Jak zaprogramować fabrycznego pilota centralnego zamka?
Mam lipę moje oba piloty to Visteon 41835 z czego jeden ostatnio przestał działać. Wymieniłem baterię i chciałem zaprogramować centralny zamek wg. podanych procedur i auto nie widzi pilota. Drugi, zapasowy pilot daje się zaprogramować z łatwością na nowo. Po otwarciu kluczyka nie widzę żadnych niepokojących rzeczy przemyłem go acetonem i przedmuchałem sprężonym powietrzem. Czeka mnie kupienie nowego kluczyka?
Nie koniecznie kluczyka bo jak masz pilot typu scyzoryk to możesz rozdzielić pilot od kluczyka.
Druga sprawa jest taka że mogły paść same przyciski ostatnio reanimowałem tak 2 piloty niby nie działały, a po w lutowaniu nowych guzików odżyły.
Druga sprawa jest taka że mogły paść same przyciski ostatnio reanimowałem tak 2 piloty niby nie działały, a po w lutowaniu nowych guzików odżyły.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
może będziesz miał ochotę zerknąć? Ja porównując działający i nie działający nie widzę różnicy najmniejszej.
Pilot z tygodnia na tydzień słabł i stąd decyzja o wymianie baterii ale nawet to nie pomogło.
I właśnie sobie przypomniałem, że kiedyś go wyprałem ale działał bez zarzutu
Pilot z tygodnia na tydzień słabł i stąd decyzja o wymianie baterii ale nawet to nie pomogło.
I właśnie sobie przypomniałem, że kiedyś go wyprałem ale działał bez zarzutu
Seraf napisał(a): właśnie sobie przypomniałem, że kiedyś go wyprałem ale działał bez zarzutu
Jest wodoszczelny nie powinno nic się stać.
Seraf napisał(a):stąd decyzja o wymianie baterii ale nawet to nie pomogło.
Baterie dobrze wsadziłeś ?
marex napisał(a):mogły paść same przyciski
Mi się w cudowny sposób odlutował jeden przycisk. Po przylutowaniu pilot dalej smiga
Seraf napisał(a):może będziesz miał ochotę zerknąć?
Mógłbym zerknąć.
Po wymianie baterii pilot powinien normalnie otwierać i zamykać bez programowania bo jak to kiedyś ktoś już napisał programuje się piloty do centrali a nie centrale do pilotów.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
baterie wymieniałem z tym drugim sprawnym i dalej nic Wątpię że to sprawa odlutowanego przycisku (BA! nawet dwóch bo żaden nie działa) pilot wyraźnie w miarę upływu czasu słabł a nie na zasadzie "pierdut i nie otwiera/zamyka"
Podłącze pytanie tutaj. Jak nie na miejscu to proszę przenieść do odpowiedniego wątku.
Centralka od centralnego zamku działała prawidłowo do czasu kiedy zgubiłem pilota.
Po w programowaniu pilotów do centrali w innym aucie ( u mnie nie chciała się wywołać procedura programowania pilotów) i ponownym założeniu centralki do mojego auta.
Nie zapala się podświetlanie wnętrza po otwarciu z pilota oraz po wyjęciu kluczyka ze stacyjki reszta działa prawidłowo. Zamykając samochód światło gaśnie oraz zapalając zapłon światło wygasa. Moduł w aucie gdzie były programowane piloty działa poprawnie. Czy ktoś ma może schemat elektryczny wiązki dochodzącej do modułu lub wie co można sprawdzić.
Centralka od centralnego zamku działała prawidłowo do czasu kiedy zgubiłem pilota.
Po w programowaniu pilotów do centrali w innym aucie ( u mnie nie chciała się wywołać procedura programowania pilotów) i ponownym założeniu centralki do mojego auta.
Nie zapala się podświetlanie wnętrza po otwarciu z pilota oraz po wyjęciu kluczyka ze stacyjki reszta działa prawidłowo. Zamykając samochód światło gaśnie oraz zapalając zapłon światło wygasa. Moduł w aucie gdzie były programowane piloty działa poprawnie. Czy ktoś ma może schemat elektryczny wiązki dochodzącej do modułu lub wie co można sprawdzić.
odgrzewam kotleta. Kupiłem mazde 6 2003r. 1.8 benz. kombi sprawa wyglada tak ze dostałem 2 kluczyki i 2 piloty jeden nie działał wogole drugi pilot miał uwalony micrro swich w sobie ale po lutowaniu wszystko działa. Problem polega na kodowaniu
kodowałem pilota tego nie działającego i autko zareagowało ale za to pilot wcześniej działający już nie działa. nie wiem co jest grane kodując jeden pilot drugi przestaje działać nie wiem czego to wina ale proszę o odpowiedź. co z tym działać ?
dodam ze mój pilot wygląda tak tylko bez wyłącznika oświetlenia. http://allegro.pl/mazda-6-02-07-pilot-centralnego-zamka-visteon-i2995123219.html
kodowałem pilota tego nie działającego i autko zareagowało ale za to pilot wcześniej działający już nie działa. nie wiem co jest grane kodując jeden pilot drugi przestaje działać nie wiem czego to wina ale proszę o odpowiedź. co z tym działać ?
