gasnący silnik – prawd. zawór SCV, zdjęcia str.4

Postprzez Lorento » 3 sie 2009, 21:26

Grzyby napisał(a):
miecio_20071 napisał(a):Kupiłem tą mazdę bo jest ładna ale i dlatego że ma dobrą opinię. Niestety ja tego nie potwierdzam

wystarczy przed zakupem poczytać opinie (np. tutaj) i dowiedzieć się czego można się spodziewać.
Ja tak zrobiłem przed kupnem i jakoś na razie (tfutfu) przez 40kkm jest ok. Nawet SCV działa :P

qrczę, zgrałem sie z samym Mr Grzybem, to chyba dobra wróżba na przyszłość! ;)
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

Postprzez Riki » 3 sie 2009, 21:54

Lorento napisał(a):żenada


żenadą jest każdy Twój post na tym forum. Po ostatnich pyskówkach do mojej osoby piszę wyraźnie NIE ŻYCZĘ SOBIE abyś w takiej formie ze mną dyskutował... Lorento jak masz zamiar dalej tu śmiecić to wal do mnie na PW...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez miecio_20071 » 4 sie 2009, 12:48

Lorento napisał(a):
miecio_20071 napisał(a):Poprzednio miałem accorda 2,0 tdi z1996r i to auto było naprawdę niezawodne !Nie ma nic gorszego niż zgaśnięcie silnika na środku każdego skrzyżowania poprostu obciach.

Obciachem jest to, że zadajesz takie pytanie na forum, a wystarczyłoby użyć nerwu wzrokowego i mózgu. Wtedy obaczyłbyś problem Mazdy w dieslu na CR z SCV i radę na to, ale jak zwykle śmierdzące polskie lenistwo górą i narzekanie, narzekanie, narzekanie...... żenada..[/quote/]
Słuchaj kolego żenadą jest to, że zabolało cię ,że honda jest lepszym autem.Przez 6 lat jeździłem tym autem i ANI RAZU nie zgasł silnik w czasie jazdy czy ruszania. Poza tym forum właśnie jest po to żeby zasięgać porad a nie tylko aby wychwalać mazdę.Nie będe pisał abyś przed napisaniem następnego postu użył mózgu bo widać że go nie masz.
Początkujący
 
Od: 12 maja 2009, 20:14
Posty: 16
Auto: mazda 6, top kombi 136 MZR CD

Postprzez Grzyby » 4 sie 2009, 13:20

miecio_20071 napisał(a):honda jest lepszym autem

wróć do marki skoro popełniłeś błąd ...
Nikt tutaj nie tworzy takiego porównania co lepsze – poza Tobą.
Kupiłeś 3 miesiące temu auto z usterką której nie usunąłeś i narzekasz na awaryjność .... litości ...

P.S. CR to już nie jest taki bezobsługowy klekot jak te z połowy lat 90. Niezależnie jakiej firmy.
Jeśli kupiłeś go z oszczędności do jazdy po mieście to popełniłeś spory błąd.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez miecio_20071 » 4 sie 2009, 13:37

Mój ostatni wpis jest adresowany do lorento który jest zwykłym pyskaczem.Kolegę Grzyby przepraszam nie miałem zamiaru nikogo obrazić a zwłaszcza jego. Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 12 maja 2009, 20:14
Posty: 16
Auto: mazda 6, top kombi 136 MZR CD

Postprzez marco35 » 4 sie 2009, 18:27

Moja mazda 626 DITD 99r 192 tys km motor RF2 – nie odpala ! na zimnym i na zaciaag ,jedynie zapala jak odłacze przewód z czujnika temperatury czyli po zaaplikowaniu maxymalnej dawki ,ale po chwili gasnie ,wogule nie wchodzi na obroty Po rozłaczeniu wtyczki z zaworu SPV motor nie pali wogóle, wykreciłem SPV przepłukałem w czystej ropie wyleciały dwa wieksze paprochy przedmuchałem go powietrzem z kompresora i wkreciłem ponownie ,powtarzam pali tylko po rozłaczeniu czujnika temp.
Robiłem próbe omijając filter paliwa ,podałem paliwo bezposrednio z banki to samo ,czyli bez rezultatu .
Mam druga taką mazde od kolegi pali na dotyk
i Pytanie! – jak z niej wykrecę zawór SPV do mojej na próbe ,czy po powrocie zaworu SPV do tej sprawnej Mazdy nie bedzie jakiegos problemu z odpalaniem, lub jakims innym niedomaganiem ,czy nie pojawia sie jakies błedy w kompie ,nie chciałbym drugiej miec na sumieniu ,tym bardziej ze wyjezdza na wczasy
Początkujący
 
