Jak zaprogramować fabrycznego pilota centralnego zamka?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez deevilek » 9 lut 2015, 15:48

Może ma ktoś namiar na pilota do mazdy 6 z nr. 41803, lub ktoś ma takowy na sprzedaż?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 sty 2011, 12:18
Posty: 13
Auto: Mazda 6, Kombi

Postprzez Zielkq » 2 mar 2015, 19:03

Czy rozwiązał już ktoś problem pilotów, które nie chcą działać po wymianie baterii?
Wszystko według instrukcji idzie do punktu, w którym należy wcisnąć dwukrotnie dowolny przycisk na pilocie – auto na to nie odpowiada... :|
(swoją drogą to instrukcja serwisowa pomija "punkt 2" dotyczący dwukrotnego zaryglowania drzwi – chyba że po lifcie coś się zmieniło)

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 cze 2013, 02:30
Posty: 47
Skąd: Wrocław
Auto: M6 GY 1.8l/GJ 2.0l

Postprzez Pamek » 27 kwi 2015, 20:21

Witam. Mam problem dzisiaj samochód przestał się zamykać z pilota, otwierania działa, przed chwilą programowałem pilota i wszystko przebiegło pomyślnie. Byłem również w serwisie i powiedzieli że na pilocie sygnał jest. Dodam, że ostatnimi czasy jak zamykałem potrafił zaryglować 2 razy i w ten czas przez parę sekund świeciła kontrolka immo. Doradźcie czy to coś z pilotem czy może z centralnym.
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 08:21
Posty: 224
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF5C 136km 03r.

Postprzez pawloooo » 27 lip 2015, 20:08

Mam ważne dla mnie pytanie,
Mając dwa oryginalne zaprogramowane kluczyki, i programując od nowa tylko jeden z nich, to czy ten drugi nadal będzie działał czy zostanie zapomniany ? w poprzednim aucie trzebabyło programować 2 na raz aby obydwa działały
Pytanie o tyle ważne że zgubiłem wczoraj jeden z nich, być może ktoś go przytulił :) z obawy przed włamaniem/kradzieżą zakodowałem zapasówke od nowa z nadzieją ze ten zgubiony przestanie działać i puki co ograniczył bym sie jedynie do wymiany wkładki w zamku drzwi, oile ten zgubiuony rpzestał działać :)
Ktoś wie ? Albo może sprawdzić na swoich dwóch ?
pawloooo
 

Postprzez cisiel1981 » 2 sie 2015, 11:10

Będzie działał. Jeśli chcesz aby zagubiony pilot nie był aktywny musisz w jego miejsce zaprogramować nowy.

Dopisano 2 sie 2015, 11:14:

Kolego deevilek odezwij się to podam Ci numer do gościa od pilotów.

Dopisano 2 sie 2015, 11:15:

Kolego Zielkq jedynie wymiana na inny pilot uratuje sprawę. Nasze mazdy niestety mają tą przypadłość.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

PostTen post został usunięty przez Greeg21 11 lis 2015, 20:59.
Powód: Bylo

Postprzez jędrek70 » 10 gru 2015, 18:49

Dziś wymieniałem aku na nowy oraz baterię w karcie magnetycznej,czy jak ją tam zwał,no i furmanka odpala tylko jak włożę kluczyk w stacyjkę.Moje pytanie brzmi :czy zakoduję tą kartę jak w opisach wyżej?
Początkujący
 
Od: 9 gru 2015, 21:42
Posty: 9
Skąd: Polkowice
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel .2005 r.kombi.

