Jestem od niedawna posiadaczem M6 i niestety przytrafila mi sie nieprzyjemna przygoda z awaria silnika i co gorsze musialem ten silnik wymienic Auto mialo najechane 166.000 Moje pytanie do was jest takie czy jest mozliwosc bezawaryjnego uzytkowania tegoz silnika? Nadmienie ze mechanik powiedzial ze nie sposob jest temu zapobiec a z tego co czytam wielu z was cieszy sie z duzych przebiegow.
Jak to robicie?
zminimalizowanie awarii silnika diesla w M6
Strona 1 z 1
Poczytaj poradnik w dziale Diesel –> MZR-CD
Tam masz dokładnie opisane co i jak.
W skrócie – podkładki, smok, wtryski (test przelewowy), częstsza wymiana oleju (co 10-15kkm).
Tam masz dokładnie opisane co i jak.
W skrócie – podkładki, smok, wtryski (test przelewowy), częstsza wymiana oleju (co 10-15kkm).
Tak jak kolega wyżej najważniejsze zmieniać olej i lać to co zaleca producent a nie to co było akurat w promocji. Do tego dbać o to aby motor nie ulegał przeciążeniom na zimnym silniku ale to każdy użytkownik z silnikiem diesla wie. Ten silnik domaga się poprawienia producenta tj te wadliwe podkładki i powinno być ok.
Ja swoją M6 eksploatuje jak każdy poprzedni samochód.. trzeba odrobinę wyobraźni aby nie narażać się na zbędne koszta. Ja jeżdżę i nie martwię się ,że coś ma zaraz nawalić bo to nie na tym polega.
Ja swoją M6 eksploatuje jak każdy poprzedni samochód.. trzeba odrobinę wyobraźni aby nie narażać się na zbędne koszta. Ja jeżdżę i nie martwię się ,że coś ma zaraz nawalić bo to nie na tym polega.

- Od: 14 wrz 2010, 23:26
- Posty: 61
- Skąd: Lublin
- Auto: M6
oktaw70 napisał(a):....mechanik powiedzial ze nie sposob jest temu zapobiec ...
nie ma racji!
jesli poczytasz forum, to zgromadzisz informcje aby zapobiec takiej awari,
osobiscie mam kolege ktory ma ponad 260 tys km pryejechane na pierwszym silniku, pierwszej turbinie pierwsyzm 2M i aut chodzi na prawde bardzo dobrze, brak spalania oleju, nie kopci, chodzi rowno a do tego silnik ma troche wiecej mocy poprzez power-boxa.
jest to namacalna reklama tego auta., a przy pomiarze kompresji wyszlo, ze ma wartosci fabrycznie nowego silnika, bo wszystkie 4 cylindry maja ok. 31-31,5 ATM !

pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6