Wymieniać pasek rozrządu mimo widocznych bardzo dobrze jego oznaczeń?
ja w moje M6 jak zmienialem rozrzad przy przebiegu 128tys to byl wymieniany niedawno w niemczech co bylo widac po rolkach i pasku po prostu wygladaly jak nowki, ale... dla pewnosci zmienilem
lepiej spac spokojnie...zostawilem tylko pompe wody poniewaz wymiania sie ja co dwie wymiany rozrzadu
lepiej spac spokojnie...zostawilem tylko pompe wody poniewaz wymiania sie ja co dwie wymiany rozrzadu
- Od: 27 lut 2008, 22:01
- Posty: 182
- Skąd: okolice Radomia
- Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM
ooo mógłbyś to rozwinąćszatek napisał(a):
Pozatym warto przejechać się do ASO i sprawdzić czy auto kwalifikuje się do Intercoolera – nawet najstarsze Magdy mogą dostać nowy IC za free..
"My nazwaliśmy to doznanie "ZOOM ZOOM" i żyjemy zgodnie z jego duchem. To kwintesencja Mazdy. Zoom zoom rozpala duszę każdego samochodu, którzy tworzymy... bije w sercu każdego kto nim jeździ"
- Od: 9 lut 2007, 22:50
- Posty: 40
- Skąd: Ustka
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM 04r.
Obejrzyj intercooler i rury intercoolera – jak są ślady oleju w ich okolicach (spocone rury, olej z piachem pod IC) to zadzwoń do ASO i powiedz, że masz taki problem i że słyszałeś o akcji serwisowej na IC.
Powinni zapytać Cię o VIN, sprawdzić w kompie czy nie miałeś już przypadkiem wymienionego i zaprosić na darmowe oględziny. Niby warunkiem koniecznym jest książka serwisowa i wpisy co 20Mm, ale tego nie jestem pewien.
Jeśli się zakwalifikujesz to za jakiś czas będziesz miał nowe IC z rurami – czas oczekiwania jest różny (gdzieś na forum przeczytałem, że w Gorzowie wymienili od razu, ja mam czekać jakieś 2 – 4 miesiące). Jak mi wymienią nie omieszkam się pochwalić![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Powinni zapytać Cię o VIN, sprawdzić w kompie czy nie miałeś już przypadkiem wymienionego i zaprosić na darmowe oględziny. Niby warunkiem koniecznym jest książka serwisowa i wpisy co 20Mm, ale tego nie jestem pewien.
Jeśli się zakwalifikujesz to za jakiś czas będziesz miał nowe IC z rurami – czas oczekiwania jest różny (gdzieś na forum przeczytałem, że w Gorzowie wymienili od razu, ja mam czekać jakieś 2 – 4 miesiące). Jak mi wymienią nie omieszkam się pochwalić
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 1 cze 2009, 12:16
- Posty: 41
- Skąd: Szubin
- Auto: Mazda 6 '03 CiTD GG 136KM
Kluczi napisał(a):nie słyszałem o tej akcji
częściej (lub dokładniej) przeglądaj forum. Szczególnie dział DIESEL.
Witam ponownie, ale nikt mi nienapisał jak wygląda pasek po dłuszym przebiegu,– napisy są na nim widoczne? Byłem w ASO i potwierdzili mój przebieg auta a adnotacji w książce serwisowej żadna stacja ASO mazdy nierobi że pasek jest wymieniany, tylko jak jest na przeglądzie przy około 120tys. jest to procedurą standardową-wymiana paska rozrządu.Natomiast zajrzeli pod osłone paska,(pasek widoczny na zdjęciu 1 post) i stwierdzili że na95% wymieniany, żeby mieć pewność 100%,trzeba zadzwonić do konkretnego serwisu gdzie auto było serwisowane czyli niemiec i oni mają jeszcze swoją wewnętrzną baze danych o każdym serwisowanym aucie.
- Od: 25 cze 2006, 10:26
- Posty: 94
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: Mazda 6 2.0 136KM 03r. Mazda 323f 1.8 96r.
Sebaaaaaaa7 napisał(a):napisy są na nim widoczne?
Czasami sa, a czasami sa przytarte nie ma na to reguly
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
kupilem dzis moja pierwsza Madzie i mam pytanie – rozrząd był wymieniamy przy 120tys km w serwisie Mazdy w Niemczech, aktualnie autko ma 198 tys przejechane – wymieniac rozrząd czy moge jeszcze poczekac z wymiana?
- Od: 22 lip 2009, 13:40
- Posty: 36
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 6 CDTI GY 2005r. 121KM
W mojej instrukcji na stronie 8-4 jest napisane, że rozrząd należy wymienić co 120k w krajach europejskich. Swoją drogą, dlaczego np. w Finlandii trzeba wymieniać co 100k, czy to chodzi o niskie temperatury czy lokalne regulacje prawne?
- Od: 8 lip 2009, 18:14
- Posty: 13
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6'04 GY MZR-CD
3man napisał(a):W mojej instrukcji na stronie 8-4 jest napisane, że rozrząd należy wymienić co 120k w krajach europejskich. Swoją drogą, dlaczego np. w Finlandii trzeba wymieniać co 100k, czy to chodzi o niskie temperatury czy lokalne regulacje prawne?
a masz moze w postaci elektronicznej ta instrukcje? chetnie poczytalbym co i gdzie jest w mojej madzi.