Postprzez kubasatan666 » 26 lip 2016, 11:57

czesc koduje pilot tak jak w instrukcji i rowniez wszystko działa do mometu naciscieca guzika na pilocie, nie reaguje ani jeden ani drugi. mazda rocznik 2004 sedan wersja pilota: Visteon model No. 41803 dostałem go wraz z samochodem, 2 sztuki prosze podpowiedzcie co mozna by zrobic
kubasatan666
 

Postprzez matthies » 14 wrz 2016, 20:03

pytanie za 100pkt, da radę polifta zaprogramować do przedlifta?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez bieski » 14 wrz 2016, 22:29

Nie..... Nie myśl że wymienisz sobie kluczyk na ładniejszy :P
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez matthies » 14 wrz 2016, 22:58

szkoda że się nie da :( ten chińczyk się trochę słabo trzyma więc szukam jakiejś alternatywy, bo rozebrałem polifta i raczej nie idzie tam włożyć pilota od przedlifta :/
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez bieski » 14 wrz 2016, 23:34

No problem jest z pilotem, bo kluczyk jako tako tak sie samemu zaprogramować jak masz 2 ;)
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez matthies » 15 wrz 2016, 09:29

Immo i grot mogę przełożyć z chinola chodzi tylko właśnie o samego pilota i solidną obudowę.
Jeszcze spróbuję przymierzyć mojego pilota za kilka dni do tego nowego, może da się coś wyrzeźbić.
Ewentualnie może jest jakaś fajna opcja od razu z domykaniem szyb?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez matthies » 19 wrz 2016, 22:13

generalnie wnętrza polifta i przedlifta różnią się diametralnie, więc rzeźba nie wchodzi w grę :/ szkoda że nie da się tego pilota zaprogramować bo tylko bym poprzekładał co trzeba i gotowe :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez pawel-sc » 7 lis 2016, 12:10

Panowie, a mnie po wymianie baterii auto nie reaguje na pilota. Tzn. pilot działa, zaświeca się czerwona dioda przy nacisikaniu przycisków, ale centralnego nie otwiera, ani nie zamyka. Doczytałem, że pewnie kluczyk się rozkodował.
Da się zakodować go na nowo przy jednym działającym pilocie? Próbowałem programować kluczyk sposobem opisanym na forum, ale efektów nie ma. Czy wymiana transpondera w niedziałającym kluczyku na "dziewiczy" może przynieść efekt w postaci możliwości zaprogramowania go na nowo? Czy pozostaje już tylko wizyta w specjalistycznym warsztacie zajmującym się programowaniem kluczyków?
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2013, 12:15
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)

Postprzez MazdaLublin » 7 lis 2016, 12:28

Transpondera jest potrzebny do uruchomienia silnika a nie do otworzenia samochodu.
Nie chce się zaprogramować czy nie wchodzi w procedurę programowania ?
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2008, 21:01
Posty: 278 (0/7)
Skąd: LUBLIN

Postprzez pawel-sc » 7 lis 2016, 17:46

Wszystko idzie zgodnie z instrukcją aż do momentu gdzie po 3-krotnym zamknięciu drzwi należy nacisnąć dwa razy któryś z guzików na pilocie – nie żadnej ma reakcji. Drugi pilot, który działa reaguje, po wyjęciu kluczyka ze stacyjki także jest reakcja ECU, który dwa razy blokuje i otwiera drzwi. A pilot jak nie działał, tak nie działa.
Próbowałem resetować, zdejmowałem kleme itd – bez efektów.
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2013, 12:15
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)

Postprzez pawel-sc » 14 lis 2016, 13:51

Czyli zostaje tylko wizyta w punkcie programowania kluczyków. Czy to sie zawsze dzieje przy wymianie baterii w pilocie?
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2013, 12:15
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)

Postprzez MazdaLublin » 14 lis 2016, 14:08

Spróbuj dobrać się do elektroniki i przemyć ją alkoholem za pomocą szczoteczki do zębów może coś tam zaśniedziało i porobiły się "nowe obwody"
drugi pilot programuje się tak jak trzeba ??
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2008, 21:01
Posty: 278 (0/7)
Skąd: LUBLIN

Postprzez pawel-sc » 14 lis 2016, 23:53

Tak jest, drugi pilot działa i programuje się bez problemu, chociaż też ma baterie nadającą się już do wymiany, ale boje się jej wyciągać, żeby nie stracić sterowania także na drugim pilocie.
Spróbuje jeszcze jutro z tą elektroniką...
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2013, 12:15
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6