Awaria wtryskiwacza w MZR-CD [FOTO]
wg. mnie wtrysk sie zawiesil,
i mieszanka mogla tam wleciec do utworzonej komory
i podczs odpalenie rozepchac scianki wtrysku,
co spowodowalo rozregulowanie jego....
E
i mieszanka mogla tam wleciec do utworzonej komory
i podczs odpalenie rozepchac scianki wtrysku,
co spowodowalo rozregulowanie jego....
E
Ostatnio edytowano 28 maja 2009, 11:53 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kazik 140 napisał(a):Komputer zgłosił błąd : duży wyciek w układzie zasilania paliwem. paliwem.
Tylko widziałem, że wtryski "leją". Mechanik na tej podstawie stwierdził, że wadliwe są wtryski.
no to pasuje ..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Taki sam problem. Znowu. 3 wtryskiwacze wyszły bez problemu, a 1, nie. Mechanik walczył pół dnia. Poddał się. Czy są jakieś "specjalne" sposoby na to ?
Nakłoniłem mechanika do drugiego podejścia jutro. Mam niezłego stracha.
Nakłoniłem mechanika do drugiego podejścia jutro. Mam niezłego stracha.
Kazik S.
Mazda MPV 2,0 D, 2002
Mazda MPV 2,0 D, 2002
- Od: 11 lis 2007, 19:55
- Posty: 8
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MPV 2,0 D, 2002
Kazik 140 napisał(a):Taki sam problem. Znowu. 3 wtryskiwacze wyszły bez problemu, a 1, nie. Mechanik walczył pół dnia. Poddał się. Czy są jakieś "specjalne" sposoby na to ?
Nakłoniłem mechanika do drugiego podejścia jutro. Mam niezłego stracha.
nie ma przed czym!
też taki przypadek miałem, tydzien psikałem sprayami..kręciłem nim i nic, ale
metda jest prosta jak drut:
poszukaj życzliwego blacharza, ktory to pożczy tobie wybijak do blachy,
to taki pręt stalowy z hakiem/zagięciem na końcu i z odważnikem
im większy/ cięższy ten odważnik, tym lepszy,
i to tym ustrojstwem dobrze postukasz za wtrysk i wyjdzie, na 100%
powodzenia
Enduro
Ostatnio edytowano 19 maja 2010, 18:53 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Wtryskiwacz wyciągnięty. Ale co z tego. Okazało się jeszcze, że była lużna śruba w podstawie korbowodu 3 tłoka. Wyleciała panewka i ...
Szukam nowego (używanego) silnika. Naprawa istniejącego jest nieopłacalna.
Szukam nowego (używanego) silnika. Naprawa istniejącego jest nieopłacalna.
Kazik S.
Mazda MPV 2,0 D, 2002
Mazda MPV 2,0 D, 2002
- Od: 11 lis 2007, 19:55
- Posty: 8
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MPV 2,0 D, 2002
mam,
info na PW
E.
info na PW
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam,
zabrałem się za wymianę podkładek pod wtryskami. 1,2 i 4 wtrysk wyszły bez problemu, ale z trzecim miałem ogromne problemy, po jakimś czasie wyszedł. Okazało się, że jest na nim nagar i w gnieździe na spodzie w miejscu osadzenia podkładki również jest bardzo brudno. Boję się, że w trakcie czyszczenia te paprochy wpadną do środka – i co wtedy?
Proszę Was o pomoc, doradźcie co robić.
zabrałem się za wymianę podkładek pod wtryskami. 1,2 i 4 wtrysk wyszły bez problemu, ale z trzecim miałem ogromne problemy, po jakimś czasie wyszedł. Okazało się, że jest na nim nagar i w gnieździe na spodzie w miejscu osadzenia podkładki również jest bardzo brudno. Boję się, że w trakcie czyszczenia te paprochy wpadną do środka – i co wtedy?
Proszę Was o pomoc, doradźcie co robić.
Pozdrawiam Paweł
- Od: 2 mar 2010, 18:25
- Posty: 12
- Skąd: UK
- Auto: M6'05 GY, TS 2.0 136KM
i co wtedy?
Nic .....nie stresuj sie , takie "paprochy" nie zagrazaja niczemu , zostaną wydalone
do wydechu....
Nic .....nie stresuj sie , takie "paprochy" nie zagrazaja niczemu , zostaną wydalone

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):i co wtedy?
Nic .....nie stresuj sie , takie "paprochy" nie zagrazaja niczemu , zostaną wydalonedo wydechu....
no a co jak te paprochy uderzą w łopatki wirnika od turbiny?

pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Jeśli masz na myśli "paprochy" czyli nagar to ulegnie on przetworzeniu na ciepło i ciśnienie czyli zostanie spalony. Opuści on przestrzeń cylindra w postaci bardzo śmierdzących spalin ale jako gaz ew. sadza.
