Strona 1 z 1

Wyłącznik świateł

PostNapisane: 7 sie 2008, 20:58
przez login
Od dwóch tygodni jeżdżę nową mazdą :)

Nurtuje mnie jednak jeden temat – czy można w tym aucie wyłączyć zewnętrzne światła?
Ja mam wersję sprowadzoną z Niemiec (2.0 Exclusive), a z tego co słyszałem, to wersja niemiecka nie ma świateł dziennych (bo w Niemczech nie ma takiego obowiązku). U mnie światła palą się w każdej pozycji, czyli nawet na OFF.
Czy to jest normalny objaw?

[Usunięte]

PostNapisane: 8 sie 2008, 11:36
przez Mateusz L
PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 8 sty 2012, 03:34.
Powód: OT

PostNapisane: 8 sie 2008, 12:09
przez Nefar
Moim skromnym zdaniem jest cos nie tak. Skoro jest wylacznik to ku czemus on sluzy. Nie zamontowali go tak sobie dla jaj.

Nie wiem w jakim volvo swiatla swieca sie zawsze ale mialem do czynienia z v70, s60, v40 a kolega jezdzi 440 i nie widzialem zeby lampy sie swiecily non stop. Jest normalny wlacznik i wylacznik.

PostNapisane: 8 sie 2008, 12:16
przez Gość
Ja widzialem w wersji angielskiej swieca sie zawsze,chodz tu nie ma obowiazkowej jazdy ze swiatlami wlaczonymi 24/h. Nieraz widzialem jak w nocy policja jezdzila na postojowkach <glupek2> . Najlepiej zapytaj w serwisie i bedziesz wiedzial na 99.9%.

PostNapisane: 8 sie 2008, 14:15
przez login
Dzięki za odpowiedzi.

W serwisie mi powiedzieli, że Polskie wersje mają światła dzienne (jest to tzw. wersja skandynawska), a niemieckie wersje nie mają, ale znów Ci co mi ściągnęli auto, powiedzieli, że faktycznie nie da się ich wyłączyć.. W instrukcji (niestety nie mam Polskiej) jest napisane, że w trybie OFF nie świecą się światła, chociaż jest znowu w innym miejscu napisane, że światła się zapalają po przekręceniu kluczyka w tryb ACC.

No i po co jest na wyłączniku OFF, skoro światłą i tak świecą?!

[Usunięte]

PostNapisane: 8 sie 2008, 14:29
przez login
PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 8 sty 2012, 03:35.
Powód: OT

[Usunięte]

PostNapisane: 8 sie 2008, 15:29
przez Globy
PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 8 sty 2012, 03:35.
Powód: OT

PostNapisane: 8 sie 2008, 15:37
przez ketome
login napisał(a):Dzięki za odpowiedzi.

W serwisie mi powiedzieli, że Polskie wersje mają światła dzienne (jest to tzw. wersja skandynawska), a niemieckie wersje nie mają, ale znów Ci co mi ściągnęli auto, powiedzieli, że faktycznie nie da się ich wyłączyć.. W instrukcji (niestety nie mam Polskiej) jest napisane, że w trybie OFF nie świecą się światła, chociaż jest znowu w innym miejscu napisane, że światła się zapalają po przekręceniu kluczyka w tryb ACC.

No i po co jest na wyłączniku OFF, skoro światłą i tak świecą?!

W tej pozycji nie ma podświetlenia zegarów. Swiatła sie świecą.

wersja niemiecka nie daje takiej opcji

PostNapisane: 8 sie 2008, 17:07
przez Mariospin
Mam TOP Kombi i już pytałem w serwisach – zastanawiam sie nad tym czy przy np. slabym akumulatorze nie bedzie to powodowalo jakichs problemow – w koncu ksenony ciagna troche tego pradu....

PostNapisane: 8 sie 2008, 19:49
przez mrufek
niestety w mojej M6 tez sa swiatla wlaczone caly czas, chociaz w UK nie ma obowiazku jezdzenia na swiatlach...
odnosnie policji jezdzacej w nocy na swiatlach postojowych – jest w UK taki przepis, ze jezeli na obszarze zabudowanym lampy przy drodze stoja co mniej niz 200 jardow, to wolno jezdzic na postojowych ;)

PostNapisane: 8 sie 2008, 19:57
przez tomekrvf
Mariospin napisał(a):w koncu ksenony ciagna troche tego pradu....

Mniej niż normalne żarówki

Swiatla

PostNapisane: 8 sie 2008, 22:20
przez Piotr25
Witam koledzy tez mam mazde6 z tego roku zakupiona w itali i tez swiatla tez pala sie caly czas tez mysle o tym aby cos z tym zrobic tylko musze do serwisu podskoczyc i popytac poniewaz mysle ze mozna to zrobic .
pozdrawiam

PostNapisane: 9 sie 2008, 00:02
przez Gość
Nefar napisał(a):Skoro jest wylacznik to ku czemus on sluzy. Nie zamontowali go tak sobie dla jaj.

Proponuje przeczytac post Macieja Loreta na str. 1
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0 Wydaje mi sie ze musi byc jakis sposob na to. :|

PostNapisane: 9 sie 2008, 00:30
przez mrufek
ten watek dotyczy starszej "szostki" a w nowej masz swiatla wlaczone juz jak autko od dealera przyjezdza...

[Usunięte]

PostNapisane: 9 sie 2008, 12:08
przez Gość
PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 8 sty 2012, 03:36.
Powód: porządki

PostNapisane: 9 sie 2008, 12:21
przez Mateusz L
a w nowej masz swiatla wlaczone juz jak autko od dealera przyjezdza...

A żeby je wyłączyć, pewnie trzeba jechać do serwisu i przeprogramować? Nowa 6 ma CAN ?

PostNapisane: 9 sie 2008, 20:29
przez Maciej Loret
pavlos napisał(a):
login napisał(a):Post Macieja zaczyna sie od "sa tez auta" takze nie mozemy mowic ze kolega Maciej oparl sie wylacznie na M6.


Nie pisałem o Maździe tylko o Alfie 156, niektórych Fiatach i Renault...
W Maździe niestety takie "bajery" były niedostępne.

Re: wersja niemiecka nie daje takiej opcji

PostNapisane: 9 sie 2008, 21:30
przez ketome
Mariospin napisał(a):Mam TOP Kombi i już pytałem w serwisach – zastanawiam sie nad tym czy przy np. slabym akumulatorze nie bedzie to powodowalo jakichs problemow – w koncu ksenony ciagna troche tego pradu....

Chyba sie nie orientujesz xenony pobierają średnio 1/2 normalnych swiateł – jak wiesz mają aż 35 wat.