Strona 1 z 1

Nie działające ogrzewanie M6

PostNapisane: 30 gru 2008, 00:45
przez bedi358
Witam.
Zakupiłem M6 z wymienianymi uszczelkami pod głowicami;
ale;

mam problem z włączeniem ogrzewania ( mam klime automatyczną)
nawet po dłuższej jeździe i ustawieniu temp na 29 stopni ciepło leci przez chwilę i zaraz znów leci zimne powietrze.

Byłem u jednego mechanika to stwierdził, że w tłoku sa jakieś przedmuchy i pewnie znowu poszła uszczelka nad głowicą (pomimo tego, że była wymieniana 13 tyś km). Boje się że koleś chce mnie nabić w balona bo;
nie ma innych objawów walniętej uszczelki poza zanikającym ogrzewaniem tzn. samochód nie puszcza białego dymku, nie ma spadku płynu chłodniczego, ani wyrzucania go przez zbiorniczek zapasowy. Jeśli to się powtórzyło, to znaczy że pewnie co innego jest przyczyną niszczenia uszczelki? Może to pompa wody?

Co sądzicie o tym przypadku?

PostNapisane: 30 gru 2008, 01:40
przez kromag
Mój typ: nieodpowietrzony układ chłodniczy...

Miałem podobne objawy w (już nie)mojej poczciwej 626 – czujnik temperatury pokazywał dobrą temperaturę, wentylator chłodnicy się włączał – a mimo to bardzo szybko się wychładzała nagrzewnica kabiny...

Pozdro!

PostNapisane: 30 gru 2008, 18:08
przez bedi358
Dzięki wielkie.

A może jeszcze jakieś inne sugestie?

PostNapisane: 31 gru 2008, 10:43
przez ADAMEK B-B
Miałem to samo w 626,po włączeniu ogrzewania przez chwile tylko leciało ciepłe powietrze,myślałem że coś z nagrzewnicą.Po omacku znalazłem nagrzewnicę i okazało się że dolot jest gorąc a reszta zimna.Ruszyłem ręcznie cięgnem przy nagrzewnicy i zaczęło normalnie grzać.Tyle że to było w starej 626,a działo się tak po dłuższym nie używaniu ogrzewania. Jeżeli chodzi o przedmuch w silniku to kiedyś mi poszła uszczelka pod głowicą i kompresja szła do wody,po odpaleniu silnika węże robiły się twarde a po lekkim tylko nagrzaniu zerwało mi węża który szedł na chłodnicę.Ja bym najpierw sprawdził nagrzewnicę,choć jeżeli ktoś zmieniał uszczelkę pod głowicą i żle siadła to może to być przyczyną. Będzie OK

PostNapisane: 5 sty 2009, 10:49
przez Blaster7
zapowietrzona nagżewnica....

PostNapisane: 12 sty 2009, 11:03
przez bedi358
Dzięki wielkie!

To teraz pytanie laika; jak odpowietrzyć układ chłodzenia (nagrzewnicę)?

PostNapisane: 12 sty 2009, 17:00
przez Enduro
bedi358 napisał(a):jak odpowietrzyć układ chłodzenia (nagrzewnicę)?


nawiew nastaw na maxa i na przednia szybe
i jechac autem aby motor dobrze krecil...
pomaga tez troche sciskanie rur gumowych od chlodnicy...
powodz.
E