wydajność CiTD- jak się ma moc na papierze do testu na drodze
dużo, bardzo dużo, jeśli silnik jest w dobrym stanie to właściwie rzadko zdarza się aby któraś miała fabryczne wartości, przeważnie są wyższe... a to 11 sekund nie wiem skąd oni wyciągnęli
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
CinekM6 napisał(a):czy da się przeprogramować komp 121 na 136
nie, nie da się.
Zawsze można kupić kompa z rozbitka albo angola.
Taniej niż "chipowanie"
Grzyby napisał(a):Zawsze można kupić kompa z rozbitka albo angola.
Grzyby ale to chyba wiąże się z wymiana stacyjki i kluczyków. Coś kiedyś Enduro pisał.
Zastanawia mnie czy jest jakaś duża różnica pomiędzy 121 a 136? Moment obrotowy prawie taki sam, tylko tych koników mniej.
bieski napisał(a):Grzyby napisał(a):Zawsze można kupić kompa z rozbitka albo angola.
Grzyby ale to chyba wiąże się z wymiana stacyjki i kluczyków. Coś kiedyś Enduro pisał.
Zastanawia mnie czy jest jakaś duża różnica pomiędzy 121 a 136? Moment obrotowy prawie taki sam, tylko tych koników mniej.
napewno 121 kM będzie mial mniejsza prędkość maxymalną..
wlaśnie ciekawe czy wymiana sterownika nie wiaże się z progmamowaniem innych układów?
- Od: 14 wrz 2010, 23:26
- Posty: 61
- Skąd: Lublin
- Auto: M6
CinekM6 napisał(a):
napewno 121 kM będzie mial mniejsza prędkość maxymalną..
http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... a/6/i.html
Tylko nie wiem na ile to prawda jest.
Okazuje sie ze 121 ma wieksza Vmax a wersja sedan z tym silnikiem przyspiesza do setki szybciej niz 136
bieski napisał(a):Okazuje sie ze 121 ma wieksza Vmax a wersja sedan z tym silnikiem przyspiesza do setki szybciej niz 136
bzdury...
Nie możecie się opierać chociażby o dane z folderów Mazdy czy instrukcji a nie o takie wątpliwe źródła?
bieski napisał(a):Grzyby ale to chyba wiąże się z wymiana stacyjki i kluczyków
Zgadza się (problem z immo). Pytanie co kto lubi
Uważam że do normalnego użytkowania różnica pomiędzy silnikami jest niezauważalna.
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę co do emisji spalin to tylko 136km w wersji kombi wypadało poza klasę emisji CO2 dlatego jest ich stosunkowo mało przynajmniej tak było na rynku niemieckim<ok>
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Myjk napisał(a):W sumie to czym było podyktowane wprowadzenie tej różnicy w mocy? Emisja spalin?
Michale, chodzi tu o kwestię składek ubezpieczeniowych np. w DE
bieski napisał(a):Grzyby napisał(a):Zawsze można kupić kompa z rozbitka albo angola.
to chyba wiąże się z wymiana stacyjki i kluczyków. Coś kiedyś Enduro pisał.
Zastanawia mnie czy jest jakaś duża różnica pomiędzy 121 a 136? Moment obrotowy prawie taki sam, tylko tych koników mniej.
aby przeprogramowac PCM-a/ECU potrzebne są obydwa originalne kluczyki i dostęp przez ASO do serweru Mazdy w celu uzyskania odpowiednich kodów, chociaż wiem że i bez nich jest mozliwe dogranie..
nie trzeba wymieniać ani kluczyków ani stacyjki!
P.S. mazda wypuściła dwie prawie identyczne jednostki co do mocy silnika tyko ze względu na zróżnicowanie cen/oferty przy zakupie nowego auta.
przyznam, ze na rynku niemieckim b. rzadko spotykany jest warinat kombi ze 136 KM,
bo tylko ten model nie był zwolniony z podatku drogowego (ok.300 euro rocznie)
przez ok. 30 m/cy , poprzez wyższą emisje spalin.
osobiście polecam solidnie wykonany tuning elektroniczny lub montaż dodatk. power/boxa
bo wtedy ewidentnie lepiej odczyjemy przyrost mocy a przedewszystkim momentu obrt.
sama wymiana PCM/a od wersji 136 KM niewiele da. no ale to moje opinia i nie należy się tylko nią sugerować, absolutnie.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):bieski napisał(a):Grzyby napisał(a):Zawsze można kupić kompa z rozbitka albo angola.
to chyba wiąże się z wymiana stacyjki i kluczyków. Coś kiedyś Enduro pisał.
Zastanawia mnie czy jest jakaś duża różnica pomiędzy 121 a 136? Moment obrotowy prawie taki sam, tylko tych koników mniej.
aby przeprogramowac PCM-a/ECU potrzebne są obydwa originalne kluczyki i dostęp przez ASO do serweru Mazdy w celu uzyskania odpowiednich kodów, chociaż wiem że i bez nich jest mozliwe dogranie..
nie trzeba wymieniać ani kluczyków ani stacyjki!
pozdr.E
Ile taka impreza w ASO z kodami moze nas aktualnie kosztować ?
- Od: 14 wrz 2010, 23:26
- Posty: 61
- Skąd: Lublin
- Auto: M6
CinekM6 napisał(a):Ile taka impreza w ASO z kodami moze nas aktualnie kosztować ?
sorry, ale ta informacja to tylko w ASO..
P.S. za 400 pln oferuje sprawdzonego i pewnego power-boxa niemieckiej firmy AMH,
który więcej da korzystnych zmian w KM i Nm niż wymiana PCM-a.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):tylko ten model nie był zwolniony z podatku drogowego (ok.300 euro rocznie)
przez ok. 30 m/cy , poprzez wyższą emisje spalin.
Pierwsze słyszę, że wynikało to z emisji spalin
Kwestia przeróbki 121->136 była już opisywana na forum dokładnie przez kolegę o nicku newbie. Z tego co pamiętam dział Tuning->temat o chipowaniu
Riki napisał(a):Enduro napisał(a):tylko ten model nie był zwolniony z podatku drogowego (ok.300 euro rocznie)
przez ok. 30 m/cy , poprzez wyższą emisje spalin.
Pierwsze słyszę, że wynikało to z emisji spalinale Ty zamieszkując DE wiesz lepiej – dzięki za sprostowanie.
Kwestia przeróbki 121->136 była już opisywana na forum dokładnie przez kolegę o nicku newbie. Z tego co pamiętam dział Tuning->temat o chipowaniu
chetnie poczytam:) dzieki
- Od: 14 wrz 2010, 23:26
- Posty: 61
- Skąd: Lublin
- Auto: M6
Riki napisał(a):Pierwsze słyszę, że wynikało to z emisji spalinale Ty zamieszkując DE wiesz lepiej – dzięki za sprostowanie. ...
M6 pierwsza seria, Citd w wersji kombi, ze 136 konny silnikiem miala najwięcej emisji spalin, przez co nie była z podatku zwolniona i dlatego bardzo rzadko mozne kupic ja z niemieckiego rynku, lub prawie wcale. pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
dość rzadko można spotkać – mój wg dekodera na tej "ruskiej" stronie ma kraj przeznaczenia Niemcy i od początku w Niemczech była zarejestrowana
ale bardzo wiele wersji jest właśnie 121 konnych
ale bardzo wiele wersji jest właśnie 121 konnych
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6