Spryskiwacze szyb – Różne problemy.
witam !
Mazda 6 03r. diesel
problem jest dosc dziwny ... trwa to juz od ok pol roku
mianowicie, spryskiwacze przedniej szyby "zamienily" sie z tylnym spryskiem ..
pociagniecie wajchy od wycieraczek (powinien zalaczyc sie spryskiwacz przedniej szyby) u mnie powoduje spryskanie tylnej, a obkrecenie (powinien zalaczyc sie spryskiwacz tylnej szyby) dziala na przednia z poczatku mowie ok, da sie zyc i przyzwyczaic, ale kobieta sie nie moze przestawic i zawsze mam ufajdany tyl po jej jezdzie ..
ktos ma jakis pomysl ? czy to problem sterowania czy tez samego przelacznika ?
pozdrawiam
Mazda 6 03r. diesel
problem jest dosc dziwny ... trwa to juz od ok pol roku
mianowicie, spryskiwacze przedniej szyby "zamienily" sie z tylnym spryskiem ..
pociagniecie wajchy od wycieraczek (powinien zalaczyc sie spryskiwacz przedniej szyby) u mnie powoduje spryskanie tylnej, a obkrecenie (powinien zalaczyc sie spryskiwacz tylnej szyby) dziala na przednia z poczatku mowie ok, da sie zyc i przyzwyczaic, ale kobieta sie nie moze przestawic i zawsze mam ufajdany tyl po jej jezdzie ..
ktos ma jakis pomysl ? czy to problem sterowania czy tez samego przelacznika ?
pozdrawiam
- Od: 2 mar 2010, 21:05
- Posty: 56
- Auto: M6 GY 03r CiTD
ps. wycieraczki zostaly na swoim miejscu tzn ze jak chce sobie wyczyscic przednia szybe ciagnac przelacznik do siebie to spryskuje mi tyl a wycieraczki przednie chodza normalnie (chyba 3 razy i sie wylaczaja) na pierwszy rzut oka wyglada jakby plynu nie bylo, ale po 2 sek we wstecznym lusterku widze ze mi po szybie cieknie
- Od: 2 mar 2010, 21:05
- Posty: 56
- Auto: M6 GY 03r CiTD
ktos zamienil wezyki gumowe przy zbiorniczku na wode!
Enduro
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
kwaśny napisał(a):ciekawa teoria jutro sprawdze ..
sprawdzona czyli nie teoria!
okrec zbiorniczek, podnies go do gory i przemontuj rurki
i szerokiej..
P.S.
i jakby co to moge podac numer konta,
a to w celu przekazu srodkow platniczych
pozdr.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
ok.
pomysle..
ubrac sie na brudno jakby byly kulanki..?
bo po takich przelewach to najbardziej bolą potem łokcie i kolana
pozdr. szerokosci !
E.
pomysle..
ubrac sie na brudno jakby byly kulanki..?
bo po takich przelewach to najbardziej bolą potem łokcie i kolana
pozdr. szerokosci !
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
a mi działają spryskiwacze reflektorów, i tylnej szyby... ale przestały działać przednie- pompka po pociągnięciu wajchy nie reaguje ale na tył tak więc wykluczam uszkodzenie tego elementu chyba że są 2 oddzielne pompki do sprysków
gdzie szukać przyczyny i jak naprawić?
gdzie szukać przyczyny i jak naprawić?
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
jest jedna pompka i wychodza z niej 2 wężyki, jezeli masz spryskiwacze reflektorow, mozliwe ze 3.
do kostki dochodzi pare kabelkow, mozliwe ze ktorys (odpowiedzialny za sygnal z pociagniecia wajchy, czyli zalaczajacy przedni) sie ukruszyl albo cos .. a moze wezyk od przedniego zalapal syf i sie zatkal
po odkreceniu zbiorniczka bedziesz mial wszystko jak na tacy, ogolnie filozofi tam nie ma wiec nie pekaj
do kostki dochodzi pare kabelkow, mozliwe ze ktorys (odpowiedzialny za sygnal z pociagniecia wajchy, czyli zalaczajacy przedni) sie ukruszyl albo cos .. a moze wezyk od przedniego zalapal syf i sie zatkal
po odkreceniu zbiorniczka bedziesz mial wszystko jak na tacy, ogolnie filozofi tam nie ma wiec nie pekaj
- Od: 2 mar 2010, 21:05
- Posty: 56
- Auto: M6 GY 03r CiTD
skubiszek napisał(a):a mi działają spryskiwacze reflektorów, i tylnej szyby... ale przestały działać przednie- pompka po pociągnięciu wajchy nie reaguje ale na tył tak więc wykluczam uszkodzenie tego elementu chyba że są 2 oddzielne pompki do sprysków
gdzie szukać przyczyny i jak naprawić?
