Sam kabel zaraz za urządzeniem też jest odczuwalnie cieplejszy.
Efekt taki jak powinien być tj. brak klepania i cichsza, bardziej miękka praca silnika.
Zobaczymy co będzie jak wrócą prawdziwe mrozy (poniżej -20)
www.mazdaspeed.pl
jack7 napisał(a):W twoim poście nie ma zdjęć, możesz sprawdzić?Osypiuk napisał(a):czy ktoś nie mógłby się przyjrzeć Moim wcześniejszym postom, zdjęciom które załączyłem
McSlavko napisał(a):a co to za podgrzewacz? bo nie wyglada na stanadyne, był z wyłacznikiem ?
jack7 napisał(a):Twój podgrzewacz to nie stanadyne. Znalazłem na allego taki jak twój, może nieco innej mocy:http://allegro.pl/podgrzewacz-paliwa-do ... 65037.html
Ja bym pogadał z mechanikiem. Niech on coś wymyśli. Albo zadzwoń jeszcze do sprzedawcy.
Riki napisał(a):thy podrzuciłbyś zdjęcie jak to wygląda u Ciebie? dzięki.
+ na przekaźnik złapałem z tego zaznaczonego poniżej przewodu. Nie wiem tylko do czego ten przewód służy normalnie i boję se żeby nie zrobić jakiegoś bałaganu. Puki co wszystko działa jak należy![]()
jack7 napisał(a):Ty masz podgrzewacz o mniejszej mocy.
Któryś z tych:
http://allegro.pl/listing.php/search?fr ... text&buy=0
GOŚĆ napisał(a):DO OSYPIUK
ja też się troszkę zdziwiłem kiedy kontrolki świeciły a nie grzał, okazało się, że za słabo dokręciłem nakrętki-te miedziane na zaciskach przy podgrzewaczu, trzeba dokręcić i zakontrować po tym działa jak trzeba, zresztą jak dodzwonisz się do tego allegrowicza to da Ci kontakt do iżyniera który poprowadzi Cię za rączkę aby to sprawdzić czy aby na pewno dobrze jest zamontowany. Ja w każdym bądź razie jestem z niego bardzo zadowolony, powtórzę, że wykonanie toporne ale działa super.
Jestem właścicielem samochodu Mazda 6 2.0 CiTD
W dniu 06/12/2010 Mój mechanik (użytkownik allegro : xxxxxx) kupił od Pana podgrzewacz paliwa do diesla.
Produkt nie spełnia moich oczekiwań.
Za każdym razem kiedy jest dłuższy postój (powyżej 6 godzin) samochód po odpaleniu po upływie ok. +/– 10-15 sek. gaśnie.
Aby go ponownie odpalić trzeba kręcić rozrusznikiem dobre kilka razy aby zaskoczył ponownie.
Po ponownym odpaleniu problemu z gaśnięciem nie ma (występuje raz – na zimnym silniku przy dłuższym przestoju).
Ponadto po dłuższej jeździe (powyżej 2 godzin) po otwarciu maski ani podgrzewacz, ani przewody nie są jakoś specjalnie ciepłe.
Szanowny Panie!
Albo Pana podgrzewacz jest wadliwy, albo źle działa, gdyż przed montażem żadne problemy z gaśnięciem samochodu nie występowały. Produkt został zamontowany zgodnie z instrukcją i sugestiami Pana elektryka.
Informuję także, że zgodnie z zaleceniami Pana elektryka samochód został przegoniony po trasie i po mieście (od momentu montażu przejechałem +/– 500 km) i problem nadal występuje. Nie może być tak, że codziennie rano będę zarzynać rozrusznik swojego auta, który w końcu nie wytrzyma!
Czekam na propozycje sensownego rozwiązania problemu, lub zwrotu pieniędzy (ze zwrotem towaru do Pana).
Dane :
Kupujący : xxxxxx
Strona aukcji :http://allegro.pl/show_item.php?item=1355273884
Link do strony ze zdjęciami zamontowanego podgrzewacza : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cdf ... e4138.html
Nr przesyłki: xxxxxx
Data dostarczenia towaru : 09/12/2010
Pozdrawiam,
Pierwsze co mi się przychodzi na myśl czytając pana opis funkcjonowania podgrzewacza to – dlaczego wybrał Pan grzałke 130 wat do silnika o pojemności 2000 cm3
Takie grzałki z własnych doświadczeń sprawdzaja się w pojazdach z silnikami do 1600 cm
To moc grzałki decyduje przede wszystkim o jej skutecznosci.
