Jak zaprogramować fabrycznego pilota centralnego zamka?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez cisiel1981 » 11 sie 2014, 22:30

Panowie robię według Waszej instrukcji i nie działa. Pilot był sprawny ale na dwa dni pozbawiłem go baterii (zanim kupiłem nową) i oto efekty.
Proszę pomóżcie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez cisiel1981 » 2 wrz 2014, 11:08

Witam wszystkich ponownie, cały czas walczę z pilotem. Już dwóch magików rozłożyło ręce.
Reasumując, bateria nowa, pilot sygnał wysyła (sprawdzone u "magika") centralny nie odpowiada.
Mam pytanie, czy orientuję się ktoś ile można zaprogramować pilotów w naszych madziach, ewentualnie jak usunąć stare zaprogramowane, aby zrobić miejsce na nowe.
Pozdrawiam <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez Hubix » 22 wrz 2014, 22:01

Witam

Może coś robię źle, bo mi nie działa, dlatego zapytam:

Krok 1: Otworzy Drzwi Kierowcy i zostaw otwarte

OK

Krok 2: Nacisnij przycisk otwierania drzwi ( zamknij otworz przyciskiem )

Rozumiem, że na pilocie który programuje naciskam przycisk UNLOCK ?

Krok 3: Wloz kluczyk do stacyjki

OK

Krok 4: Przekrec kluczyk na ON ( czyli az zaswieca sie kontrolki ) zrob to 3 razy i zostaw kluczyk w stacyjce

Wkładam kluczyk, przekręcam tak, że palą się kontrolki, potem wracam kluczykiem do samego początku, i tak jeszcze 2 razy – łącznie 3. Zostawiam kluczyk w pozycji zapalonych kontrolek, czy wracam nim do pozycji 0 ?

Krok 5: Otworz i zamknij drzwi kierowcy 3 razy (doslownie otworz i zamknij cale drzwi i zostaw je otwarte )

Otwieram drzwi, zamykam i tak trzy razy, na końcu zostawiam otwarte

Krok 6: Ecu powinno zaregowac (otworzy zamknie drzwi )

Czyli usłyszę przeskakiwanie centralnego zamka bo drzwi są otwarte i auto się nie zamknie ?

Krok 7: Nacisnij przycisk na pilocie 2 krotnie ( autko powinno juz reagowac na pilota )

OK

Krok 8: Wyciagnij kluczyk ze stacyjki i autko powinno znowu wykonac zamkniecie – otwarcie drzwi.

OK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez rymko » 23 wrz 2014, 16:00

Źle to robisz chociaż już tyle o tym napisano

Postprzez rymko » 13 sty 2012 19:21
Nie pamiętam dokładnie, bo programowałem kluczyk dosyć dawno, ale chyba w 4 kroku musisz to trzykrotne przekręcenie kluczyka zrobić bardzo sprawnie – czytaj szybko

Programowanie pilotów



Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte.

Krok 2: Naciśnij dwukrotnie przycisk blokady drzwi znajdujący się na drzwiach – zablokuj i odblokuj.

Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK.

Krok 4: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK.

Krok 5: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi otwarte.

Krok 6: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi ). Teraz można programować piloty.

Krok 7: Naciśnij którykolwiek przycisk na pierwszym pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na drugim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na trzecim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Możesz zaprogramować max trzy piloty.

Krok 8: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki . Auto powinno znowu wykonać serię 3-4 zamknięć – otwarć drzwi. Gotowe


Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez Borewicz » 28 wrz 2014, 02:00

mam pytanie czy jest możliwość dostosowania innego używanego kluczyka (z innego auta po dopasowaniu grotu) do oryginalnego kodowania (z posiadanym już kluczykiem) chodzi mi o immobilizer i centralny zamek? czy muszę bulić za kluczyk i kodowanie w ASO?
Początkujący
 
Od: 13 lip 2014, 15:45
Posty: 24
Auto: mazda 6 2.0 PB 2006r

Postprzez matthies » 28 wrz 2014, 10:20

w tym temacie masz wszystkie odpowiedzi co do pilota, po prostu przeczytaj go.
Natomiast TUTAJ masz wszystko o immo.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Borewicz » 28 wrz 2014, 22:47

Dzięki
Początkujący
 
Od: 13 lip 2014, 15:45
Posty: 24
Auto: mazda 6 2.0 PB 2006r

Postprzez adam1826 » 24 paź 2014, 22:14

rymko napisał(a):Źle to robisz chociaż już tyle o tym napisano


Nie pamiętam dokładnie, bo programowałem kluczyk dosyć dawno, ale chyba w 4 kroku musisz to trzykrotne przekręcenie kluczyka zrobić bardzo sprawnie – czytaj szybko

Programowanie pilotów



Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte.

Krok 2: Naciśnij dwukrotnie przycisk blokady drzwi znajdujący się na drzwiach – zablokuj i odblokuj.

Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK.

Krok 4: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK.

Krok 5: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi otwarte.

Krok 6: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi ). Teraz można programować piloty.

Krok 7: Naciśnij którykolwiek przycisk na pierwszym pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na drugim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na trzecim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Możesz zaprogramować max trzy piloty.

