Problemy z pracą i mocą silnika

Postprzez fuks » 18 paź 2008, 16:36

ANDY999 napisał(a):Pytanko do Fuksa czy aby z jego turbo nie cieknie olej ,bo to może być cały problem naszych woźidełek Japońskich (a może pseudo ,bo im więcej czytam i obserwuję to swoje ogarnia mnie rozpacz czy to napewno made in japan,czy "DŻŻŻŻŻAPAN".

nic takiego nie zauważyłem ale jeszcze sprawdzę, we wtorek miałem wymieniany jeden wtrysk i wydaje mi się że moje problemy sie skończyły, zrobiłem trasę 1200km i wszystko było gitara
SPRZEDAM MOJĄ MADZiĘ... już sprzedałem... ojojojojoj
http://otomoto.pl/mazda-6-sport-exclusive-C8780262.html

KONIECZNIE TO ZOBACZ – GORĄCY TEMAT !!!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2008, 11:41
Posty: 124
Skąd: Poznań
Auto: Mercedes W211 E270 CDI 2002r.

Postprzez ANDY999 » 18 paź 2008, 21:06

Jeżeli tak to sprawdzę jescze te swoje wtryski, bo tego nie robiłem,ale i tak najpierw wymienię turbo, jakby, te twoje objawy się wróciły to proszę o info ,chociaż jak mówisz że przejechałeś 1200 km i jest ok to może to faktycznie ten wtrysk, mam pytanko ile zapłaciłeś za wtrysk, i czy jest nowy czy używany?
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez fuks » 19 paź 2008, 11:07

ANDY999 napisał(a):mam pytanko ile zapłaciłeś za wtrysk, i czy jest nowy czy używany?


za wtryski płaciłem 450/szt. (+ 200pln za sprawdzenie wszystkich 8) oczywiście używki. Miałem wymieniane wszystkie cztery (kilka miesięcy temu). Przypadek sprawił, że znalazłem się na kompie w ASO MAZDA i tam mechanik pokazał mi jak wygląda wykres z pracy wtrysków w moim aucie, jeden z nich momentami ale wyraźnie się zacinał, nie dawało to żadnych widocznych objawów. Info to dotarło do mojego mechanika i zaprosił mnie na gwarancyjną wymianę jednego wtrysku i tyle.
SPRZEDAM MOJĄ MADZiĘ... już sprzedałem... ojojojojoj
http://otomoto.pl/mazda-6-sport-exclusive-C8780262.html

KONIECZNIE TO ZOBACZ – GORĄCY TEMAT !!!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2008, 11:41
Posty: 124
Skąd: Poznań
Auto: Mercedes W211 E270 CDI 2002r.

Postprzez ANDY999 » 19 paź 2008, 11:57

wiesz co ja jestem laikiem,ale czy wszystkich wtrysków jest 8 czy 4 ,bo nie understand tego co powyżej , wydawało mi się że cztery ,no chyba że sprawdzałeś te co były w silniku, i te co kupiłeś nowe to wtedy 8,i pytanko gdzie je kupiłeś , bo moze i ja skorzystam jak to dobre źródło?
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez fuks » 19 paź 2008, 12:42

ANDY999 napisał(a):no chyba że sprawdzałeś te co były w silniku, i te co kupiłeś nowe to wtedy 8,i pytanko gdzie je kupiłeś , bo moze i ja skorzystam jak to dobre źródło?


Dokładnie tak było – musiałem sprawdzić oba komplety, jeżeli chodzi o twoje okolice to swojego czasu dr. Jaksa miał wtryski (już sprawdzone) i w dobrej cenie, moje źródło to był przypadek. Wiem, że enduro też miał wtryski na sprzedaż. Ale najpierw zrób porządek z turbo jak to nie pomoże to trzeba dalej kombinować.
SPRZEDAM MOJĄ MADZiĘ... już sprzedałem... ojojojojoj
http://otomoto.pl/mazda-6-sport-exclusive-C8780262.html

KONIECZNIE TO ZOBACZ – GORĄCY TEMAT !!!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2008, 11:41
Posty: 124
Skąd: Poznań
Auto: Mercedes W211 E270 CDI 2002r.

Postprzez ANDY999 » 19 paź 2008, 21:03

ok dzięki ,za odpowiedź , natomiast jescze jedno pytanko czy to twoje autko schodzi już z tych obrotów ,do końca czy nie?
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez ANDY999 » 19 paź 2008, 21:07

A czy turbo kupić używane,czy regenerowane ,które wybrać?
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez fuks » 19 paź 2008, 22:20

ANDY999 napisał(a):ok dzięki ,za odpowiedź , natomiast jescze jedno pytanko czy to twoje autko schodzi już z tych obrotów ,do końca czy nie?


zawsze schodziło do końca z tym nie było problemu

ANDY999 napisał(a):A czy turbo kupić używane,czy regenerowane ,które wybrać?


