Kontrolka akumulatora świeci powyzej 5000rpm
Strona 1 z 1
Witam wszystkich kupiłem kolejną 6 tym razem 2,3L z 2005 r i od razu zmartwienie przy przekroczeniu około 110 km/h zapala się kontrolka akumulatora i pali się jak zwolnię poniżej 110 gaśnie jadąc nawet 140 i więcej kontrolka pali się ciągle ale nic z autem się nie dzieje .
Może ktoś pomoże ?
Może ktoś pomoże ?
- Od: 16 cze 2009, 11:11
- Posty: 23
- Skąd: Piaski / Boston UK
- Auto: aktualnie: Mazda 6
2.3i 16V 156/166 KM 2005r.
W szostkach jest napinacz "sprezynowy " ktory zapobiega uslizgów paska mysle , ze kolega ma problem z samym alternatorem ( szczotki,regulator napiecia ) generalnie robota dla elektryka.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):generalnie robota dla elektryka.
Ciężko się z Tobą nie zgodzić. Jednak z drugiej strony napinacz też ma swoje granice i może nie ma już co napinać Z resztą chyba nie sztuką jest pomacanie paska dla św. spokoju celem sprawdzenia luzu i ewentualnych przypaleń
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
To nie diesel tutaj napinacze raczej długo działaja ale oczywiscie sprawdzic trzeba
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Właśnie sprawdziłem i przy około 5tys do 6 się zapala na biegu jałowym .
- Od: 16 cze 2009, 11:11
- Posty: 23
- Skąd: Piaski / Boston UK
- Auto: aktualnie: Mazda 6
2.3i 16V 156/166 KM 2005r.
Wygląda to na kończące się szczotki w alternatorze.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Ciekawe czy w UK bo tu aktualnie jestem wymienią mi cały alternator czy tylko go pod remontuja jak mówicie ? ;/
Bo chyba nowy to koszt będzie nie mały ?
Bo chyba nowy to koszt będzie nie mały ?
- Od: 16 cze 2009, 11:11
- Posty: 23
- Skąd: Piaski / Boston UK
- Auto: aktualnie: Mazda 6
2.3i 16V 156/166 KM 2005r.
Jak to jest z kontrolką ładowania? Wyskakuje tylko jak jest za małe napięcie czy jak jest za duże to też?
Może sam regulator jest walnięty i po przekroczeniu pewnych obrotów daje za duże napięcie?
Miernik w łapę i sprawdzić – bo jak tak jest to można sobie bałagan z elektroniką zrobić
Może sam regulator jest walnięty i po przekroczeniu pewnych obrotów daje za duże napięcie?
Miernik w łapę i sprawdzić – bo jak tak jest to można sobie bałagan z elektroniką zrobić
Niestety w UK naprawa alternatora to nie taka prosta sprawa
Ale to było to, dziś wymienili mi na nowy i wszytko jest jak powinno .
Ale to było to, dziś wymienili mi na nowy i wszytko jest jak powinno .
- Od: 16 cze 2009, 11:11
- Posty: 23
- Skąd: Piaski / Boston UK
- Auto: aktualnie: Mazda 6
2.3i 16V 156/166 KM 2005r.
Tak cały, tutaj nie naprawiają bo liczą za godzinę naprawy wiec zabierają stary naprawia i pewnie sprzedadzą.
Niby czemu ma padać napinacz ? robili to niby fachowcy nie koledzy z garażu więc ....
Niby czemu ma padać napinacz ? robili to niby fachowcy nie koledzy z garażu więc ....
- Od: 16 cze 2009, 11:11
- Posty: 23
- Skąd: Piaski / Boston UK
- Auto: aktualnie: Mazda 6
2.3i 16V 156/166 KM 2005r.
troche za szybko na wyeksplatowane szczotki..,
ale moze by tak podczas proby na biegu jalowym, sprobowac docisanc ten napinacz,
co wyjasni czy to on uszkodzony jest czy alternator..
pozdr
E.
ale moze by tak podczas proby na biegu jalowym, sprobowac docisanc ten napinacz,
co wyjasni czy to on uszkodzony jest czy alternator..
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
fliperobandito napisał(a):...dziś wymienili mi na nowy i wszytko jest jak powinno .
Enduro już po temacie – winny był alternator, nie napinacz.
Z drugiej strony – im więcej pierdół w aucie podłączasz tym szybciej alternator padnie.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6