Od: 4 sie 2009, 18:05
Posty: 14
Skąd: Chorzów
Auto: 626 GE 1992r 2.0 16v FS 115km

Postprzez JeyKey » 16 sie 2009, 13:24

miecio_20071 napisał(a):Witam! Od trzech miesięcyJestem posiadaczem mazdy6 z 2003 i mam problem. Silnik gaśnie po zdjęciu nogi z gazu.Początkowo było to sporadyczne raz na od kilkudziesięciu do kilkuset kilometrów.Wymieniłem fitr paliwa i wydawało się że problem znikł. Dzisiaj zrobiłem 400 kilometrów i zgasł z 50 razy albo więcej.Na szczęście zaraz odpalał, chociaż parę razy musiałem przytrzymywać go na wyższych obrotach bo wogóle nie chciał pracować.Mam do Kolegów pytanko czy są to objawy popsutego zaworu SCV.Kupiłem tą mazdę bo jest ładna ale i dlatego że ma dobrą opinię. Niestety ja tego nie potwierdzam Poprzednio miałem accorda 2,0 tdi z1996r i to auto było naprawdę niezawodne !Nie ma nic gorszego niż zgaśnięcie silnika na środku każdego skrzyżowania poprostu obciach.

Witaj, właśnie mam za sobą 300 km powrotu z wczasów, w trakcie to którego powrotu miałem identyczną jak Twoja przygodę z M6 – na odcinku 100 km zgasła mi Madzia z 40 razy, aby ją odpalić musiałem podpompować paliwko pompką przy filtrze plaiwa i dopiero auto odpaliło. Ile mnie to nerwów kosztowało to moje – no i Twoje :) . Po lekturze forum jestem przekonany że to SCV. Powiedz proszę czy wymieniłeś ten zaworek i jeśli tak, to ja ci się auto sprawuje. Z góry dzięki.
Początkujący
 
Od: 3 lis 2008, 00:50
Posty: 5
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 Kombi

Postprzez miecio_20071 » 23 sie 2009, 10:24

Witam!Tak wymieniłem ten SCV, silnik narazie pracuje na wolnych obrotach bez zarzutu. Koszt to 760zł, wymienilem sam, prosta robota, wyczepic wtyczkę i odkręcić imbusem dwie śrubki.
Początkujący
 
Od: 12 maja 2009, 20:14
Posty: 16
Auto: mazda 6, top kombi 136 MZR CD

Postprzez JeyKey » 23 sie 2009, 12:51

Ja próbowałem jeszcze "przedmuchać" SCV (do roztworu i pod ciśnienie) – wyczytałem że komś pomogło. Mi niestety pomogło o jakieś 20% – ale i tak jeździć się nie da. Wyczerpałem więc już ostatnią możliwość – teraz pozostaje tylko wymiana SCV. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 3 lis 2008, 00:50
Posty: 5
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 Kombi

Postprzez woytex2 » 30 sie 2009, 20:30

Witam panowie, mam podobny problem z tym ze nie gasnie mi 6-tka podczas jazdy (
jeszcze nigdy sie nie zdazyło) Problem polega na tym , ze auto gasnie zaraz po odpaleniu , ale tylko wtedy kiedy postoi dluzej czyli np. 10 godz , jesli jezdze co jakis czas kilka razy dziennie to niema problemu , objawy sa takie ze po dluzszym postoju po odpaleniu chodzi ze 3 -5 sekund i gasnie drugie odpalenie trwa dluzej musze pokrecic z 10-15 sekund po czym odpala i chodzi normalnie , raz zdazylo mi sie tez ze dopiero za 3 razem zaczol chodzic najpierw zgasl 2 razy , pozatym co napisalem wszystko jest ok auto nie szarpie nie faluja obroty itd . Jak myslicie czy to tez moze byc SCV ? czy moze cos innego ?
Początkujący
 
Od: 7 sie 2009, 08:15
Posty: 5
Skąd: warszawa
Auto: mazda 6 2.0 diesel 121 k 2003r