Tego nie wiem, a może jest możliwość regeneracji twojego turbo?
SPRZEDAM MOJĄ MADZiĘ... już sprzedałem... ojojojojoj
http://otomoto.pl/mazda-6-sport-exclusive-C8780262.html

KONIECZNIE TO ZOBACZ – GORĄCY TEMAT !!!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2008, 11:41
Posty: 124
Skąd: Poznań
Auto: Mercedes W211 E270 CDI 2002r.

Postprzez MAZVAGTECH » 20 paź 2008, 09:04

ANDY999 napisał(a):A czy turbo kupić używane,czy regenerowane ,które wybrać?

Jezeli masz pewna uzywana turbine, zdecydowanie taniej wychodzi niz regeneracja. podejrzewam ze z turbinami jest jak z pompami wtryskowymi. Jakbys zaniosl nowa do regeneracji, to zawsze cos znajda. Uderz do Enduro on posiada takie zabawki
ANDY999 napisał(a):autko schodzi już z tych obrotów

Co sie uparles na te obroty? Czasami przez moment nie opadaja. W najwiekszym skrocie wyglada to w ten sposob ze sterownik sam sobie kalibruje wtryskiwacze, dlatego utrzymuje te obroty albo 900 albo 1000.
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez ANDY999 » 24 paź 2008, 13:35

Wiecie co ,okazuje się że turbo jest ok, i nic nie trzeba wymieniać,natomiast samochód jest teraz u dr .Jaksy, i wszystko w nim czyścimy,Egr,Miskę etc.i sprawdzamy styki ekektroniki,może coś się poprawi z tym moim feraalnym silnikiem(z jego pracą ).
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez fuks » 24 paź 2008, 15:50

ANDY999 napisał(a):samochód jest teraz u dr .Jaksy, i wszystko w nim czyścimy,Egr,Miskę etc.i sprawdzamy styki ekektroniki


jak tylko coś z tego wyjdzie i będzie wiadomo co to daj znać bo ciekawość mnie rozpiera
SPRZEDAM MOJĄ MADZiĘ... już sprzedałem... ojojojojoj
http://otomoto.pl/mazda-6-sport-exclusive-C8780262.html

KONIECZNIE TO ZOBACZ – GORĄCY TEMAT !!!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2008, 11:41
Posty: 124
Skąd: Poznań
Auto: Mercedes W211 E270 CDI 2002r.

Postprzez ANDY999 » 25 paź 2008, 21:04

Wiecie co byłem u Jaksy z moim M6 i tak poczyściłem wszystko typu egr,dół silnika,i ogólnie autko posprawdzaliśmy,objawy te które opisywałem nie zniknęły ,na tomiast autko zaczęło palić zamiast 8,4 tylko 7,4 l/100km co jest już wskazówką że coś jednak było zabrudzone , i czyszczenie pomogło chociaż w kwestii spalania ,ale samochód dalej jeździ tak jak opisywałem po wyżęj ,na tomiast jest trochę cichszy,w związku z tym postanowiłem udać się jescze do Mabi ,żeby chłopaki wyjęli mi wtryski i sprawdzili je na machinie , no i sprawdzili podobno wytryskują dopiero przy ciśnieniu 260 baró a powinny zaczynać od 210-220, a jeden to zaczyna czasami dopier od 280 ,ale póki co działją i można jezdzić z nimi.No i postanowiłem założyć je z powrotem,panowie poskładali ,zainkasowali aż chore 700pln, no i pojechałem ,a tu po 40km jeden z wtrysków zaczyna stukać jak głupi, a przynajmniej wydaje mi się że jeden.No i fajnie posprawdzali założyli a tu dupa ,a po wyjściu z samochodu znalazłem jakąś śróbkę na podszybiu , i wydaje mi się że ta śrubka to albo od docisków od wtryskiwaczy, albo od dekla na notabenę szkoda,że nie wybiła mi szyby, i za co te 700 stów za to że jestem wściekły na tą firmę bo w poniedziałek znów muszę tracić czas na jazdę do nich zamiast zająć się swoimi sprawami mam nadzieją żę poprawią to co jest źle założone, bo wydaje mi się że jedna z podkładek pod wtrysk im się pomyliła ze starą i może to jest przyczyna walącego wtrysku,bo przed zdjęciem jeździło jak jeździło al nic nie waliło ,FUKS chyba tak jak u ciebie to też będą wtryski,ale o tym przekonam się dopiero jak będę miał założone nowe(używki w dobrm stanie)
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez Ukman » 28 paź 2008, 15:47

Ja tez bede musial zawitac do kolegi Jaksy na sprawdzenie autka.Bo u mnie chyba tez jest probem z wtryskiem
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez ANDY999 » 30 paź 2008, 20:58

