melass napisał(a):Są nastepni poszkodowani...![]()
http://www.mazda6forums.co.uk/forum/ind ... 289.0.html
no ładnie zawalone
www.mazdaspeed.pl
melass napisał(a):Są nastepni poszkodowani...![]()
http://www.mazda6forums.co.uk/forum/ind ... 289.0.html
jacek321 napisał(a):ja też miałem to samo i skończyło sie na wymianie silnika Wał nie nadaje sie do szlifuAle co lepsze po pary miesiacach znowu zdjąłem miske i smok był w połowie zawalony No i pytanie co teraz robić i jak temu zaradzić
Dodam ze podkładki pod wtryskami wymienione olej zalany to 5W30 Castrol Edge a wczesniej przed ta ostatnia wymianą i sprawdzeniem był 0W30 Castrol Edge Moze jakieś porady Pozdro dla wszystkich i dzieki z góry
A dla wszystkich przegladających polecam spradzić tego smoka!!!!
jacek321 napisał(a):.... Czy przy zmianie oleju na inny nalezy robic plukanie silnika?....
Grzyby napisał(a):Pytanie ile naprawdę ten motor ma przebiegu.
Bo jak duuuużo, to zrobiłbym płukankę, zalał syntetykiem (obojętnie jakim 5W30) i po 1500km go wymienił na docelowy olej.
Jak jest duży przelot to syfu w silniku może być sporo. A kolejne wymiany na syntetyka będą je wypłukiwać i zatykać smoka. Ja (moja opinia) zrobiłbym płukankę.
Swiadczy o tym ze aluminiowy "plaster" byl demontowany( o ile dobrze opisałes co widziałes ) , tej czesci nie demontuje sie aby wyczyscic smok ( sitko ) demontuje sie aby dokonac naprawy dolu silnika ( czyt. wału korbowego ,panewek ) Pytanie kto to robil i czy zgodnie z procedurami naprawczymi , rozne widziałem naprawy silników mazdy , niestety coraz czesciej robią to ludzie nie mając w ogole wiedzy w temacie.Hubix napisał(a):ślady dwóch silikonów na misce i bloku
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6