Witam Klubowiczów!
Mam problem z Moją M6 jeżdzę nia od maja 2010 . Dzisiaj pojawiła się problem samochód się dławi gdy wciskam nieco mocniej gaz. Czy to z powodu -15st C ?!??! Nawet przy podobnej temperaturze wcześniej nie miałem takich problemów ?!?! Czy ktos może cos poradzić
Przy okazji czy ktos może polecić warsztat gdzie warto serwisowac taka Mazdę 5 najlepiej w okolicy Warszawa Ursus?
Pozdrawiam;
Przem@@
Mazda 6 2,0CDTI 2005 -Dławienie silnika
Strona 1 z 1
przemniem napisał(a):Przy okazji czy ktos może polecić warsztat gdzie warto serwisowac taka Mazdę 5 najlepiej w okolicy Warszawa Ursus?
Jaksa, znajdziesz info na forum.
Co do dławienia to już gdzieś tu o tym czytałem, musisz poszukać. Temat na razie zostawiam do wyjaśnienia.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
problem w paliwie lub w przypchanych filtrach paliwowych..pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):problem w paliwie lub w przypchanych filtrach paliwowych..pozdr.E
No to nowy filtr paliwa + forte + porządne paliwo i będzie lala
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
U mnie podobny przypadek i też wcześniej się jeszcze nie zdarzyło. Ale tu w Ostrołęce dziś rano było -20 stopni
. Ale co ciekawe przy -20 nie było problemu a dławiła się wieczorem jak było -15 
Niestety zatankowałem na NESTE DO PEŁNA!!!!! I teraz to musze wyjeździć choc troche.
Niby tam pisza że ich paliwo mrozu sie nie boi ale to widocznie ściema jak wszędzie
Rano przy -15C jest tragedia – strasznie się dławi i co chwilę gaśnie obawiam sie czy mu nie zaszkodza takie akcje i szczególnie te szarpania w czasie jazdy. Ledwo dojechałem do najbliższej stacji tj. Orlen i wlałem jakiegos uzdatniacza za 15zł do Diesela no i jakoś z trudem z predkością ~50km/h przejachełem 20km . Wczoraj popołudniu przy -10C było praktycznie bez problemu.
Niby tam pisza że ich paliwo mrozu sie nie boi ale to widocznie ściema jak wszędzie
Rano przy -15C jest tragedia – strasznie się dławi i co chwilę gaśnie obawiam sie czy mu nie zaszkodza takie akcje i szczególnie te szarpania w czasie jazdy. Ledwo dojechałem do najbliższej stacji tj. Orlen i wlałem jakiegos uzdatniacza za 15zł do Diesela no i jakoś z trudem z predkością ~50km/h przejachełem 20km . Wczoraj popołudniu przy -10C było praktycznie bez problemu.
-
przemniem
Temat wałkowany co roku w większe mrozy.
Szeroko opisany na forum, masz nawet fotorelacje z wymiany filtra paliwa czy czyszczenia sitka w zbiorniku. Użyj szukajki, nie gryzie. Nie ma sensu powielać istniejących tematów prawda?
A dolewanie dodatków do paliwa po wystąpieniu problemów przy utrzymującym się mrozie nie daje kompletnie nic (o tym też zresztą jest na forum
)
P.S. CDTI to w Oplu jest.
Szeroko opisany na forum, masz nawet fotorelacje z wymiany filtra paliwa czy czyszczenia sitka w zbiorniku. Użyj szukajki, nie gryzie. Nie ma sensu powielać istniejących tematów prawda?
A dolewanie dodatków do paliwa po wystąpieniu problemów przy utrzymującym się mrozie nie daje kompletnie nic (o tym też zresztą jest na forum
P.S. CDTI to w Oplu jest.
wymontuj filter paliwa i postaraj sie go domrozic ,przemniem napisał(a):Niestety zatankowałem na NESTE DO PEŁNA!!!!! I teraz to musze wyjeździć choc troche.....
choc i tak moze ponownie w nim zamrozic paliwo, jesli jest niezimowe...
P.S. masz podgrzewacz paliwa seryjny?
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
przemniem napisał(a):Dzisiaj pojawiła się problem samochód się dławi gdy wciskam nieco mocniej gaz.
Dolewanie dodatków teraz jak pisali koledzy już nic nie da. W grudniu przeszedłem gehennę z tym samym problemem (żaliłem się już na forum po tankowaniu do pełna zimowego paliwa na Stat.....). 2 razy wymieniałem filtr, bo miałem nadzieję, że to wyjadę jakoś, ale prawda jest taka, że jak nie będzie powyżej plus 5 stopni to nic tam w stanie paliwa się nie poprawi. Musiałem spuścić kisiel z baku, wyczyścić go, nowy filtr i potem dodatek (w moim przypadku: "BG All Weather DFC with Lubricity"), następnie dobre, sprawdzone paliwo i śmigam (i odpalam) bezproblemowo przy minus 20 stopniach i zero kłopotów.
- Od: 30 lis 2009, 11:35
- Posty: 96
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD '01r.
Yans napisał(a):.... następnie dobre, sprawdzone paliwo i śmigam (i odpalam) bezproblemowo przy minus 20 stopniach i zero kłopotów.
to jest absolutna podstawa,bezawaryjnej pracy jednoski diesla C/R a wplywa ono tez ewidentnie na żywotność wtrysków, SCVa, pompy wtrysk. i niekiedy na silnik, który to może się kpl. uszkodzić poprzez lejące ,kapiące wtryski...pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam,
Napiszę jak w innym temacie...
Widzę że minął rok i nikt nie znalazł prawdziwej przyczyny.
Na początku grudnia ledwo odpaliłem (kręcenie prze15min) potem 30 km żabki i się rozruszała.
Po tej akcji wymieniłem filtry swiece( 3 nie paliły ) ogólny przeglad, 2 x forte i tankuje tylko na shellu V-power.
W poniedziałek powóurka z rozrywki ale dojechałem.
Dzisiaj nie odpaliłem.
Jeśli to nawet wina paliwa to wychodzi na to że Madzie są najwrazliwszymi Dieslami na naszych drogach
W pracy mam diesle, znajomi jeżdżą dieslami tankują na Auchan i innych syfach a jedyne co im się dzieje w duże mrozy to czasem pada akumulator...
Panowie mechanicy wymienialiby tylko paliwo, czyścili baki i sitak, wymieniali filtry, SCV i wtryski... a jak na moje to cos nie tak z tymi Madziami.
Pozdrawiam
Napiszę jak w innym temacie...
Widzę że minął rok i nikt nie znalazł prawdziwej przyczyny.
Na początku grudnia ledwo odpaliłem (kręcenie prze15min) potem 30 km żabki i się rozruszała.
Po tej akcji wymieniłem filtry swiece( 3 nie paliły ) ogólny przeglad, 2 x forte i tankuje tylko na shellu V-power.
W poniedziałek powóurka z rozrywki ale dojechałem.
Dzisiaj nie odpaliłem.
Jeśli to nawet wina paliwa to wychodzi na to że Madzie są najwrazliwszymi Dieslami na naszych drogach
W pracy mam diesle, znajomi jeżdżą dieslami tankują na Auchan i innych syfach a jedyne co im się dzieje w duże mrozy to czasem pada akumulator...
Panowie mechanicy wymienialiby tylko paliwo, czyścili baki i sitak, wymieniali filtry, SCV i wtryski... a jak na moje to cos nie tak z tymi Madziami.
Pozdrawiam
-
Chmielu4
Później połączę.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6