Niestety te objawy nie zniknęły , a ja mam już przeszczepione sprawdzone wtryski, i jeszcze jedno ,panowie z mabi swoją robotę pomimo wszystko wykonali prawidłowo ,tylko tak bywa jak wtrysk jest słaby i się go wyciągnie i włoży z powrotem to po chwili może przestać działać .Panowie Jakby ktoś czytał te moje posty dodatkowo ,może komuś przyjdzie coś do głowy apropos takiego zachowania mojego silnika,bo w tym momencie chyba zacznę sprawdzać elektronikę ,bo niewiem co jeszcze można sprawdzić poza pompą paliwa ,Jak by ktoś potrzebował to mogę mieć pompkę paliwa w przystępnej cenie do sprzedania do m6 diesel
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez ANDY999 » 2 lis 2008, 22:45

Widzę że pomysły się kończą na uzdrowienie mojej M6 w międzyczasie wykonałem wiele róznych czynności , żeby doprowadzić m6 a raczej pracę silnika do takiej ,jaka czasami się przejawia czyli dobrej , a reszta to hałas, i zamulały silnik,no ale do rzeczy EGR-wyczyszczone, spód silnika (smok wyczyszczony),wtryski wymienione jescze nieskalibrowałem ale to i tak nic nie da,dzisiaj dostałem się do odpowietrznika baku,pokręciłem nim ,wygląda na cały, poczyściłem wszystkie kostki pod maską silnika jakie znalazłem,,olej i filtry wymieniłem jakieś 5000tkm temu,a przepływak też była podmieniona ,bez różnicy,IDM to co jest po filtrem powietrza też już przeszczepiałem i w sumie wyszło na to samo jak było,czyli dalej autko jeździ jak jeździło,a teraz CHYBA CZAS UDAĆ SIĘ DO GRABOWSKIEGO z tym moim wechikułem. jak coś znajdę napewno to opiszę ,ale jakby komuś pomysły jescze jakieś przyszły do głowy to proszę o pomoc z góry dziękuję.
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez syberek1 » 3 lis 2008, 00:06

a jak z czujnikami ciśnienia i temperatury doładowania może są zniszczone jakieś lekkie zwarcie czy coś w tym stylu:/ :|
Wyrzucam smutek, zostawiam pamięć o nich
Twarze z przeszłości, duchy, których nie chcę wygonić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2007, 16:32
Posty: 130
Skąd: starachowice
Auto: Mazda 6 Mzr-cd 2.0 2003r 136KM

Postprzez xANDy » 4 lis 2008, 11:08

ANDY999 – stawiam na problem osprzętu elektronicznego – czujników, wiązek, komputera...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez ANDY999 » 5 lis 2008, 11:48

a które to czujniki bo ja zielony jestem , czy to nie śa te selenoidy co na przednim pasie zamontowane są i idą potem do turbiny ,czy to chodzi o inne? wiecie co byłem u tego Grabowskiego, i co? nic dla nich jest w pożądku , zaproponowali mi za 1200pln zmianę kąta ustawienia wtrysków , po przez przesunięcie czujnika na wałku rozrządu ,tylko myślę jaki w tym sens jak ustawiła to fabryka , i większość M6 jeździ ok to poca tam grzebać ?no ale wpadli na jescze jeden pomysł może paliwo gdzieś z pod smoka ucieka na boki , i na listwie zmienia się gwałtownie ciśnienie,a może jakiś wężyk jest przytkany,a mi ktoś podpowiedział że to może być scv bo to on steruje ciśnieniem na listwie wtryskowej ,a kabelki to ja już sam oglądałem i wyglądają na całe, Jaksa eż przeglądał i mówi że są też OK ,a grabowski nie wiem jak to tak sławny elektromechanik to też powinien przejżeć , ale czy to zrobiłhmmmm????Proszę o jakieś podpowiedzi, może zawiesić ok na tym scv , i baku paliwa?
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez hilar » 5 lis 2008, 13:26

ANDY999 tylko mi nie mów że rozbierałeś już pól silnika a nie sprawdziłeś jeszcze SCV?Zrób to jak najszybciej a jestem przekonany że Twoje kłopoty się skończą.
Początkujący
 
Od: 11 mar 2008, 18:00
Posty: 23
Skąd: Głogów
Auto: Mazda 6 Diesel 121 PS 2003r

Postprzez ANDY999 » 5 lis 2008, 21:48

hilar Wiesz co ,ja wiem że te SCV-y robią takie jaja ,ale jeszcze nie zmieniłem ,ale na próbę będę miał taki zawór , jak okaże się że to to ,to będę się śmiał sam z siebie,aczkolwiek ,sporo wczytwałem się na temat scv i nigdzie takich objawów nie wyczytałem ,a wyczytałem tylko takie, raz samochód odpala,raz nie ,czasami bardziej dymi,ale tak na zdrowy rozum to właśnie to steruje ciśnieniem paliwa na listwie, i może to to cholerstwo,moje z numerem 006 czyli ponoc wadliwe ,sprawdzimy.A tak z ciekawości to czy miałeś podobne objawy jak opisane przeze mnie powyżej i zmieniłeś scv i problem znikł????????POZDRAWIAM
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

cron