Spryskiwacze szyb – Różne problemy.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Lorento » 18 maja 2010, 16:57

skubiszek napisał(a):ale oczywiście nie ma problemu, najpierw sprawdzanie potem pisanie w razie niewiedzy.

pozdrawiam :)

O i tak trzymać!
Również pozdro :)
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

Postprzez Stivi » 18 maja 2010, 17:09

Lorento napisał(a):Fajnie, Tylko, że jakbyś najpierw sprawdził, nie musiałbyś absorbować całego forum, które zaczyna przez to pęcznieć obrastając błahymi, powielanymi po stokroć tematami i zapytaniami. Twoje pytanie spowodowało też niepotrzebne domysły, błędne odpowiedzi, itd. Wszystkiego można było uniknąć podnosząc tę cholerną maskę. Pozwól że o to będę miał pretensję. Moja rada: najsamprzód pomyśleć, następnie sprawdzić to co jest łatwe do sprawdzenia, potem poczytać, na samym zaś końcu zadać pytanie na forum i świat byłby prostszy. Tyle mojej rady, co z tym z robicie Wasza sprawa. Aha, jakby co, to mnie tu w ogóle nie było.. Rozumiemy się?

coz nie kazdy wpadnie na pomysl zeby zagladnac pod mache,posluchac. Lepiej jest od razu walnac na forum temat i najlepiej jeszcze zeby linka takiemu zapodac.
Jak sie ma lenia w d... to tak jest z takimi ofiarami.
Stivi
 

Postprzez skubiszek » 18 maja 2010, 17:11

obrażasz mnie... a to trochę nie w porządku... i nie życzę sobie takiego czegoś.
temat rozpisany sprawdzone i dziękuje koniec dyskutowania

poza tym jak pisałem, mam inne przyzwyczajenia.. i wystarczy mi raz napisać.. nie jestem przysłowiową blondyną....

kolega jeden to zrozumiał i uszanował Ty jednak dalej masz "swoją wizję"
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez Stivi » 18 maja 2010, 17:23

A coz mnie Twoje przyzwyczajenia interesuja. Czym Cie kolego obrazilem? Chyba tym ze napisalem Ci prawde.
Nie mam zamiaru z Toba dyskutowac.
Stivi
 

Postprzez skubiszek » 18 maja 2010, 17:27

Stivi napisał(a):
Lorento napisał(a):Fajnie, Tylko, że jakbyś najpierw sprawdził, nie musiałbyś absorbować całego forum, które zaczyna przez to pęcznieć obrastając błahymi, powielanymi po stokroć tematami i zapytaniami. Twoje pytanie spowodowało też niepotrzebne domysły, błędne odpowiedzi, itd. Wszystkiego można było uniknąć podnosząc tę cholerną maskę. Pozwól że o to będę miał pretensję. Moja rada: najsamprzód pomyśleć, następnie sprawdzić to co jest łatwe do sprawdzenia, potem poczytać, na samym zaś końcu zadać pytanie na forum i świat byłby prostszy. Tyle mojej rady, co z tym z robicie Wasza sprawa. Aha, jakby co, to mnie tu w ogóle nie było.. Rozumiemy się?

coz nie kazdy wpadnie na pomysl zeby zagladnac pod mache,posluchac. Lepiej jest od razu walnac na forum temat i najlepiej jeszcze zeby linka takiemu zapodac.
Jak sie ma lenia w d... to tak jest z takimi ofiarami.


po 1 – "takiemu"... to raz...takich to sobie wytykaj palcami przy osiedlowych sklepach z napojami wyskokowymi
po 2 – ofiarami?? ofiary to w katyniu były....


weź coś na uspokojenie :) bo Ci nerwy puszczają, jeśli ktoś może kończyć dyskusję to ja z Tobą a nie Ty ze mną....
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez Stivi » 18 maja 2010, 17:28

ale to Ty kolego zaczales swoim postem,nie ja.
Stivi
 

Postprzez skubiszek » 18 maja 2010, 17:30

ale co się takiego stało?? możesz mi wytłumaczyć? w innych tematach widzę mniej logiczności i jakoś nikt przez to nie ma ciśnienia 220/180... wyjaśnione sprawdzone i tyle dziękuje
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez krzych » 18 maja 2010, 21:02

Stivi napisał(a):ale to Ty kolego zaczales swoim postem,nie ja.

