Witam. Jako że zadawałem m to pytanie w wielu wątkach tego forum, zadam je i tu bo także pasuje.
Objawy są standardowe jak w temacie SCV poza takim szczegółem.
Jak zimny odpala bez problemu.
Po 30 minutach jazdy. Po zgaszeniu silnika, nie odpala.
Miałem już momenty gdzie.
Po przejechaniu 40 km. Na jałowych obrotach delikatnie mrugała kontrolka oleju i obroty spadały poniżej 800rpm
Postawiłem na wymianę oleju( na starym przejechałem zaledwie 7,5tyś?!!
Gdy za pierwszym razem auto padło, na wózku pojechało do mechanika.
Błąd – zablokowany SCV.
Wykręcony- przeczyszczony,
-wymieniona wtyczka na zawór SCV, poprzednia się stopiła i nadpaliła
Po miesiącu Madzia znowu zgasła, ale tak na amen no i
Teraz wyskakuje błąd za wysokiego ciśnienia na CR. Oczywiście po rozgrzaniu silnika.
Tak więc stoję przed dylematem. Czy SCV czy dzióbać gdzieś indziej.
Mechanicy też zbaranieli. w pon. wykręcę SCV i sprawdzę INDEX
EDIT
Zaworek ma na plastiku wytopkę 06G6d

czy to jest ta sławetna seria 006 czy już coś innego
Obudowa była tak przysmażona, że nie udało mi się jej do końca oczyścić. nie jestem w stanie powiedzieć czy jest jeszcze jakieś oznakowanie.