(a):mądry napisał(a):BOSCHA- raczej bym sobie odpóścił
Bo? Ja mam S4 Boscha od 2 lat i nie narzekam.
A po kilku Centrach (w moich i ojca autach) nie mam już do nich najmniejszego zaufania.
Futury padają jak muchy – i zwykle są to uszkodzenia wewnętrzne (pękające płyty, brak połączeń pomiędzy celami). Niestety – gwarancję w takich sytuacjach można sobie w buty wsadzić (tłumaczenia gwaranta: "uszkodzenie powstało na wskutek uderzenia/wstrząsu").
O k...a! Jaka żelazna konsekwencja....
search.php?keywords=centra+futura&terms=all&author=grzyby&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj
![spoko <spoko>](./images/smilies/spoko.gif)
![serduszka <serduszka>](./images/smilies/serduszka.gif)
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Trochę czasu minęło od tych postów i w międzyczasie Centry jakie mieliśmy z ojcem się rozsypały (a gwarancja jak pisałem wcześniej).
Jaśniej wytłumaczyć czy teraz rozumiesz?
Jaśniej wytłumaczyć czy teraz rozumiesz?
Grzyby napisał(a):Jaśniej wytłumaczyć czy teraz rozumiesz?
Mnie nie musisz.. Wytłumacz to tym gosciom którzy za Twoimi usilnymi ( WIELOKROTNYMI ) namowami weszli w centrę.
![serduszka <serduszka>](./images/smilies/serduszka.gif)
A swoją drogą z postów wynika, że jeszcze rok temu polecałeś Futurę ( post z 23.09.2010 r.):
Grzyby napisał(a):Bosch czy centra futura?
Jedno i drugie jest ok. Futurę miałem w Cronosie przez 3 lata (potem sprzedałem), Boscha mam w szóstce i też działa
Wybrałbym to co będzie tańsze.
a teraz twierdzisz, ze od 2 lat śmigasz na Boschu, bo ci się centra rozleciała.... więc jak to jest obywatelu Grzyby ? sabotujecie...?
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
przemek_bsi napisał(a):Centra nie pasuje wymiarami, jest za długa
Ja mam od roku właśnie centrę 100 Ah i pasuje jak ulał... Wprawdzie był na początku problem z rozmiarem, bo pierwszy model nie pasował, ale okazało się że Centra ma też "setki" w rozmiarze pasującym do M6....
- Od: 31 sie 2010, 14:15
- Posty: 85
- Skąd: Łódź, Poddębice
- Auto: Mazda 6 Kombi 2005, 2,0 Diesel, 121 KM
Lorento napisał(a):więc jak to jest obywatelu Grzyby ?
Rozgryzłeś mnie. Wydało się że teraz Bosch płaci mi za pozytywne opinie (a Centra już przestała)
Ten temat chyba najbardziej pasuje do mojego problemu!
Witam,
Rano wychodząc do pracy przekręciłem kluczyk do połowy, poczekałem aż zgasła z tablicy rodzielczej kontrolka grzania świec i przekręciłem kluczyk dalej i co? usłyszałem tylko zaczątek odpalenia i potem już nic nie działało. Przekręcałem jeszcze kilka razy kluczyk,wszystkie kontrolki poprawnie się zapalały tylko moja Mazda 6, 2003r., 2.0 diesel, nawet nie zażęziła, po prostu było głucho. Podłączyłem kable rozruchowe i dalej nic, dopiero po jakimś czasie po kolejnych próbach odpalenia- zażęziło i odpaliła. Pojechałem do mechanika sprawdzić Webasto,ale okazało się,że jest OK.
Pomyślałem,że to może akumulator- przy włączonym silniku amperomierz wskazywał ponad14A, a przy rozruchu spadało do prawie 8A. Czy te 8A to nie za mało?
Przejrzałem forum i niektórzy piszą o usterkach immobilaizera, o pompach paliwa, ciśnieniu i zaworze SPV, rozładowanych akumulatorach, zużytych szczotkach w rozruszniku itd, a może ktoś miał już taki problem jak mój i może mi coś poradzić.
Z góry thx!
Witam,
Rano wychodząc do pracy przekręciłem kluczyk do połowy, poczekałem aż zgasła z tablicy rodzielczej kontrolka grzania świec i przekręciłem kluczyk dalej i co? usłyszałem tylko zaczątek odpalenia i potem już nic nie działało. Przekręcałem jeszcze kilka razy kluczyk,wszystkie kontrolki poprawnie się zapalały tylko moja Mazda 6, 2003r., 2.0 diesel, nawet nie zażęziła, po prostu było głucho. Podłączyłem kable rozruchowe i dalej nic, dopiero po jakimś czasie po kolejnych próbach odpalenia- zażęziło i odpaliła. Pojechałem do mechanika sprawdzić Webasto,ale okazało się,że jest OK.
Pomyślałem,że to może akumulator- przy włączonym silniku amperomierz wskazywał ponad14A, a przy rozruchu spadało do prawie 8A. Czy te 8A to nie za mało?
Przejrzałem forum i niektórzy piszą o usterkach immobilaizera, o pompach paliwa, ciśnieniu i zaworze SPV, rozładowanych akumulatorach, zużytych szczotkach w rozruszniku itd, a może ktoś miał już taki problem jak mój i może mi coś poradzić.
Z góry thx!
Wieszające się szczotki rozrusznika. Ot i wszystko.
Ciekawe gdzie pokazało Ci te 14 Amperów :P
koszi1 napisał(a): przy włączonym silniku amperomierz wskazywał ponad14A, a przy rozruchu spadało do prawie 8A
Ciekawe gdzie pokazało Ci te 14 Amperów :P
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6