Strona 1 z 1

upgrade M6 CD – xenony, czujniki parkowania, światła przeciw

PostNapisane: 5 maja 2008, 22:54
przez mikolaj
Welcome back ;)
pozostało mi jeszcze kilka rzeczy do zrobienia w mojej M6:
– zamontować czujniki parkowania
– zamontować reflektory xenonowe
– zamontować halogeny przeciwmgielne

i teraz prośba moja do Was kochani:

ad.1 Jaki jest koszt takich czujników w wersji oryginalnej?
czy da się takie wogóle zamontować?
Gdzie znajdują się wskaźniki, na jakimś dodatkowym wyświetlaczu, czy na stacyjce?
Czy jest sens montować ory?

ad. 2 Gdzie i za ile mogę zamontować światła przeciwmgielne?
Na światła przeciwmgielne mam miejsce w rzędzie lamp. Niestety przy kierownicy nie mam ich włącznika. Czy da się ten element dokupić?
Obrazek

ad.3 Jaki jest mniej więcej koszt montażu ksenonów?

Najwygodniej było by mi zrobić to wszystko w Krakowie,
jednak pod Wa-we również mogę podjechać.

pozdrowienia i dzieki z gory za info :)

PostNapisane: 5 maja 2008, 23:01
przez brii
Sam nie wiem co z tym tematem zrobić... Pomyślę do jutra.

PostNapisane: 5 maja 2008, 23:04
przez Jaksa
mikolaj napisał(a):Niestety przy kierownicy nie mam ich włącznika
W zestawie masz lewy kompletny włacznik.
mikolaj napisał(a):Czy jest sens montować ory
Wszystko zalezy co kto lubi, ja nie mam oryginalnych ale sporo ludzi mysli ze sa oryginalne , ciekawie rozwiazany jest wyswietlacz ktory umiejscowiony jest pod sufitem tuz przy tylnej klapie ( patrzysz w lusterko wsteczne i widzisz dokładnie ile masz do przeszkody ) fotke tego znajdziesz w Naszych Mazdach pod moim nickiem. Co do halogenów , w zestawie jest wszystko co trzeba do zamontowania ( tez mam :P ja to chyba juz wszystko mam w tym samochodzie hahaha )

PostNapisane: 5 maja 2008, 23:08
przez Pawnik
Jarku, On nie ma włącznika przeciwmgły-przód. Musi dokupić wajchę.

PostNapisane: 5 maja 2008, 23:57
przez Jaksa
Pawnik napisał(a):On nie ma włącznika przeciwmgły-przód
Ja tez nie miałem , wszystko jest w komplecie , wajcha + oprawki do lamp+zarówki za jedyne 830 zł <lol> ( w ASO )

PostNapisane: 19 sie 2008, 23:21
przez Blase
Co do przeciwmgielnych...
Zaopatrzyłem się w komplet soczewek + wajcha, zdemontowałem lampy, zabieram się do instalki i... kupa! :] Zaślepki zamocowane były "na stałe" na plastikowych słupkach z "czopami", po dosyć brutalnym wyjęciu jednej z nich okazało się że szkoda zachodu bo i tak nie ma do czego przykręcić soczewek... :| Chyba że tylko ja tego nie widzę...

Nie spotkałem się wcześniej z tą informacją, ale wygląda na to że nie wszystkie lampy w M6 mają możliwość dołożenia halogenów, a co dziwniejsze wydaje się że wiązka elektryczna posiada miejsce na te lampy, bo zostały jeszcze dwie wolne wtyczki ( + i – ).

Foto wnętrza:
Obrazek

PostNapisane: 19 sie 2008, 23:43
przez Jaksa
Blase napisał(a):wygląda na to że nie wszystkie lampy w M6 mają możliwość dołożenia halogenów
Montowałem w 3 samochodach – bez problemu ale widzę ze Ty masz po lifcie – inna lampa , nie miałem jeszcze okazji tam dłubać.

PostNapisane: 20 sie 2008, 14:05
przez hajdar
a po lifcie nie miały halogenów na dole we wlotach (tych z ramkami)???

PostNapisane: 20 sie 2008, 14:21
przez Jaksa
hajdar napisał(a):po lifcie nie miały halogenów na dole we wlotach
Nie w dieslu .... wracając do tematu montazu halogenów po F/L .... podobno nie ma roznicy wiec nie wiem z czym masz tam problem?

PostNapisane: 20 sie 2008, 17:44
przez Blase
Ja mam amerykańckie po FL :| To może być inna inszość...
Problem jest taki, że zaślepka nie jest na śrubkach tylko na plastikowych bolcach, a ramka od soczewek halogenów jest mocowana na 4 śrubach których w mojej lampie nie ma do czego wkręcić... nawet jak bym chciał wkręty łopatologicznie wkręcić w plastik to nie ma jak. Zerknij na foto.

PostNapisane: 20 sie 2008, 19:18
przez Bio
co do ksenonów – nie kupuj hidów na H4... po prostu uzbieraj kase na całą instalkę ksenonową

PostNapisane: 20 sie 2008, 21:48
przez Jaksa
Blase napisał(a):Ja mam amerykańckie po FL
Nieeee ....no to zupełnie inna bajka , myslałem ze masz europę.

PostNapisane: 21 sie 2008, 22:07
przez magicadm
Bio napisał(a):nie kupuj hidów na H4...

M6 nie ma H4 tylko H1 – wersja przed liftem

PostNapisane: 21 sie 2008, 22:20
przez Blase
Jaksa napisał(a):to zupełnie inna bajka

<lol>
Czerwony kapturek pewnie... :P Pytanie tylko czy ktoś coś wie konkretnie w tym temacie, czy też ja jestem najlepiej poinformowany :D

Druga sprawa to czym można skleić lampę, bo oryginalny uszczelniacz po jej rozebraniu niestety potrzebuje wymiany... Pytanie brzmi czy można dostać coś w stylu fabrycznego kleju który pozwoli na ewentualne późniejsze rozbiórki, czy też zaciapkać to silikonem na stałe?

PostNapisane: 21 sie 2008, 22:40
przez Jaksa
Blase napisał(a):Pytanie tylko czy ktoś coś wie konkretnie w tym temacie
Mnie nie pytaj , nie dłubałem jeszcze w lampach amerykańskich , za mało tego obsługuję ...