Strona 2 z 30

PostNapisane: 17 kwi 2008, 19:41
przez domin1979
Jaksa napisał(a):Udało mi sie tylko ustawic ( chyba ) ilosc przejechanych kilometrów na całosci zbiornika , nie rozgryzłem jeszcze tego , jak znajde czas to jeszcze sie pobawię .
A czym to zmieniałeś? Bo coś chyba na nieedytowalnej opcji się bawiłem i ni chu chu nie mogłem nic zmienić...

PostNapisane: 17 kwi 2008, 19:45
przez Jaksa
domin1979 napisał(a):A czym to zmieniałeś
Z tego co jeszcze pamietam <lol> ( jestem wzrokowcem , muszę to widzieć ) po wszystkich krokach opisanych na początku tematu naciskasz klawisz info na kompie , pamietam ze ustawiałem cos na 15 ale teraz naprawde nie wiem.... musze zapytac kolesi w ASO o ile w ogole cos wiedza na ten temat.

PostNapisane: 17 kwi 2008, 19:47
przez domin1979
Jaksa napisał(a):musze zapytac kolesi w ASO o ile w ogole cos wiedza na ten temat.
Heh, to może zaczekam zanim zacznę wyłączać ABS i klimatyzację ;)

PostNapisane: 17 kwi 2008, 19:48
przez Grzyby
Jaksa napisał(a):o ile w ogole cos wiedza na ten temat

<lol>

PostNapisane: 17 kwi 2008, 20:00
przez Jaksa
domin1979 napisał(a):to może zaczekam zanim zacznę wyłączać ABS i klimatyzację
Nieeeee tego raczej nie dasz rady wyłączyć przy tej operacji , mam cichą nadzieję ze poprzez manipulowanie przy liczniku uruchomię opcje pasów ktorej nie mam grrrrrrrrrrr o tych cholernych pasach wiecznie zapominam wiem ze przy małym bum poduchy odpalają i łamią szczękę brrrrrrrrrr

PostNapisane: 17 kwi 2008, 20:04
przez domin1979
Jaksa napisał(a):wiem ze przy małym bum poduchy odpalają i łamią szczękę brrrrrrrrrr
Pewnie zależy czy deaktywując brzęczyk deaktywuje się sam czujnik, wg mnie powinien deaktywować się jedynie brzęczyk, chyba żaden taksiarz nie chciałby takiej niespodzianki. Ja na szczęście mam nawyk ale powkurzałbym pasażerów :P

PostNapisane: 17 kwi 2008, 20:07
przez Jaksa
Jak bedzie cieplej musze chyba wywalic fotel kierowcy , moze tam cos jest zmostkowane przy klamrze od zapinania pasów ?

PostNapisane: 17 kwi 2008, 20:19
przez domin1979
Jakoś w niemieckim ASO to wyłączali, a u nas nic nie wiadomo? Może coś się dowiedzieli? ;)

PostNapisane: 17 kwi 2008, 20:56
przez Jaksa
domin1979 napisał(a):u nas nic nie wiadomo
Jak zawsze :|

PostNapisane: 18 kwi 2008, 10:24
przez jerry_skarbek
Brzęczyk od pasów na pewno da się włączyć/wyłączyć – jeszcze w USA pytałem w serwisie, ale w stanie w którym zapinanie pasów jest obowiązkowe, wyłączenie brzęczyka było odpłatne :(
co do opcji w tym trybie u mnie pierwsza pozycja tj. 01 jest na ON(brzęczyk pasów?) a 04 i 08 tez na OFF.

Ale jak sie zmienia te ustawienia? Ja nie mam komputera (tego od spalania itp.) i tym samym nie mam przycisku INFO! probowalem wszystkimi innymi ale nic... <glupek2>

PostNapisane: 18 kwi 2008, 11:18
przez Jaksa
jerry_skarbek napisał(a):Ale jak sie zmienia te ustawienia
No własnie , ja mam 01-OFF czyli kontrolki pasów niet , rozmawiałem z ASO aby włączyć /wyłączyc pasy trzeba podpiąc WDS-a wiec bez sprzetu domową metodą nic nie zrobisz.