Wprost przeciwnie, to Ty uszczypliwie skwitowales kolege "kobietami co nie umieja zagladac pod maske".
Nie dosc ze jego obrazasz to jeszcze i kobiety.

Tak czy siak, dajcie sobie po razie i sie uspokojcie. Skubiszek trafnie zauwazyl, ze na tym forum agresji jest cos lekko za duzo.

A tak w ogole to ciesze sie, ze znalazles problem i zarazem nie ciesze ze to pompka. Mi siadla wysokiego cisnienia, pompki z przodu kilku osobom – widac w tym zakresie Mazda sie niespecjalnie stara.

Lorento, dzieki za info o trzech pompkach – prawde mowiac, nie za czesto zagladam pod maske, ale przynajmniej wyprowadzilem kolege z bledu (jesli chodzi o jedna pompke i trzy rurki – bo ktos tu wczesniej cos takiego pisal), reszta juz byla tylko domyslem.

Pax Panowie. Wszak wszyscy mozemy trzymac fason ;P
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez skubiszek » 18 maja 2010, 23:21

dokładnie :)

w hondzie miałem 1 pompkę i 2 dysze przód i tył... w accordach były 2 pompki na szybe i wysokiego ciśnienia na xenony


padło na mnie cóż- zdarza się :) wymieni się i trza będzie jeździć dalej :)
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez Grzyby » 18 maja 2010, 23:27

Widzę że po fakcie tu zajrzałem ale jak będzie trzeba to sięgnę po dostępne mi środki przymusu w celu wymuszenia kultury i porządku.
No!
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez skubiszek » 18 maja 2010, 23:32

nie raz problemy rozwiązują się same- wystarczy dobra wola użytkowników i pozytywne nastawienie... :)

także Grzyby wszystko pod kontrolą
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez Lorento » 19 maja 2010, 10:04

Grzyby napisał(a):Widzę że po fakcie tu zajrzałem ale jak będzie trzeba to sięgnę po dostępne mi środki przymusu w celu wymuszenia kultury i porządku.
No!

Grzyby jak dysponujesz odpowiednimi warunkami zapraszamy wobec tego do .... Policji :D
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

Postprzez Lechita » 7 lip 2011, 13:43

kwaśny napisał(a):spryskiwacze przedniej szyby "zamienily" sie z tylnym spryskiem ..
pociagniecie wajchy od wycieraczek (powinien zalaczyc sie spryskiwacz przedniej szyby) u mnie powoduje spryskanie tylnej, a obkrecenie (powinien zalaczyc sie spryskiwacz tylnej szyby) dziala na przednia
kwaśny napisał(a):wycieraczki zostaly na swoim miejscu tzn ze jak chce sobie wyczyscic przednia szybe ciagnac przelacznik do siebie to spryskuje mi tyl a wycieraczki przednie chodza normalnie (chyba 3 razy i sie wylaczaja) na pierwszy rzut oka wyglada jakby plynu nie bylo, ale po 2 sek we wstecznym lusterku widze ze mi po szybie cieknie

Witam – u mnie jest prawie identycznie, z tym, że jak pociągnę wajchę, to przednie wycieraczki nie chodzą.... Tylko tylna, spryskuje tez tylną szybę...
żeby spryskac przednią, musze włączyć normalnie wycieraczki (wajcha w dół) i przekręcić końcówkę wajchy...
Jeżdżę tak już od roku, ale znalazłem przypadkowo ten temat, widzę, że kłopot był podobny (niestety nie taki sam), więc może też u mnie jakaś drobna przyczyna wystąpiła... Problem niby drobny, ale denerwujący...
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 14:15
Posty: 85
Skąd: Łódź, Poddębice
Auto: Mazda 6 Kombi 2005, 2,0 Diesel, 121 KM