dodam ze mój pilot wygląda tak tylko bez wyłącznika oświetlenia. http://allegro.pl/mazda-6-02-07-pilot-centralnego-zamka-visteon-i2995123219.html
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
bula6595 napisał(a):kodując jeden pilot drugi przestaje działać
Przeczytaj instrukcję kodowania jeszcze raz. Przecież to oczywiste że kodując nowy pilot stary przestaje działać. W tym kroku gdzie wciskasz przyciski na pilocie, wciśnij przycisk na wszystkich pilotach które mają działać i wsio
dzienki za odpowiedź a pilota z opcją czujników nie mam i nie widziałem więc skąd mam wiedzieć co to dokładnie .. ;/
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
Witam otóż przeczytałem cały wątek na temat programowania pilota i mam pytanie. Czy jak kupie pilota w scyzoryku i dorobie grot do niego to czy zaprogramuje pilota w sposób opisany na pierwszej stronie? I czy immo jest zaprogramowane w kluczyku czy jest jakaś "pestka" w kluczyku? Dodam ze mam mazde z 2003 a pilot jest z 2006.
- Od: 23 lis 2012, 23:06
- Posty: 15
- Auto: Mazda6 2.3 sport 2003 żółta bestia
Witam,
właśnie dzisiaj programowałem sobie dodatkowego pilota i udało się... za 3 razem.
Dopiszę kilka uwag do tej instrukcji, bo nie jest to moim zdaniem opisane w sposób jasny i oczywisty dla białych ludzi
Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte
Krok 2: Naciśnij przycisk blokady drzwi znajdujący się na drzwiach, znaczy zablokuj i odblokuj (po zablokowaniu mój odblokował się sam od razu)
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki i (w ciągu 10 sekund przeprowadź punkt 4)
Krok 4: Przekręć kluczyk na ON ( czyli aż zaświecą się kontrolki ) zrób to 3 razy i zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej
Krok 5: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 razy (dosłownie zamknij i otwórz cale drzwi) i zostaw je otwarte
Krok 6: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi )
Krok 7: Naciśnij którykolwiek przycisk na pilocie 2 krotnie ( autko powinno już reagować na pilota )
Krok 8: Naciśnij ponownie którykolwiek przycisk na pilocie 2 krotnie (za każdym razem Ecu powinno próbować zamknąć i otworzyć drzwi).
Krok 9: punkt 7 i 8 powtórz z drugim, niezaprogramowanym dotąd pilotem
Krok 10: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki i autko powinno znowu wykonać zamkniecie – otwarcie drzwi.
Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia
właśnie dzisiaj programowałem sobie dodatkowego pilota i udało się... za 3 razem.
Dopiszę kilka uwag do tej instrukcji, bo nie jest to moim zdaniem opisane w sposób jasny i oczywisty dla białych ludzi
Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte
Krok 2: Naciśnij przycisk blokady drzwi znajdujący się na drzwiach, znaczy zablokuj i odblokuj (po zablokowaniu mój odblokował się sam od razu)
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki i (w ciągu 10 sekund przeprowadź punkt 4)
Krok 4: Przekręć kluczyk na ON ( czyli aż zaświecą się kontrolki ) zrób to 3 razy i zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej
Krok 5: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 razy (dosłownie zamknij i otwórz cale drzwi) i zostaw je otwarte
Krok 6: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi )
Krok 7: Naciśnij którykolwiek przycisk na pilocie 2 krotnie ( autko powinno już reagować na pilota )
Krok 8: Naciśnij ponownie którykolwiek przycisk na pilocie 2 krotnie (za każdym razem Ecu powinno próbować zamknąć i otworzyć drzwi).
Krok 9: punkt 7 i 8 powtórz z drugim, niezaprogramowanym dotąd pilotem
Krok 10: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki i autko powinno znowu wykonać zamkniecie – otwarcie drzwi.
Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia
Ostatnio edytowano 27 kwi 2013, 22:26 przez octodan, łącznie edytowano 1 raz
Prześledziłem cały wątek i wnioskuje z tego że jak kupie jakiś inny pilot do centralnego zamka i zakoduje wg, insrukcji zamieszczonej w tym temacie to bedzie działał normalnie , do 323f Bj ?
karmazyn33 napisał(a):Prześledziłem cały wątek i wnioskuje z tego że jak kupie jakiś inny pilot do centralnego zamka i zakoduje wg, insrukcji zamieszczonej w tym temacie to bedzie działał normalnie , do 323f Bj ?
No nie do końca. Musi to być pilot, który pracuje na tej samej częstotliwości.
A gdzie można odczytać , lub znależć info na jakiej częstotliwośći działa pilot ? jest jakiś opios w pilocie starym? wtym co mi nie działa.
Witam
Jestem nowym użytkownikiem mam takie pytanko czy ktoś może mi pomóc jak zakodować 2 kluczyki na raz w mazda 6 z 2008 roku .
Znalazłem w necie opis jak robić ale do roczników 2005
Jestem nowym użytkownikiem mam takie pytanko czy ktoś może mi pomóc jak zakodować 2 kluczyki na raz w mazda 6 z 2008 roku .
Znalazłem w necie opis jak robić ale do roczników 2005
-
tomekmach81
Witam jeszcze raz mam pytanko czy moge zaprogramować pilota mając tylko 1 kluczyk orginalny 2 zakupiłem na ebay, chodzi mi tylko o centralkę
-
tomekmach81
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6