PostNapisane: 18 kwi 2008, 11:21
przez domin1979
Jaksa napisał(a):
jerry_skarbek napisał(a):Ale jak sie zmienia te ustawienia
No własnie , ja mam 01-OFF czyli kontrolki pasów niet , rozmawiałem z ASO aby włączyć /wyłączyc pasy trzeba podpiąc WDS-a wiec bez sprzetu domową metodą nic nie zrobisz.
Czyli wychodzi, że 01 to pasy bo u mnie też off. Spróbuje co się da edytować klawiszem INFO. Zaciekawiły mnie te ustawienia...

PostNapisane: 18 kwi 2008, 12:02
przez domin1979
Ok, sprawdziłem jeszcze raz wszystko i mam tak:

01 – off
04 – off
08- off
12 – 00 – testuje prędkościomierz
13 – 00 – testuje obrotomierz
14 – on – brzęczy cosik z konsoli, wydaje mi się, że wczoraj nie brzęczało...
16 – on – chyba nic się nie dzieje
18 – on – to od kontrolki rezerwy
22 – 022 – ???
23 – 00 – test wskaźnika paliwa
25 – 00 – test wskaźnika temperatury
test wszystkich kontrolek – brakuje kontrolki spryskiwacza :) a wiem, że działa
50 d15 – 0 – i to możemy edytować klawiszem INFO w zakresie -15 do 15, jeżeli to spalanie to dałem mu +10 pewnie %, o tyle normalnie zaniża
51 d15 – 51.8 – to najprawdopodobniej poziom paliwa.

W między czasie skasowało mi się średnie spalanie i pokazało się 999.9.

Podsumowując, wszystkie z 00 to testy wskaźników, natomiast nie mam bladego pojęcia co to może być 22-022 :|
Jakieś sugestie?

PostNapisane: 18 kwi 2008, 13:31
przez Jaksa
domin1979 napisał(a):50 d15 – 0 – i to możemy edytować klawiszem INFO w zakresie -15 do 15, jeżeli to spalanie to dałem mu +10 pewnie %
Daj na 15

PostNapisane: 18 kwi 2008, 15:17
przez domin1979
Ciekawe, to 022 po przejechaniu 20 km zrobiło się na 026...
Po zgaszeniu silnika 04 było na ON... Później zrobiło się OFF. I z tego co widzę jak się wejdzie jeszcze raz to to 50 d15 znów wskakuje na 0.

PostNapisane: 18 kwi 2008, 19:26
przez domin1979
domin1979 napisał(a):14 – on – brzęczy cosik z konsoli, wydaje mi się, że wczoraj nie brzęczało...
51 d15 – 51.8 – to najprawdopodobniej poziom paliwa.

14 na 90% będzie przypominajka świateł
51 d15 na 100% poziom paliwa w baku (po przejechaniu 45 km trasy mam 48.9)czyli jak się rezerwa zapali można sobie sprawdzić ile dokładnie litrów zostało o ile oczywiście dobrze pokazuje.

PostNapisane: 18 kwi 2008, 20:05
przez Jaksa
domin1979 napisał(a): z tego co widzę jak się wejdzie jeszcze raz to to 50 d15 znów wskakuje na 0.
Mam tak samo
domin1979 napisał(a):51 d15 na 100% poziom paliwa w baku
Dokładnie , tylko dlaczego wraca zero?

PostNapisane: 18 kwi 2008, 20:24
przez domin1979
Jaksa napisał(a):Dokładnie , tylko dlaczego wraca zero?
Też się zastanawiam czy jak ustawi się te 15 to je zapamiętuje... Trzeba będzie zrobić test, dolać na full spisać poziom paliwa z tego menu, dodać 15%, a potem po dolewce (spisać znowu ilość paliwa) zobaczymy czy faktycznie koryguje to spalanie czy nie. I można będzie policzyć spalanie wg czujnika i wg dystrybutora i porównać to z kompem.

PostNapisane: 18 kwi 2008, 20:36
przez DISItune
u mnie sie dalo dzieki temu "naprawic" wskazania komputera pokladowego <spoko> wystarczyło plus 10 <lol> a kłamał od 0,8 do 1,5l/100

PostNapisane: 18 kwi 2008, 20:40
przez domin1979
misiekwaw napisał(a):u mnie sie dalo dzieki temu "naprawic" wskazania komputera pokladowego <spoko> wystarczyło plus 10 <lol> a kłamał od 0,8 do 1,5l/100

Na 100%? Testowałeś? Mi przeważnie oszukuje od 0.7-1.0 l, więc przeważnie 10% i to by się zgadzało.