Mazda 6 2,0CDTI 2005 -Dławienie silnika

Postprzez przemniem » 22 lut 2011, 00:33

Witam Klubowiczów!

Mam problem z Moją M6 jeżdzę nia od maja 2010 . Dzisiaj pojawiła się problem samochód się dławi gdy wciskam nieco mocniej gaz. Czy to z powodu -15st C ?!??! Nawet przy podobnej temperaturze wcześniej nie miałem takich problemów ?!?! Czy ktos może cos poradzić
Przy okazji czy ktos może polecić warsztat gdzie warto serwisowac taka Mazdę 5 najlepiej w okolicy Warszawa Ursus?
Pozdrawiam;
Przem@@
przemniem
 

Postprzez Bandit » 22 lut 2011, 00:36

przemniem napisał(a):Przy okazji czy ktos może polecić warsztat gdzie warto serwisowac taka Mazdę 5 najlepiej w okolicy Warszawa Ursus?

Jaksa, znajdziesz info na forum.
Co do dławienia to już gdzieś tu o tym czytałem, musisz poszukać. Temat na razie zostawiam do wyjaśnienia.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez przemniem » 22 lut 2011, 00:45

DZięki za info.!
przemniem
 

Postprzez Enduro » 22 lut 2011, 21:32

problem w paliwie lub w przypchanych filtrach paliwowych..pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Bandit » 22 lut 2011, 21:37

Enduro napisał(a):problem w paliwie lub w przypchanych filtrach paliwowych..pozdr.E

No to nowy filtr paliwa + forte + porządne paliwo i będzie lala :)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez zboq » 22 lut 2011, 22:08

U mnie podobny przypadek i też wcześniej się jeszcze nie zdarzyło. Ale tu w Ostrołęce dziś rano było -20 stopni :|. Ale co ciekawe przy -20 nie było problemu a dławiła się wieczorem jak było -15 :>
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez przemniem » 23 lut 2011, 15:21

Niestety zatankowałem na NESTE DO PEŁNA!!!!! I teraz to musze wyjeździć choc troche.
Niby tam pisza że ich paliwo mrozu sie nie boi ale to widocznie ściema jak wszędzie
Rano przy -15C jest tragedia – strasznie się dławi i co chwilę gaśnie obawiam sie czy mu nie zaszkodza takie akcje i szczególnie te szarpania w czasie jazdy. Ledwo dojechałem do najbliższej stacji tj. Orlen i wlałem jakiegos uzdatniacza za 15zł do Diesela no i jakoś z trudem z predkością ~50km/h przejachełem 20km . Wczoraj popołudniu przy -10C było praktycznie bez problemu.
przemniem
 

Postprzez Grzyby » 23 lut 2011, 15:44

Temat wałkowany co roku w większe mrozy.
Szeroko opisany na forum, masz nawet fotorelacje z wymiany filtra paliwa czy czyszczenia sitka w zbiorniku. Użyj szukajki, nie gryzie. Nie ma sensu powielać istniejących tematów prawda?
A dolewanie dodatków do paliwa po wystąpieniu problemów przy utrzymującym się mrozie nie daje kompletnie nic (o tym też zresztą jest na forum :))


P.S. CDTI to w Oplu jest.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Enduro » 23 lut 2011, 21:37

przemniem napisał(a):Niestety zatankowałem na NESTE DO PEŁNA!!!!! I teraz to musze wyjeździć choc troche.....
wymontuj filter paliwa i postaraj sie go domrozic ,
choc i tak moze ponownie w nim zamrozic paliwo, jesli jest niezimowe...
P.S. masz podgrzewacz paliwa seryjny?
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Yans » 24 lut 2011, 09:00

przemniem napisał(a):Dzisiaj pojawiła się problem samochód się dławi gdy wciskam nieco mocniej gaz.

Dolewanie dodatków teraz jak pisali koledzy już nic nie da. W grudniu przeszedłem gehennę z tym samym problemem (żaliłem się już na forum po tankowaniu do pełna zimowego paliwa na Stat.....). 2 razy wymieniałem filtr, bo miałem nadzieję, że to wyjadę jakoś, ale prawda jest taka, że jak nie będzie powyżej plus 5 stopni to nic tam w stanie paliwa się nie poprawi. Musiałem spuścić kisiel z baku, wyczyścić go, nowy filtr i potem dodatek (w moim przypadku: "BG All Weather DFC with Lubricity"), następnie dobre, sprawdzone paliwo i śmigam (i odpalam) bezproblemowo przy minus 20 stopniach i zero kłopotów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2009, 11:35
Posty: 96
Skąd: Poznań
Auto: 626 GF 2.0 DiTD '01r.

Postprzez Enduro » 24 lut 2011, 11:48

Yans napisał(a):.... następnie dobre, sprawdzone paliwo i śmigam (i odpalam) bezproblemowo przy minus 20 stopniach i zero kłopotów.

to jest absolutna podstawa,bezawaryjnej pracy jednoski diesla C/R a wplywa ono tez ewidentnie na żywotność wtrysków, SCVa, pompy wtrysk. i niekiedy na silnik, który to może się kpl. uszkodzić poprzez lejące ,kapiące wtryski...pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez maselek » 24 lut 2011, 21:39

Bandit napisał(a):Co do dławienia to już gdzieś tu o tym czytałem

Pewnie tu Obrazek :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez Chmielu4 » 25 lut 2011, 11:13

Witam,

Napiszę jak w innym temacie...

Widzę że minął rok i nikt nie znalazł prawdziwej przyczyny.
Na początku grudnia ledwo odpaliłem (kręcenie prze15min) potem 30 km żabki i się rozruszała.
Po tej akcji wymieniłem filtry swiece( 3 nie paliły ) ogólny przeglad, 2 x forte i tankuje tylko na shellu V-power.
W poniedziałek powóurka z rozrywki ale dojechałem.
Dzisiaj nie odpaliłem.
Jeśli to nawet wina paliwa to wychodzi na to że Madzie są najwrazliwszymi Dieslami na naszych drogach
W pracy mam diesle, znajomi jeżdżą dieslami tankują na Auchan i innych syfach a jedyne co im się dzieje w duże mrozy to czasem pada akumulator...
Panowie mechanicy wymienialiby tylko paliwo, czyścili baki i sitak, wymieniali filtry, SCV i wtryski... a jak na moje to cos nie tak z tymi Madziami.

Pozdrawiam
Chmielu4
 

Postprzez Bandit » 25 lut 2011, 11:34

maselek napisał(a):
Bandit napisał(a):Co do dławienia to już gdzieś tu o tym czytałem

Pewnie tu Obrazek :]
Później połączę.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6