M6 diesel'06r. Ograniczenie obrotów

Postprzez dobrzyn22 » 17 maja 2010, 01:03

Przy ok.3 tys obr.czuć leciutkie szarpnięcie(domyślam się,że w tym momencie jest odcinany dopływ paliwa)i pomimo ciśnięcia pedała gazu auto nie przyspiesza.Dzieje się tak na pewno na 3,4 i 5 biegu. Nie zauważyłem ubytków mocy przy niższych obrotach.Co może być tego przyczyną??Z przydatnych informacji mogę podać,że mam zainstalowanego BOX-a oraz to,że niedawno byłem w ASO na wymianie oleju.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez krzych » 17 maja 2010, 01:24

Z tego co piszesz wynika ze Twoja 6 powinna odwiedzic serwis, bo to normalne nie jest. W pierwszej kolejnosci sprawdz "BOX'a".
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez rafusmaximus » 17 maja 2010, 15:17

może założyli "odwrotnego" BOX-a ;)
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez Grzyby » 17 maja 2010, 15:22

Można prosić o trzymanie się tematu?
Dziękuję.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez dobrzyn22 » 17 maja 2010, 15:38

Dzisiaj była powtórka "testu" i...wszystko było ok <co?> Box był zamontowany już dużo wcześniej i nie było żadnych problemów.Ogólnie za często nie korzystam z obrotów 3 tys i powyżej,no ale wiadomo-czasem trzeba depnąć mocniej i wtedy może być problem :|
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Riki » 17 maja 2010, 18:26

Sprawdź całą instalację box-a, także łącznia przewodów, wtyczki itd.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez dobrzyn22 » 18 maja 2010, 13:57

niestety będę mógł to posprawdzać dokładniej za ok. 2 tyg,bo trzeba było do pracy za granicę wyjechać <oczy> jak wrócę to sprawdzę i dam znać czy to "wina" box-a,czy może coś innego
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Enduro » 18 maja 2010, 17:41

a może tak filter paliwa jest lekko zapchany?
no bo wywnioskowałem, że na niższch biegach
i raczej na wolnych obrotach, to kręci jak należy..!?
pozdr
E.
Ostatnio edytowano 18 maja 2010, 19:58 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez dobrzyn22 » 18 maja 2010, 18:40

na wolniejszych obrotach jak najbardziej jest wszystko ok.Problem się pojawia w okolicach właśnie 3 tys obr. i to co któryś raz tylko.Na bank na biegach 3,4 i 5(chciałem sprawdzić 1 i 2 nast.dnia,ale wtedy już było wszystko ok na każdym biegu) <co?> Ale dzięki za podpowiedź-myślę,że to może być dobry trop,zaraz po box-ie :)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6