Jeśli paprochem ma być coś metalowego, no to sprawa gorsza, ale zakładam, że takich rzeczy nie będziesz wciskał przez ten otwór.
Jeśli paprochem ma być coś metalowego, no to sprawa gorsza, ale zakładam, że takich rzeczy nie będziesz wciskał przez ten otwór.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):.......
Jeśli paprochem ma być coś metalowego, no to sprawa gorsza, ale zakładam, że takich rzeczy nie będziesz wciskał przez ten otwór.
no moze nie z metalu, bo niby skąd,
ale co jesli te stwardnienia (węgielek), ktore powstaja w wyniku nieszczelnosci podkladek pod wtryskami wpadną do komory..?
to raczej turbina to odczuje, ale to moje indyw. zdanie i mogę się mylić,absolutnie!
pozdr
E.
Ostatnio edytowano 21 maja 2010, 17:43 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro – nie strasz ludzi.
Przy tym ciśnieniu i temperaturze w cylindrze w momencie spalania – każdy nagarek ulega przepaleniu.
Jeśli wpadłby do środka, to zostanie wydmuchany przy pierwszych obrotach wału zanim silnik się rozkręci, zanim turbina będzie miała swoje obroty. Nie ma to żadnego znaczenia dla turbiny – to nie są kawałki metalu przecież.
PS. nieszczelność podkładek powoduje że nagar – "mikrokulki" sadzy wytrącają się w oleju a nie w postaci "kamyczków", bo przecież spaliny lecą przez olej i tam zostawiają przede wszystkim swoje większe części składowe.
Przy tym ciśnieniu i temperaturze w cylindrze w momencie spalania – każdy nagarek ulega przepaleniu.
Jeśli wpadłby do środka, to zostanie wydmuchany przy pierwszych obrotach wału zanim silnik się rozkręci, zanim turbina będzie miała swoje obroty. Nie ma to żadnego znaczenia dla turbiny – to nie są kawałki metalu przecież.
PS. nieszczelność podkładek powoduje że nagar – "mikrokulki" sadzy wytrącają się w oleju a nie w postaci "kamyczków", bo przecież spaliny lecą przez olej i tam zostawiają przede wszystkim swoje większe części składowe.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
sorry!
ale wielokrotnie wyjmowalem zaklejone wtryski w CiTd, 1 Seria ( w polifcie jest lepiej-czysciej!)
i zaloze sie o dowolny gadzet, ze ten nagar -skamienialy, nigdy nie spali sie na drobne przy tym krtokim procesie spalania w komorze cylindra...czyli wyleci i poleci sobie na wirnik turbiny a czy ona to odczuje i czy ja nie zaboli, no to inna sprawa...
jak osobiscie unikam ryzyk tego typu.
P.S. moj patent, to po wyjeciu wtryskow pokrecic troche rozrusznikem, aby wydmuchac zabrudzenia..
pozdr.
E.
ale wielokrotnie wyjmowalem zaklejone wtryski w CiTd, 1 Seria ( w polifcie jest lepiej-czysciej!)
i zaloze sie o dowolny gadzet, ze ten nagar -skamienialy, nigdy nie spali sie na drobne przy tym krtokim procesie spalania w komorze cylindra...czyli wyleci i poleci sobie na wirnik turbiny a czy ona to odczuje i czy ja nie zaboli, no to inna sprawa...
jak osobiscie unikam ryzyk tego typu.
P.S. moj patent, to po wyjeciu wtryskow pokrecic troche rozrusznikem, aby wydmuchac zabrudzenia..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a): po wyjeciu wtryskow pokrecic troche rozrusznikem, aby wydmuchac zabrudzenia..
E.
I to jest ta odpowiedź na jaką czekamy.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
sorry, korekta
lepiej po wykreceniu swiec zarowych ..no bo diesel bedzie pryskal z pompy..
moje przeoczenie.
E
lepiej po wykreceniu swiec zarowych ..no bo diesel bedzie pryskal z pompy..
moje przeoczenie.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam,
a ma ktoś schematy z jakim momentem trzeba dokręcać śruby od tych mocowań wtryskiwaczy?
Czy wyjęcie wtrysków to trudna akcja dla amatora? Mam nadzieję, że nie:) Bo w Jaksie na wymianę podkładek dopiero termin na sierpień dostałem, a z ciuchcią spod korku wlewu oleju to trochę niebezpiecznie jeździć:(
dzięki za pomoc:)
a ma ktoś schematy z jakim momentem trzeba dokręcać śruby od tych mocowań wtryskiwaczy?
Czy wyjęcie wtrysków to trudna akcja dla amatora? Mam nadzieję, że nie:) Bo w Jaksie na wymianę podkładek dopiero termin na sierpień dostałem, a z ciuchcią spod korku wlewu oleju to trochę niebezpiecznie jeździć:(
dzięki za pomoc:)
- Od: 21 maja 2009, 13:23
- Posty: 9
- Skąd: Wyszków
- Auto: M6, 2.0 136KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6