Zatarty silnik diesla

Postprzez McSlavko » 10 sty 2011, 20:02

podkładki pod wtryskami :( i olej w piździec <płacze> niestety, kupujac auto trzeba zadbać o wszystkie podstawowe rzeczy, a w tym wypadku są to 1.podkładki pod wtryskami 2.smok olejowy ... i to jest niezbędne minimum!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2008, 22:39
Posty: 50
Skąd: Legionowo
Auto: MAZDA 6 GG 2.0 MZRCD 121KM '03

Postprzez bieski » 10 sty 2011, 20:33

McSlavko napisał(a):1.podkładki pod wtryskami 2.smok olejowy ... i to jest niezbędne minimum!


Ale kolega sznajder ma M5 z silnikiem RF7J, a tam to raczej nie ma takiego problemu ze smokiem i podkładkami.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Riki » 10 sty 2011, 20:34

Smok – warto obejrzeć, choć masz rację – problem z tym mniejszy, jak ON pływa w oliwie to i nagar wypłucze :P
Podkładki – przy przebiegu 100.000km i więcej – j/w.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Enduro » 10 sty 2011, 22:35

bieski napisał(a):...
Ale kolega sznajder ma M5 z silnikiem RF7J, a tam to raczej nie ma takiego problemu ze smokiem i podkładkami.

absolutna nieprawda !
do tych problemów dochodzi problem rozcieńczania oleju silnikowego...
Riki napisał(a):... 1.jak ON pływa w oliwie to i nagar wypłucze :P
2. Podkładki – przy przebiegu 100.000km i więcej – j/w.

ad1. nagaru powstałego w wyniku nieszczelnych podkaładek nic nie wypłucze!
ad2. w bardzo wielu przypadkach nawet te 100 tys. km może okazać się niedoścignionym przebiegiem z pierwszym silnikiem, absolutnie!
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez bieski » 10 sty 2011, 23:03

Enduro napisał(a):absolutna nieprawda !


A to nie wiedziałem ze tam tez takie problemy.

Enduro napisał(a):do tych problemów dochodzi problem rozcieńczania oleju silnikowego...


Rozumiem ze to jest spowodowane DPF?
Jak juz jesteśmy przy DPF, czy istnieje możliwość dolożenia do przedlifta filtru DPF?
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Neonixos666 » 10 sty 2011, 23:39

a po co dokładać ten filtr tam gdzie nie był instalowany skoro wszyscy jak mają okazję pozbywają się go.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 10 sty 2011, 23:51

Enduro napisał(a):nagaru powstałego w wyniku nieszczelnych podkaładek nic nie wypłucze!


Nic, ale skoro RF7J często dostawał już w fabryce podkładki "poprawione" to problem wystepuje zdecydowanie później.
100.000 realnych km na odpowiednich podkładkach – przedmuchów nie będzie.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez bieski » 10 sty 2011, 23:55

Neonixos666 napisał(a):a po co dokładać ten filtr tam gdzie nie był instalowany skoro wszyscy jak mają okazję pozbywają się go.


A no bo widzisz, na forum jest osobnik co twierdzi ze ma cos takiego:
viewtopic.php?p=1877983#p1877983

i sie zastanawiam na ile jest to możliwe w przedlifcie.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez nynuch76 » 11 sty 2011, 00:08

To akcesoryjny DPF i zasada jego działania jest inna jedyny cel jego montażu to zielona naklejka podwyższająca czystość spalin i Niemiec do centrum miasta może wjechać.Montaż tego ustrojstwa nie wiąże się z przebojami znanymi z aut po liftingu żadna dexelia DPF i dopalanie nie dotyczą. <czytaj>
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez Neonixos666 » 11 sty 2011, 00:16

Z jednej strony to dobrze że my to nie niemcy bo porównując ilość auto które spełnia normy to mało osób kręciło by się po centrum warszawy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez nynuch76 » 11 sty 2011, 00:19

Ale korków by nie było chyba że znajomy diagnosta po 0,7 u każdego zauważył by domontowany DPF <diabełek>
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez Neonixos666 » 11 sty 2011, 00:27

śmiechy śmiechami ale to niestety czarna przyszłość i już nie będzie golf II i jazda na miasto.
dobra koniec OT bo bandit groźny jest ostatnio :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez bieski » 11 sty 2011, 00:33

nynuch76 napisał(a):To akcesoryjny DPF i zasada jego działania jest inna.


