Wyczytalem na ang stronie że MAZDA pokrywa 60 % kosztów za wadliwy SCV ! Cytuje:
"Failure of suction valve in the fuel tank lifter pump of diesels leads to stalling. Faulty batch of valves in 2003 build cars. Mazda has offered 60% of the parts cost."
Wie któs więcej o tym?
Pokrycie kosztów wymany zaworu SCV przez Mazdę?
Strona 1 z 1
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
Po pierwsze primo- to nie jest są żadne wiążące informacje. Być może jakieś akcje lokalnych dealerów. Wymiana SCV w każdym razie nie jest objęta akcją serwisową Mazdy ( choć powinna);
Po drugie primo – cena wymiany SCV w serwisie ASO w Polsce jest zbójecka, sam zawór SCV, jak się swego czasu dowiadywałem był kole 1.500 PLN + wymiana! ( w ASO w UK – pewnie zabójcza). Z reguły ASO nie wymieniają jednak SCV – tylko proponują wymianę pompy wtryskowej, za kole 10.000 PLN. Jeżeli oferują pokrycie kosztów części w 60 proc.-to masz 4.000 PLN do zapłaty + robocizna
. Zaś w PL sam zawór kosztuje ok 500-600 PLN-ów, a wymiana-jak ktoś nie umie-kilkadziesiąt złotych... Kalkulację pozostawiamy zainteresowanym ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Po drugie primo – cena wymiany SCV w serwisie ASO w Polsce jest zbójecka, sam zawór SCV, jak się swego czasu dowiadywałem był kole 1.500 PLN + wymiana! ( w ASO w UK – pewnie zabójcza). Z reguły ASO nie wymieniają jednak SCV – tylko proponują wymianę pompy wtryskowej, za kole 10.000 PLN. Jeżeli oferują pokrycie kosztów części w 60 proc.-to masz 4.000 PLN do zapłaty + robocizna
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 19 cze 2009, 11:47
- Posty: 76
- Skąd: Centralna PL
- Auto: mazda 6 diesel 136KM
Jutro jade do ASO po filtry więc zapytam co oni na to i dam znać...
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
Smaszcz napisał(a):Wymiana SCV w każdym razie nie jest objęta akcją serwisową Mazdy ( choć powinna);
Dlaczego powinna? "006" padają bo auta mają odpowiednio wysokie przeloty... tutaj nie ma winy ani ze strony producenta auta, ani ze strony Denso. Forum czasem lubi tworzyć nowe teorie.....
Riki napisał(a):tutaj nie ma winy ani ze strony producenta auta, ani ze strony Denso
Ze strony producenta auta i owszem, ale z jakiegoś powodu Denso przestało produkować (a nawet wycofało serie 003 i 006)
Panowie , "wieczne " jest tylko pioro
Mario , Ty i tak powinienes sie cieszyc ze 2 paczki nalatales na jednym zaworze
Dokladnie , to samo uslyszalem w Denso...Riki napisał(a): padają bo auta mają odpowiednio wysokie przeloty
Grzyby napisał(a):Ze strony producenta auta i owszem
Mario , Ty i tak powinienes sie cieszyc ze 2 paczki nalatales na jednym zaworze

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Riki napisał(a):Smaszcz napisał(a):Wymiana SCV w każdym razie nie jest objęta akcją serwisową Mazdy ( choć powinna);
Dlaczego powinna? "006" padają bo auta mają odpowiednio wysokie przeloty... tutaj nie ma winy ani ze strony producenta auta, ani ze strony Denso. Forum czasem lubi tworzyć nowe teorie.....
Czy uważasz, że przelot 41 kkm, to juz przelot znaczny? ( Przy takim przebiegu był u mnie wymieniony SCV w Niemczech nr "003" ). Z ASO Niemieckiego wiem, że te zawory były wymieniane w wielu samochodach o małych przebiegach jeszcze na gwarancji. Denso w życiu nie przyzna się do wady fabrycznej felernej partii zaworów, skoro na tym zarabia. Nie słyszałem tez aby padł zawór o innych numerach niż 003 i 006. Może kotoś potwierdzi ten fakt na forum?
Zresztą tu http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=82779 przedsatwieciel Denso sam potwierdza modyfikacje zaworu i wycofanie partii 003 i 006 ( bez powodu???)
- Od: 19 cze 2009, 11:47
- Posty: 76
- Skąd: Centralna PL
- Auto: mazda 6 diesel 136KM
Jaksa napisał(a):Mario , Ty i tak powinienes sie cieszyc ze 2 paczki nalatales na jednym zaworze
hmmm, i okazuje się że nie był uszkodzony ...
Na nowym miałem dzisiaj ten sam objaw :/
Dzisiaj non stop telefony dzwoniąGrzyby napisał(a):Na nowym miałem dzisiaj ten sam objaw
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Najgorsze jest to że mimo wymienionych filtrów i SCV, zalania lepszego paliwa z depresatorem ludzie dalej mają ten sam problem
Widziałeś Jarku ten temat? http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=89908
A może wiadomo co w takich przypadkach jest winowajcą?
Widziałeś Jarku ten temat? http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=89908
A może wiadomo co w takich przypadkach jest winowajcą?
Jaksa napisał(a):Dzisiaj non stop telefony dzwonią zeby sporo szostek nie odpaliło
Dzisiaj jeszcze nie było tak tragicznie, z tego co synoptycy prezentują to porządny mróz dopiero przed nami. Wyobraź sobie co wtedy będzie się działo przy -25,-30stopniach mrozu

mądry, problem występuje u kilku osób. I jest to conajmniej dziwne (teoretycznie wymienione elementy odpowiedzialne).
Reszta aut jak będzie miała tylko sprawne aku to odpali tak samo jak i przy -12.
Reszta aut jak będzie miała tylko sprawne aku to odpali tak samo jak i przy -12.
No sprawa wygląda dosyć dziwnie, ja mogę zasugerować może jakąś nieszczelność układu paliwowego (może się po prostu zapowietrza). Mam w domu forda mondeo w dieslu i ostatnio miałem duże problemu z uruchomianiem go, co się okazało w pompce paliwa pękł grzybek który zatrzymywał paliwo. Efektem było zapowietrzanie się układu paliwowego. Wiem że ford to nie mazda, ale piszę tylko o moim doświadczeniu tej zimy. A póki co (odpukać) madzia odpala przy -20 od strzału i nie leje żadnych dodatków do paliwa, tankuje bp ultimate i to wszystko.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6