magicadm napisał(a):ASO potraktowało Ciebia jak "leszcza" niestety. Nakarmili bajeczką, usunęli skutek, ale pozostawili z niewyjaśniona przyczyną.
I bardzo slusznie bo ma za darmo usluge juz zrobiona, ALE:
Teraz posluchaj Magicadma i:
– Kaz im dac na pismie opis diagnozy (ze niby od temperatury wybuchla poduszka)
– Jak nie beda chcieli dac na pismie to kaz im zwrocic koszty przegladu pozostalych poduszek
– Jak ani na jedno ani na drugie nie pojda, kaz im dac wydruk z komputera (o ile jest)
– A jak nie dadza nic z tych rzeczy, zwroc sie do Fed. Konsumenta albo kogokolwiek kto sie zajmuje konsumenckimi poradami i dowiedz sie, jak wykazac oszustwo, bo prawdopodobnie to jest oszustwo
A jak nic z tych rzeczy nie pomoze, zawsze mozesz zadzwonic do jakiegos reportera ktory sam przyjdzie, popyta, ponagrywa odpowiedzi itp
Generalnie smiech mnie ogarnia jak slysze o niedorobach Mazdy coraz czesciej

Mam nadzieje, ze mnie zadna z nich nie dotknie przez te kilka lat uzytkowania...
PS. Niech koniecznie dadza Ci zapis wagi z siedzenia pasazera tak jak Magicadm pisze – niech to wszystko udokumentuja i zapewnia Cie, ze sa gotowi na udowodnienie tego rzeczoznawcy
