większe spalanie po regeneracji turbiny

Postprzez tasior5 » 25 lut 2011, 12:54

witam
Mialem straszne wycieki z turbiny wewnetrzne i zewnetrzne wiec postanowilem z regenerowac turbine w renomowanym zakladzie. Turbina chodzi jak nalezy, ale zaowazylem problem ze spalaniem. Srednio wzrosl o 2litry, czy jest z powodowane wymiana turbiny czy moga byc inne przyczyny ?
tasior5
 

Postprzez chmooreck » 25 lut 2011, 13:20

tasior5 napisał(a):czy moga byc inne przyczyny

Na przykład zmiana stylu jazdy (próbowanie czy dobrze ciągnie itp.).
Chyba, że stylu jazdy nie zmieniłeś i masz wiarygodne potwierdzenie w wyjeżdżonych przynajmniej 5 bakach i policzeniu faktycznego spalania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1123 (0/6)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez agnostyk » 25 lut 2011, 19:54

tasior5 napisał(a):czy moga byc inne przyczyny ?


może wcześniej ją oszczędzałeś, więc jeździłeś spokojniej, albo nie było takich mrozów jak w ostatnim tygodniu – uwierz mi, że w te mrozy mi też spalanie podskoczyło średnio o 2 litry/100 km i wcale nie robię z tego problemu, tym bardziej, że przez ostatni tydzień miałem większość jazdy po mieście.
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 00:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez Osypiuk » 25 lut 2011, 20:13

Napisz kolego może z ilu na ile Ci wzrosło te spalanie, wtedy będzie można coś więcej powiedzieć.

pozdrawiam,
Adam

P.S. A poza tym chyba jest wątek o średnim spalaniu ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2010, 11:55
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD (121KM) 2005 Kombi

Postprzez Enduro » 26 lut 2011, 00:34

tasior5 napisał(a):... Turbina chodzi jak nalezy, ale zaowazylem problem ze spalaniem. Srednio wzrosl o 2litry, czy jest z powodowane wymiana turbiny czy moga byc inne przyczyny ?

jesli turbina po naprawie jest duzo sprawniejsza i pompuje wyzsze cisnienie do kolektora, to odpowiednio do niego jest dopasowywana dawka paliwa (wtrysku), aby proces spalania byl jaknajbardziej efektywny i jesli to wzmaga twoje proby, jak auto po naprawie przyspiesza, to moze to byc ewidentnie zauwazalne w spalaniu, czyli to nie wina stanu turbiny, wg. mnie- na ale moge sie myic, absolutnie!
warto podjechac na tester i sprawdzic wtryski , skalibrowac je->korekta dawki wtrysku , sprawdzic cisnienie na dolocie i wartosci pompy wtryskowej...jesli wszystko jest okay,no to pozostaje tuning elektroniczny..pozdr. Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez tasior5 » 26 lut 2011, 11:27

Zmiany stylu jazdy nie zmienilem i baki sprwdzilem az 4 razy, srednio w miescie pali 8.5l a w trasie prawie 7l wiec co jest przyczyna ?
tasior5
 

Postprzez bieski » 26 lut 2011, 12:15

tasior5 napisał(a):srednio w miescie pali 8.5l a w trasie prawie 7l wiec co jest przyczyna ?


Masz normalne spalanie, jestes pewien ze ci mniej palil ? :>
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Grzyby » 26 lut 2011, 13:41

Grzyby napisał(a):Czyli przed wymianą turbiny palił w mieście 6,5 a w trasie 5?
No to lepszych bajek nawet handlarze w opisach nie wrzucają <lol>

ale na 60 km :P

Edit by Bandit: przepraszam zamiast cytuj dałem edytuj, wybacz.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez agnostyk » 26 lut 2011, 21:29

tasior5 napisał(a):srednio w miescie pali 8.5l a w trasie prawie 7l wiec co jest przyczyna ?


Mechanik podmienił ci silnik – wcześniej miałeś klekota 1.6 z M3, dlatego palił 5 litrów (PS. <glupek2> ), a teraz wsadził ci 2.0 z M6. Nie chciało mu się wyjmować turbiny, więc postanowił być nienormalny i wymienił/podmienił cały silnik! Masz 27 kucy więcej, dlatego więcej chleje, logiczne. Taki z niego dobry samarytanin.