Druga sprawa to : czy pan został poinformowany ze podgrzewacz oprócz pocji podgrzewania paliwa przepływowo działa także jako podgrzewacz paliwa przed uruchomieniem silnika.
Funkcja jw. przy tej mocy nie działa przez 5 – 10 sekund ale jest to czas w zależności od temperatury zewnętrznej ok. 6 – 8 min.
Zadaniem grzałki jest podgrzanie paliwa do + 15 stopni ( dotykanie końcówek grzałki czy samej jej obudowy nie odzwierciedla temperatury jej pracy ponieważ :
1. końcówki wyjściowe nie maja styku z sama grzałką i nie nagrzewaja się do temp. Pracy spirali grzewczej podczas przepływu paliwa lub zanurzenia jej w cieczy.
2. obudowa grzałki jest wykonana ze specjalnego tworzywa które nie przewodzi ciepła – gdyby tak było to, co chwila by się wylaczała grzałka bo wbudowany w srodek czyjnik termiczny dostawał by cały czas błędne informacje.
3 , przepływające paliwo krąży w obiegu zamkniętym tzn wychodzi ze zbiornika zimne, przepływa przez podgrzewacz i silnik a naddatek ciepły leci spowrotem do zimnego zbiornika z paliwem i ponownie do podgrzewacza , do silnika i do zbiornika tak w kołko.
Takie działanie w tym układzie ma za zadanie zapobieganie powstawaniu parafiny a nie grzanie paliwa do niewiadomo jakich temperatur .
Co do poprawności działania podgrzewacza to jeśli kontrolki (diody ) działają tak jak w opisie ich funkcjonowania w dostarczonych z zestawem to znaczy ze urządzenie jest prawidłowo podłączone i działa poprawnie.
Jeśli ma pan obiekcje co do funkcjonowania samej grzałki to proponuje wymontowac sam ten element i podłączyć go bezpośrednio do akumulatora i wtedy przekona się pan czy grzeje czy nie . Sposób takiego podłączenia jeśli nie będzie pan wiedział jak uzyska pan u mojego elektryka.
Jeśli okaże się ze grzałka w tym sprawdzianie nie funkcjonuje wtedy mogę wymienic panu grzałke na nowa ( oczywiście po zwrocie i potwierdzeniu tej usterki na moim stole probierczym ).
Moje sugestie co do tej sytuacji sa takie:
1. Sprawdzic jak działa funkcja podgrzewania przed uruchomieniem i korzystac z niej
2. zmienic wartość grzałki na mocniejszą – w tej chwili są dostępne już tylko grzałki o mocy 230 w ( wysprzedane wszystkie zestawy 130 i 180 w )
( zestawy sa tak skonstruowane ze można zmienic moc grzałki a reszta zostaje bez zmian ).
Ogolnie nie ma możliwości zwrotu zamontowanych już zestawów ( tym bardziej ze jest to czesc elektryczna ) – zwrócic można oczywiście zestaw który nie został zamontowany w ciągu 10 dni od daty zakupu bez podania przyczyny .
Jeśli zdecyduje się pan na montaz wiekszej mocy grzałki – w tym wypadku do wyboru jest tylko grzałka o mocy 230wat , w drodze wyjatku przyjmę zwrot uzywanej grzałki i dopłate roznicy w cenach zestawów tj. 160 zł.
Proszę o ustosunkowanie się do info jw.
GOŚĆ napisał(a):do OSYPIUK
jeśli chodzi os am podgrzewacz to niech elektryk sprawdzi opór grzałki, moim zdaniem fakt, ze odpalasz a gaśnie po kilku chwilach świadczy o cofającym się paliwie-powietrze w ropce, gdzieś masz nieszczelność i to jego wina, masz przeźroczysty wężyk między filtrem a pompa?
dimas napisał(a):już po parunastu (10-15 sekundach) od przekręcenia kluczyka w stacyjce końcówka podgrzewacza jest bardzo ciepła wręcz gorąca.
Sam kabel zaraz za urządzeniem też jest odczuwalnie cieplejszy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6