Arek_78 napisał(a):zawsze przy sobie woże laptopa i komplet kabli (ELM+AC interfejs) i koryguje – ale M6 ciężko jest ustawić bo zawsze się mapa zmienia.
Co korygujesz? Mape czego? ELMem masz read-write do PCM'a?? :O
www.mazdaspeed.pl
Arek_78 napisał(a):zawsze przy sobie woże laptopa i komplet kabli (ELM+AC interfejs) i koryguje – ale M6 ciężko jest ustawić bo zawsze się mapa zmienia.
WraczNiet napisał(a):Czy macie tak w swoich madziach, czy trza by się jednak wybrać na diagnozę?
A moze cos sie "rozregulowalo" (czytaj: nagar, olej gdzies gdzie go byc nie powinno, etc)
Blad P2009 nie dotyczy ukladu DSC a opis bledu? Skad kolega go wzial? Przy takim opisie ciezko sie dowiedziec o co chodzi. P2009- za wysokie napiecie na solenoidzie VSC /sterujacy przepustnicami powietrza 8/4 zawory ssace/arius napisał(a):zapaliły mi się te dwie kontrolki Komp pokazał błąd DTC: P2009 "Obwód starowania kołem jezdnym kanałów układu dolotowego? niska wartość".
maxkls napisał(a):Blad P2009 nie dotyczy ukladu DSC a opis bledu? Skad kolega go wzial? Przy takim opisie ciezko sie dowiedziec o co chodzi. P2009- za wysokie napiecie na solenoidzie VSC /sterujacy przepustnicami powietrza 8/4 zawory ssace/
maxkls napisał(a):P2009 – Variable swirl control (VSC) solenoid valve circuit high input To jest oryginalny opis tego bledu Nie wiem z czym maja problem bo tu za wiele mozliwosci nie ma uszkodzony solenoid, zwarte przewody zasilajacy solenoid i do PCM, uszkodzone zlaczki
krabdul napisał(a):PS: Jest ktoś z Krakowa, kto mógłby mi sczytać błąd?...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6