Na poważnie:
Weź człowieku nie zawracaj gitary – to o takim spalaniu tu mamy dyskutować? Szkoda słów, ten temat w ogóle nie powinien powstać, a Ty za zajmowanie nam czasu głupotami powinieneś otrzymać kopa w <dupa>

Tak jak napisał bieski – masz normalne spalanie i się w ogóle ciesz, że zimą tyle w mieście pali. A że uważasz, że miałeś wcześniej mniejsze o dwa litry, tzn. że powinieneś zmienić nauczyciela matematyki albo pochwalić dilera za niezłe zielone.

Edit by Bandit: Kolega dostaje ostrzeżenie za tego posta. Nie będę tolarował takich odzywek, swoje opinie można wygłaszać w bardziej kulturalny, grzeczny sposób.
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 00:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez Enduro » 26 lut 2011, 23:46

ja koledze wierze , bo znam przypadek kiedy to auto kolegi (M6 w dieslu 136KM), i to z tego forum, palilo sporo ponizej przecietnej i wielu mu nie wierzylo! nikt tego nie wyjasnil do konca, niestety...
moze to jakis bubel produkcyjny, ktory w warunkach eksplatacyjnych ujawnia sie w taki to korzystny sposob... wymien turbine na inna, moze powroci do pierwotnych wartosci konsumpcji ON...
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez tasior5 » 27 lut 2011, 12:12

Agnostyk zadalem tylko proste pytanie, a ty twierdzisz ze zawracam gitare to raczej nie znasz odpowiedzi na moje pytanie to sie wypowiadaj. A jesli nie wierzysz ze ten samochod pali na trasie 5 a miescie nie cala 7 to bym sie zastanowil czy ty nie masz problemow ze swoim.
ps. grzyby to nie bajaka zacznij normalnie jezdzic to tyle bedzie palil :D
tasior5
 

Postprzez Grzyby » 27 lut 2011, 12:26

Jeżdżę normalnie i średnie mam jak w podpisie (przetrzyj oczęta to dojrzysz :P)
Życzę Ci żebyś kiedyś zszedł do takiego poziomu ...
Za to w bajki o 6,5l w mieście nie uwierzę. I każdemu kto się będzie przy tym upierał powiem że łże jak pies :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Neonixos666 » 27 lut 2011, 14:35

a jaka może być równica w spalaniu najsłabszej wersji citd do najmocniejszej? przy jeździe normalnej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Grzyby » 27 lut 2011, 15:54

niezauważalna :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez agnostyk » 28 lut 2011, 01:47

tasior5 napisał(a):Agnostyk zadalem tylko proste pytanie... A jesli nie wierzysz ze ten samochod pali na trasie 5 a miescie nie cala 7 to bym sie zastanowil czy ty nie masz problemow ze swoim.


<ziew>

Tasiurku, zrozum w końcu, że to spalanie jakie miałeś wcześniej, przy założeniu, że miałeś, było spowodowane np. niedomaganiem turbiny, która po zregenerowaniu, pracuje jak powinna, a silnik spala tyle ile powinien – mówił ci to enduro, ale najwidoczniej ciężko ci w to uwierzyć, więc zrób jak on ci doradził.
Kup sobie inną turbinę ze szrotu i załóż. Jak będzie zarzygana olejem, to jeszcze lepiej. Wróci ci spalanie na poziomie ukochanych 5 litrów, branie oleju też na tym samym poziomie i będziesz szczęśliwy hahaha

Ps1. Moja średnia z prawie dwóch lat, styl mieszany to 7,77. Można spokojnie mniej, jak pokazuje Grzyby, ale tak jak on, ja także nie wierzę w 6,5 l/100 km po mieście, zimą! hahaha

Ps2. jeżeli nie akceptujesz odpowiedzi na swoje PROSTE pytania, to może zacznij zadawać bardziej złożone.

Ps3. Bandit, tak może być, czy mam mu jeszcze serduszka namalować?
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 00:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez Bandit » 28 lut 2011, 09:26

Teraz ładnie powiedziane <spoko> Myślę, że ta dyskusja nie ma sensu. Spalanie jest normalne i o czym tu jeszcze deliberować?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6