Może po prostu odłączył się wężyk prowadzący płyn do przednich spryskiwaczy. Możliwe, że płyn jest wciąż pompowany tylko zamiast do wężyka ucieka na ziemię. Miałem tak w poprzednim aucie, Vectrze
- Od: 9 mar 2010, 21:10
- Posty: 23
- Skąd: wwa
- Auto: Mazda 6
sprawdzę jutro....ale dlaczego wtedy nie słychać pompki? w przypadku tylnego spryskiwacza i xenonów słychać i pryska mocno a przednie ostatnio słabły trochę- małe ciśnienie było i w końcu nie działa w ogóle
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
kwaśny napisał(a):jest jedna pompka i wychodza z niej 2 wężyki, jezeli masz spryskiwacze reflektorow, mozliwe ze 3.
Do ksenonow jest chyba osobna pompka? (wysokie cisnienie)
skubiszek napisał(a):sprawdzę jutro....ale dlaczego wtedy nie słychać pompki? w przypadku tylnego spryskiwacza i xenonów słychać i pryska mocno a przednie ostatnio słabły trochę- małe ciśnienie było i w końcu nie działa w ogóle
A sprawdzales najprostsza rzecz? Droznosc przeodow/rurek? Moze zwyczajnie sa zatkane o czym swiadczyc by moglo stopniowe oslabienie (lub o stopniowym zacieraniu sie pompki). Na masce masz lacznik przewodow po stronie pasazera przy szybie – rozepnij tam, prysnij na rozpietym – moze bedzie dzialac od strony pompki, wtedy podejrzenie padnie na przewody "w masce" lub same dysze (watpliwe zeby nagle obie sie zatkaly). Jesli natomiast nie bedzie dzialac, odepnij przy pompce (bo tam trudniej, dlatego maske proponuje jako pierwsza)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
sprawdzę na pewno, nie robiłem tego wczoraj bo po 21 dopiero wróciłem z trasy a stało się to właśnie na trasie, pytanie tylko czy tylny spryskiwacz obsługuje ta sama pompka co przedni czy nie
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
chyba ta sama, patrz wyzej co Enduro pisal
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
a ja znam takich co za mądrzy są trochę....
jak już pisałem wróciłem późno z trasy i dzisiaj sprawdziłem że są trzy niezależne pompki- z czego jedna ta od szyby przedniej jest pod siwą i mimo że wycieraczki pracują – myślałem że może coś z manetką od sprysku się dzieje to jednak śmierdzi pompka więc diagnoza postawiona – wymiana pompki spryskiwacza
mazdy dopiero się uczę- Hondę rozbiorę na części i złoże więc prosił bym po raz enty o pisanie na temat a nie uszczypliwe komentarze dzięki i pozdrawiam
jak już pisałem wróciłem późno z trasy i dzisiaj sprawdziłem że są trzy niezależne pompki- z czego jedna ta od szyby przedniej jest pod siwą i mimo że wycieraczki pracują – myślałem że może coś z manetką od sprysku się dzieje to jednak śmierdzi pompka więc diagnoza postawiona – wymiana pompki spryskiwacza
mazdy dopiero się uczę- Hondę rozbiorę na części i złoże więc prosił bym po raz enty o pisanie na temat a nie uszczypliwe komentarze dzięki i pozdrawiam
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
Fajnie, Tylko, że jakbyś najpierw sprawdził, nie musiałbyś absorbować całego forum, które zaczyna przez to pęcznieć obrastając błahymi, powielanymi po stokroć tematami i zapytaniami. Twoje pytanie spowodowało też niepotrzebne domysły, błędne odpowiedzi, itd. Wszystkiego można było uniknąć podnosząc tę cholerną maskę. Pozwól że o to będę miał pretensję. Moja rada: najsamprzód pomyśleć, następnie sprawdzić to co jest łatwe do sprawdzenia, potem poczytać, na samym zaś końcu zadać pytanie na forum i świat byłby prostszy. Tyle mojej rady, co z tym z robicie Wasza sprawa. Aha, jakby co, to mnie tu w ogóle nie było.. Rozumiemy się?
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
tylko że post o przytyku nie był bezpośrednio do Ciebie...
a to że mam przyzwyczajenia z innych for internetowych gdzie ciut "cieplej" się toczą pewne dyskusję.. cóż tego też na tym forum nauczyć się trzeba
ale oczywiście nie ma problemu, najpierw sprawdzanie potem pisanie w razie niewiedzy.
pozdrawiam
a to że mam przyzwyczajenia z innych for internetowych gdzie ciut "cieplej" się toczą pewne dyskusję.. cóż tego też na tym forum nauczyć się trzeba
ale oczywiście nie ma problemu, najpierw sprawdzanie potem pisanie w razie niewiedzy.
pozdrawiam
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6