- Od: 22 lip 2009, 13:40
- Posty: 36
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 6 CDTI GY 2005r. 121KM
Niestety, tylko tradycyjną papierową w języku naszych sąsiadów zza Odry, którą dostałem razem z autem
Ostatnio widziałem w serwisie leżała na wystawie polska wersja instrukcji do 6'tki, liczyli sobie coś ok. 300,– PLN
Poza tym obawiam się, że zamieszczając linka do wersji elektronicznej mógłbym złamać regulamin forum.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Poza tym obawiam się, że zamieszczając linka do wersji elektronicznej mógłbym złamać regulamin forum.
- Od: 8 lip 2009, 18:14
- Posty: 13
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6'04 GY MZR-CD
mam rozrząd do wymiany i tu wynika moje pytanie do mechaników i serwisantów mazdy- panowie a co powiecie na pompę wody NPW (made in japan) z tej aukcji
http://allegro.pl/item690726655_rozrzad_pompa_wody_mazda_6_mpv_2_0_tdvi_ditd.html. Czy to dobry zamienik, czy nie warto tego kupować?

Ja bym tego nie zakładał , oryginał kosztuje 430 zł i smiga bezstresowo ....koval888 napisał(a): co powiecie na pompę wody NPW
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
A u mnie pasek strzelił przy 145 tyś, oczywiście rzekomo był wymieniany.
Pełne obciążenie, 120km/h właśnie zacząłem wyprzedzać.
Rozrząd z pompą NPW 1050 zł, 3 dźwigienki 350zł, robocizna 300zł.
Emocję związane z oczekiwaniem na wyrok – bezcenne.
Wymieniajcie, wymieniajcie nie zastanawiajcie się nawet czy warto, bo u mnie okazało się że i tak miałem sporo szczęścia.
P.S. Co ciekawe w ASO w Krakowie, twierdzą że rzeczywiście silnik Diesla 2.0 jest bezkolizycjny...
Pełne obciążenie, 120km/h właśnie zacząłem wyprzedzać.
Rozrząd z pompą NPW 1050 zł, 3 dźwigienki 350zł, robocizna 300zł.
Emocję związane z oczekiwaniem na wyrok – bezcenne.
Wymieniajcie, wymieniajcie nie zastanawiajcie się nawet czy warto, bo u mnie okazało się że i tak miałem sporo szczęścia.
P.S. Co ciekawe w ASO w Krakowie, twierdzą że rzeczywiście silnik Diesla 2.0 jest bezkolizycjny...
STePHaN
Kupię komplet xenonów do mojej Madzi...
Kupię komplet xenonów do mojej Madzi...
- Od: 13 mar 2007, 16:32
- Posty: 4
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6/2004/2,0TDi/136KM
STePHaN napisał(a):P.S. Co ciekawe w ASO w Krakowie, twierdzą że rzeczywiście silnik Diesla 2.0 jest bezkolizycjny...
Brawo ASO Kraków!
Który silnik? Cidt 2,0 16v? Może pomyliło się im z Wanklem w RX-8?
To dlaczego przy strzale paska zawsze w tych silnikach dochodzi do kolizji tłoków z zaworami?
No i jaki w ogóle silnik 16v jest bezkolizyjny?
- Od: 19 cze 2009, 11:47
- Posty: 76
- Skąd: Centralna PL
- Auto: mazda 6 diesel 136KM
Swojego czasu ktoś się wymądrzał (nie będę mówił kto), że do M6 jest tylko jeden rodzaj paska http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87768#1577099, a na fotce w drugim poście tego wątku widać pasek 153x30 (przed lift), a ja mam 150x30 (po lift). Teraz już przynajmniej mam pewność, są dwa rodzaje pasków bez względu na niektóre opinie.
- Od: 16 wrz 2009, 09:30
- Posty: 171
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM
Aby była jasnosc :Tobo napisał(a):Swojego czasu ktoś się wymądrzał (nie będę mówił kto), że do M6 jest tylko jeden rodzaj paska
RF5C ( przed lift ) 153x30
RF7J ( po lift ) 150x30
RF2A ( 626/323) widziałem taki zamontowany w M6 przed liftem

Zawsze były dwa rodzaje , przed i po lifcie ....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
krzych42 napisał(a):Wymieniłem właśnie pasek, 2 rolki i napinacz czyli cały komplet bez pompy cena na allegro 860 zł z przesyłką + robocizna 280 zł( w razie potrzeby wymiany pompy koszt rob około 100 zł więcej)
tanio
ja na allegro nie kupiłbym rozrządu – cholera wie skąd to jest i czy już gdzieś nie jeździło...
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
hmmmm coś w tym jest
Ja też nie bardzo wieże jednak w te części z internetu, w sumie wszystko inne to kupuje i nie ma nigdy problemu, ale jak chodzi o coś ważnego (jak rozrząd) to wole jednak osobiście go kupić
Ja też nie bardzo wieże jednak w te części z internetu, w sumie wszystko inne to kupuje i nie ma nigdy problemu, ale jak chodzi o coś ważnego (jak rozrząd) to wole jednak osobiście go kupić
- Od: 3 cze 2009, 09:46
- Posty: 14
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 Hatchback GG 2.0 CITD (136KM) 2002r – Sprzedana
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6