A gdzie to Niemcy montuja? Wpływa to w jakiś sposób na osiągi auta?
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Enduro » 11 sty 2011, 12:59

bieski napisał(a):1.Rozumiem ze to jest spowodowane DPF?
2. czy istnieje możliwość dolożenia do przedlifta filtru DPF?

ad1. tak
ad2. tak, ale jest on tylko mechaniczny, tzn. bez dopalnia sadzy itp.
Neonixos666 napisał(a):a po co dokładać ten filtr tam gdzie nie był instalowany skoro wszyscy jak mają okazję pozbywają się go.

a robi sie to m.in w celu uzyskania zielonej plakietki, ktora umozliwa wjechanie do bardzo wielu miast przynajmniej na ziemi krzyzackiej...prawdopodobnie odzwierciedli sie to tez w wyskosci podatku drogowego. pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez sznajder » 14 sty 2011, 19:27

Będę kupował nowy silnik czy może mi ktoś poradzić jak dokładnie sprawdzić typ/model silnika?
Nie mam co do tego pewności, wydam parę klocków a potem może się okazać że to nietrafiony zakup.
Nie znam się na tym.
Widziałem na forum, że można to sprawdzić w nr VIN i był tam taki opis pozycji liter i cyfr w numerze ale nie wszystkie były opisane.
My może mi ktoś podsunąć taką ściągę?
Please.
A może można to gdzieś sprawdzić na jakiejś metryczce
Wiem tyle, że mam auto z 2006 r 81 KW, 2.0 diesel ale to chyba za mało w serwisie Mazdy podali mi tylko model RF. Widzę jednak że tu na forum to oznaczenie ma jeszcze jakieś litery i cyfry RF7J i jakieś tam inne.
Proszę o poradę i pomoc.
sznajder

EDIT:
McSlavko ma rację.
Trzeba było.
Ja tam furiat jestem i czasem nie myśle o takich niby oczywistych sprawach.
Jeździ to jeździ, a tu zonk.
Dziś 3-ci mechanik mówił mi to samo o wycieku pod wtryskami.
Hej

Edit by Bandit:
Nie piszemy posta pod postem, używamy przycisku "edytuj"
Początkujący
 
Od: 10 sty 2011, 15:22
Posty: 5

PostTen post został usunięty przez Bandit 14 sty 2011, 19:53.
Powód: Post pod postem

Postprzez Bandit » 14 sty 2011, 19:58

sznajder napisał(a):mam auto z 2006 r 81 KW

Na 100% ? <co?> 81 KM = 110 KM W 2006 roku to chyba tylko Y6 miały tyle kucy, ale to 1.6 CiTD, a Ty piszesz, że masz 2.0 (ale nie napisałeś jakie auto, może M5 ?) <glupek2> Proszę mądrzejszych tego forum o wypowiedź, a tak w ogóle to masz i czytaj :P
viewtopic.php?t=65171
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez Enduro » 14 sty 2011, 20:15

kolega sznajder ma M 5 z silnikiem RF7 J, choć w temacie napisano M 6 rok 2003, a to inny silnik o sporych różnicach.. pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez sznajder » 14 sty 2011, 20:25

Bandit napisał(a):
sznajder napisał(a):mam auto z 2006 r 81 KW

Na 100% ? <co?> 81 KM = 110 KM W 2006 roku to chyba tylko Y6 miały tyle kucy, ale to 1.6 CiTD, a Ty piszesz, że masz 2.0 (ale nie napisałeś jakie auto, może M5 ?) <glupek2> Proszę mądrzejszych tego forum o wypowiedź, a tak w ogóle to masz i czytaj :P
viewtopic.php?t=65171[/quote]

81 kw
M 5
Początkujący
 
Od: 10 sty 2011, 15:22
Posty: 5

Postprzez Jaksa » 14 sty 2011, 23:40

sznajder napisał(a):Będę kupował nowy silnik
Nowy jako drugi czy fabrycznie nowy ? Jakie masz auto bo nigdzie nie moglem sie doczytac . Widze tylko ze 2006 rok czyli po liftowy ....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6