Postprzez Enduro » 7 lip 2011, 16:21

Lechita napisał(a):...jak pociągnę wajchę, to przednie wycieraczki nie chodzą.... Tylko tylna, spryskuje tez tylną szybę...
żeby spryskac przednią, musze włączyć normalnie wycieraczki (wajcha w dół) i przekręcić końcówkę wajchy...

to dopiero rebus! <glupek2>
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Wojtek » 7 lip 2011, 16:31

Enduro napisał(a):
Lechita napisał(a):...jak pociągnę wajchę, to przednie wycieraczki nie chodzą.... Tylko tylna, spryskuje tez tylną szybę...
żeby spryskac przednią, musze włączyć normalnie wycieraczki (wajcha w dół) i przekręcić końcówkę wajchy...

to dopiero rebus! <glupek2>
pozdr.E

a nikt nie grzebal w instalacji czasem? :>
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Lechita » 7 lip 2011, 16:56

Wróć!! Moja wina.....
Tak długo jeździłem z tymi poprzestawianymi mechanizmami spryskiwaczy, że po prostu pomyliło mi się :| .... Wsiadłem dzisiaj po pracy i raz jeszcze sprawdziłem. Okazało się, że mam jednak dokładnie tak samo jak kolega Kwaśny w pierwszym poście, wycieraczki przednie chodzą, tylko płyn leci na tylna szybę.... A więc mam zamienione przewody przy zbiorniczku płynu...
Jeszcze raz sorry za zamieszanie, Enduro pisał już przecież, co jest przyczyną takiego stanu, zamienię przewody i będzie git... Pierdoła ze mnie <glupek2> .
Pozdrawiam

edit:

A możecie mi jeszcze podpowiedzieć, jak odkręcić zbiorniczek spryskiwaczy, żeby zamienić te przewody? Da się to zrobić z góry, tzn. tylko przy otwartej masce? Nie mam smykałki do mechaniki, z reguły wszystko robią mi mechanicy, ale może tę sprawę udałoby mi się samemu załatwić....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 14:15
Posty: 85
Skąd: Łódź, Poddębice
Auto: Mazda 6 Kombi 2005, 2,0 Diesel, 121 KM

PostTen post został usunięty przez Gość 8 lip 2011, 15:29.
Powód: post pod postem

Postprzez Wojtek » 8 lip 2011, 15:28

Lechita napisał(a):A możecie mi jeszcze podpowiedzieć, jak odkręcić zbiorniczek spryskiwaczy, żeby zamienić te przewody? Da się to zrobić z góry, tzn. tylko przy otwartej masce? Nie mam smykałki do mechaniki, z reguły wszystko robią mi mechanicy, ale może tę sprawę udałoby mi się samemu załatwić....

a nie prosciej otworzyc maske i sprawdzic ile jest tam miejsca?

Ps. prosze edytowac swoje posty, a nie pisac kolejny...
(jedyny przypadek, to taki, ze informacja dodawana jest bardzo istotna dla sprawy)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Lechita » 8 lip 2011, 19:51

Ok

Po tym poście otworzyłem maskę i widziałem dwie śruby od góry, mocujące zbiorniczek... Mam nadzieje, że to tylko te, jutro spróbuję się do nich zabrać.... ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 14:15
Posty: 85
Skąd: Łódź, Poddębice
Auto: Mazda 6 Kombi 2005, 2,0 Diesel, 121 KM

Postprzez Wojtek » 8 lip 2011, 21:26

no dobra... napisze juz...
masz przedliftowa chyba... wiec:
pompki do spryskiwania szyb sa od strony reflektora... czyli tam szukaj wtyczek...
a zbiornik jest zamontowany (szukajka sie klania ;) )tak:

viewtopic.php?f=60&t=104682&hilit=zbiorniczek
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6