Regulacja świateł – nie dzialające sterowanie

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez mazda6 » 25 mar 2010, 20:57

Witam,
Temat jw., napisalem w dziale elektroniki ale nikt mi jeszcze nie pomogl. Tak wiec ponawiam go w tym dziale, prosze o nie kasowanie. Po wymianie IC nie mam regulacji swiatla z prawej strony. Czy to wina bezpiecznika czy przekaznika? Dodam ze serwis powiedzial ze trzeba nowa lampe. Przed wymiana IC-a dzialalo. Pozdrawiam klubowiczow <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 09:50
Posty: 103
Skąd: Birmingham
Auto: Mercedes E250

Postprzez krzych » 25 mar 2010, 21:26

Kto wymienial ten uszkodzil. Zglos sie tam i zadaj naprawy po naprawie.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez mazda6 » 25 mar 2010, 21:52

Bylem i powiedzieli ze mam kupic nowa lampe. Mowilem ze przed wymiana dzialalo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 09:50
Posty: 103
Skąd: Birmingham
Auto: Mercedes E250

Postprzez krzych » 25 mar 2010, 22:02

Moze za cicho mowiles? Tak czy inaczej, jesli przed oddaniem do serwisu dzialalo i ich zdaniem trzeba kupic nowa lampe to znaczy, ze to ONI musz Ci kupic nowa lampe i w dodatku ja zamontowac.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez mazda6 » 25 mar 2010, 23:12

Jak ja bym chcial zeby to bylo takie proste. Ale to angole i im juz nic nie pomoze. Mowilem im ze przed wymiana dzialalo a oni mi ze czasami sie psuje silnik od sterowania
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 09:50
Posty: 103
Skąd: Birmingham
Auto: Mercedes E250

Postprzez krzych » 26 mar 2010, 01:17

No dobra, ja tam nie wiem jak w Anglii, ale sie zaloze ze gdybys byl anglikiem to by Ci zrobili... Jesli nie chcesz sie klocic to pozostaje Ci... wymienic reflektor (bezsens) lub go rozebrac i wymienic silnik (nie jest pewne ze to konieczne, bo rownie dobrze moze byc tylko zawilgocony uklad sterowania ktory podobno jest nieszczelny)...

Ale zanim to wszystko zrobisz, sprawdz napiecie na stykach _PRZED_ przetwornica (zeby Cie nie walnelo wysokie napiecie) – jesli jest i styk czysty to juz tylko wyjmowanie reflektora chyba...

Byl watek caaaaaly wieeeeelki o reflektorach i padakach silniczkach. Zajrzyj tam, bo to co ja pisze to tylko wskazowki. Watek zaczal chyba magicadm.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6