Postprzez JeyKey » 31 sie 2009, 08:09

Witam;
ja mam za sobą wymianę SCV. I jak się okazało, SCV był osławionej serii 006. Szczęśliwie że jest to forum i nie musiałem robić diagnostki całego układu paliwowego-wówczas to by mnie szarpnęlo finansowo. TAk 750 zł (+ trochę nerwów) i temat załatwiony. Więc jak ktoś ma identyczne jak moje wyżej opisne problemy proponuję wyminić najpierw filtr, jak nie pomoże z punktu SCV.NIe ma co szukać i kombinować – koszt szukania i kombinowania "co to może być" podwoi tylko koszty.
Woytex2 – ja bym zaczął od oczszczenia płynem garów a następnie wymiana filtra paliwa.
Jak nie pomoże celowałbym w SCV – choć w Twoim przypadku objawy trochę inne jak mojej mazdy.
Początkujący
 
Od: 3 lis 2008, 00:50
Posty: 5
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 Kombi

Postprzez woytex2 » 1 wrz 2009, 19:13

Witam panowie Jestem bardzo zadowolony ,poniewaz okazało sie ze po wymianie filtrow samochod po odpaleniu nie gasnie :] wiec winny byl filtr paliwa co prawda byl juz mocna zabrudzony .
Początkujący
 
Od: 7 sie 2009, 08:15
Posty: 5
Skąd: warszawa
Auto: mazda 6 2.0 diesel 121 k 2003r

Postprzez JeyKey » 1 wrz 2009, 23:25

Woytex2 – oby Nasze kolejne "problemy" z M6-kami zawsze ograniczały się do wymiany filtra – czego Tobie i sobie życzę. hahaha
Początkujący
 
Od: 3 lis 2008, 00:50
Posty: 5
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 Kombi

Postprzez woytex2 » 2 wrz 2009, 07:00

hahaha oby ;)
Początkujący
 
Od: 7 sie 2009, 08:15
Posty: 5
Skąd: warszawa
Auto: mazda 6 2.0 diesel 121 k 2003r

Postprzez dacula » 19 wrz 2009, 09:31

Czyżby i moją 6. dopadł wirus znany jako SCV?

Od kilku dni z rana nie odpala mi za pierwszym razem, po przekręcenu drugi raz kluczykiem zapala bez problemu. Wczesniej zadarzyło mi się to raz kilka tygodni temu. Na rozgrzanym silniku odpala od razu. Przebieg 129 tys., zawór SCV serii 006.

Pytam bo jak czytam to większości silnik gaśnie gdy już jest odpalony np. po paru sekundach lub w czasie jazdy a u mnie wykona połowę obrotu i nawet sie nie odpala. :|

Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 29 maja 2008, 20:06
Posty: 26
Auto: 6 GY, 2.0 MZR-CD 136 KM

Postprzez piasek84 » 21 wrz 2009, 19:36

Witam
Z gory przepraszam że być może sie powtarzam ale musze mieć 100% pewności czy to zawór SCV ???
Mazda 6 2.0 Diesel 120KM od pewnego czasu samochód gaśnie mi podczas wciśnięcia sprzęgła oraz pracy na wolnych obrotach nie dzieje się to regularnie czasami zrobie 100km i nic a czasami zgaśnie 3 razy na 7 km gdy zgaśnie to odrazu odpala i jedzie dalej jak gdyby nigdy nic filtry powymieniane komputer nic nie wykrył, przebieg 118000km. Rano auto odpala bez problemu dodam że moj SCV ma numer serii 003 wiem że wadliwy.
piasek84
 

Postprzez MAZVAGTECH » 21 wrz 2009, 19:51

piasek84 napisał(a):komputer nic nie wykrył

Komputer nie wykrywa uszkodzonego SCV
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez piasek84 » 21 wrz 2009, 19:59

hmm wiec to wirus SCV?? a może nieszczelność układu paliwowego i zapowietrza sie
??
piasek84
 

Postprzez cygarko » 29 wrz 2009, 09:37

mianowicie miałem ten sam problem tylko ze tkwił on nie w zepsutym zaworze scv tylko nadzwyczajniej na swiecie podwinął sie oring od tego zaworu .oring delikatnie sie zwibrował i jedne scianka oringu poprpstu sie przekrzywiła i juz nie było cisnienia i auto gasło na wolnych nie chciało jechac itd czyli typowy objaw zepsucia zaworu scv nic bardizej mylnego proponyje zacząc od wymiany oringu na tym zaworze podejrzewam ze wielu z was wymieniło cały zawór scv niepotrzebnie problem wg mnie tkwi w oringu tego zawóru .wymiencie oringi na nowe i autko powinno chulac pozdrawiam :P
cygarko
 

Postprzez Riki » 29 wrz 2009, 16:28

cygarko po pierwsze dlaczego oring się podwinął? sam z siebie? chyba nie.. po drugie nie w każdym przypadku podwija się oring powodując m.in gaśnięcie auta na wolnych obrotach etc. ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6