Krok 8: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki . Auto powinno znowu wykonać serię 3-4 zamknięć – otwarć drzwi. Gotowe




Ok a jesli nie mam przycisku blokady na drzwiach co wtedy?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 kwi 2014, 08:42
Posty: 6 (1/1)
Auto: Mazda 3 BK 2.0 2005
(była Mazda 6 GG 1.8 2006)

Postprzez Hubix » 10 lis 2014, 00:06

Witam

Rozkładam ręce już.

Kupiłem pilota i nie działa :(

Dochodzę do momentu, że samochód sam otwiera i zamyka rygle, następnie mam wykonać punkt:

"Krok 7: Naciśnij którykolwiek przycisk na pierwszym pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na drugim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na trzecim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Możesz zaprogramować max trzy piloty.

Krok 8: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki . Auto powinno znowu wykonać serię 3-4 zamknięć – otwarć drzwi. Gotowe"


U mnie naciskanie nic nie daje.

Zamieszczam foto pilota. Po lewej jest mój pilot oryginalny z samochodu który działa, a po prawej pilot zakupiony który nie działa. Kwestia pilota ? Czy ja coś robię źle ? Pilot kupiłem używany z Mazdy 6. Numer na obudowie ten sam, natomiast elektronika ciut inna.

000_0982.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez cisiel1981 » 13 lis 2014, 20:29

Witaj u mnie jest taki sam problem, samochód nie reaguje na drugiego pilota z tym że mój odmówił posłuszeństwa po wymianie baterii (dość długo był jej pozbawiony). Myślę że i u Ciebie pilot jest sprawny tylko coś nasze zamki centralne nie chcą dodać owych kluczy.
Sprawdź jeszcze czy po pięciu przekręceniach kluczyka i trzy razy drzwi też centralny reaguje. Otóż u mnie reaguje ale nie znalazłem żadnej odpowiedzi na co.
Mam nadzieję że uda nam się rozwiązać problem bo czuję że mamy taki sam.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez Hubix » 13 lis 2014, 22:37

Ja miałem dwa piloty i oba działały OK.

Kiedyś jak szedłem do pracy, to nie wiedziałem, że pilot mi się wypiął od kluczy i wypadł gdzieś na ulicy :/

Od tego czasu usilnie szukam drugiego pilota.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez cisiel1981 » 19 lis 2014, 19:17

Kolego Hubix dziś odwiedziłem serwis mazdy, mówię sobie skoro nigdzie pomocy to może tam.
Pan wsiadł pokombinował z kodowaniem – to co już znamy z forum i :|
Przychodzi i mówi mi że pilot jest uszkodzony, ja mu na to że pilot działa ponieważ sprawdzany był na przyrządzie, pan zaproponował mi wymianę centralki z dwoma pilotami na nowe hahaha
Bądź człowieku mądry.....
Dałem nogę jak szybko stałem.
Więc dalej czekamy na rozwój wydarzeń, może ktoś nam w końcu pomoże i coś podpowie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez bieski » 19 lis 2014, 19:41

cisiel1981 napisał(a):Więc dalej czekamy na rozwój wydarzeń

Ale na jaki rozwój, skoro centralka nie widzi pilota to znaczy że trzeba z innym spróbować.
I co teraz będziecie męczyć te piloty aż wam zaskoczą czy co ?

Wymieńcie piloty i wsio, albo sprawdźcie microstyki w pilotach.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez cisiel1981 » 19 lis 2014, 19:43

Kolega Bieski ma rację.
Więc pomęczymy piloty i w najgorszym przypadku się je wymieni.
POZDRO !!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez cisiel1981 » 21 lis 2014, 22:25

Dałem spokój staremu pilotowi, nic juz mu nie pomogło.
Pilot zamówiony przyszedł paczką, 15 sekund kodowania i po bólu.
Widocznie wymiana baterii po długim czasie bez niej uszkodziła samego pilota.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez Hubix » 3 gru 2014, 22:37

Kolego Cisiel gdzie kupiłeś pilota ?

pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez cisiel1981 » 5 gru 2014, 23:09

Znalazłem gościa z Warszawy. Jeśli chcesz namiary to proszę na Priv.
Pilot wysłany pocztą dotarł na drugi dzień, gość posiada piloty z rozbitych i rozebranych Mazd.
Będzie potrzebny numer z tylnej klapki pilota.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez TOMMI1978 » 2 sty 2015, 20:27

Witam
dzis kupiłem Mazde 6 sport kombi 2.3 benzyna 2007 r i mam kluczyk scyzoryk i nie mogę otwierac ani zamykac z kluczyka .Prosze o pomoc z góry dziekuje za informacje

pozdro
Tomek
TOMMI1978
 

Postprzez matthies » 3 sty 2015, 14:17

dlaczego nie sprawdzałeś kluczyka przed zakupem czy działa??? matko z córko, ludzie sami sobie robicie problemy wcześniej nie używając mózgu...
Ile masz kluczyków?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez syczka133 » 31 sty 2015, 18:44

Dzięki kolego Dobrzyn22 za skierowanie do wątku nie mogłem go znaleźć w wyszukiwarce forumowej .

Znalazłem odpowiedz na mojego posta . Problem zażegnany Dorobiłem nowy kluczyk i działa Koszt jedyne 180 złocisza .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2011, 18:57
Posty: 344 (50/3)
Skąd: ŻYWIEC, dokładniej to Juszczyna :)
Auto: (Mazda 6SportKombi 2.0
cdti 121 2003r )dobrze sie spisywała zastapiona Mazda 6sportKombi 2.0 Bp 104 kw :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6