Zabezpieczenie antykorozyjne
Witam,
czyli nie ma za dużej różnicy w modelach 2007+ (po lifcie) ? Bo widzę zdania są dość podzielone i niektórzy piszą że po lifcie zostało to poprawione. Jak to z tym jest.
Nakręciłem się na Madzie 6 ale trochę mnie to już zniechęca
czyli nie ma za dużej różnicy w modelach 2007+ (po lifcie) ? Bo widzę zdania są dość podzielone i niektórzy piszą że po lifcie zostało to poprawione. Jak to z tym jest.
Nakręciłem się na Madzie 6 ale trochę mnie to już zniechęca
-
salon
To ja moze powiem wzgledem swojego, niewielkiego doswiadczenia. Szukajac swojej wymarzonej szostki kilkanascie obejrzalem i wydaje mi sie, ze roznica jest na plus, jednak cudow nie oczekujmy. Z Mazda jest jak z kobieta; jak sie dba i dobrze prowadzi to i czterdziestolatka bedzie wygladala jak dwudziestka ;–) takze o blache trzeba dbac bez wzgledu na to czy przed- czy polift.
- Od: 25 cze 2014, 11:23
- Posty: 41
- Skąd: W-wa (Targówek)
- Auto: Mazda 6, 2.0 MZR-CD 143KM, 2006.
Otóz to Wojt@s. Ja nabyłem 6 GG kilka tygodni temu, trafiłem chyba najzdrowszy blacharsko egzemplarz na jaki się natknąłem. Mimo to przed jesienią będę zabezpieczał przed rudą i sola z polskich dróg. Teraz szukam właśnie tych tylnych nadkoli z materiału który nie "pije" solanki . Stąd moje pytanie czy szukać jakiegoś konkretnego producenta/dostawcę czy brać co allegro daje?
- Od: 1 mar 2009, 21:50
- Posty: 20
- Skąd: MMz/Wawa
- Auto: był Xedos 6 CA 2.0i V6 24v
teraz M6 GG 2.0 R4 – MZR
needair napisał(a):Teraz szukam właśnie tych tylnych nadkoli z materiału który nie "pije" solanki . Stąd moje pytanie czy szukać jakiegoś konkretnego producenta/dostawcę czy brać co allegro daje?
Nie wiem jak to jest dokładnie ale jak kupiłem swoją M6 GG miała już założone te nadkola z materiału + plastiki na ranty nadkoli. Byłem w ASO dowiedzieć się o co chodzi z tą gwarancją na perforację, tam dowiedziałem się że Mazda 3 i 6 miała akcję serwisową własnie na założenie nadkoli z materiału. Może warto podjechać i się dowiedzieć czy cały czas wykonują tą usługę.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
mam szybkie pytanie, a nie chce zakladac nowe tematu. Mam opcje konserwacji, dostalem taka informacje:
co myslicie?
witam rdze czyszcze specialnym mlotkiem igielkowym pneumatycznym+nakladam bronux podkladuje i 2 warstwy np gravit 600 wiadomo na poczatku myje cisnieniowo podwozie nadkola.robie oczywiscie pelna dokumentacje cena z nadkolami i profilami zamknietymi okolo 600-700 zl z materiałem zapraszam
co myslicie?
- Od: 12 gru 2014, 15:16
- Posty: 119 (2/1)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GY LF 2oo7
MZR 2.0 147KM + LPG
______________________
www.ecars.com.pl
znizka 10-15% na haslo mazdaspeed.pl
chyba dobra cena jak za taką robotę
Ja po zakupie mazdy
zabezpieczylem ja od razu podwozie wypiaskowałem
posmarowalem cortagianem (odcina tlen do blachy) cena 15zl za 500ml
po czym podklad epoksydowy i na to po wyschnieciu konserwacja podwozia gumowym prepatarem.
Rdze powycinałem w progach i błotnikach
wstawilem nowe reperaturki i progi
kazde wstawienie jest g**** warte jesli nie zabezpieczy sie od srodka wiec
zakupiłem srodek do konserwowania proofili zamknietych.
Po wspawaniu reperaturek pomalowaniu juz w kolor wywierciłem w blotniku srodkowym gdzie nadkole jest otwory i wtryskiwałe dysza ten preparat zeby zabezpieczyc laczenie reperatuski to samo zrobione z progami.
Wszystko sam robilem
obecnie czekam az lakier wyschnie calkiem i sprawdze efekt jak mi farbe dobrali jesli kijowo na wiosne trysne całe auto.
Dodam Fotki
koszt calej operacji ok 800zł mnie wyszedł i 2 tyg czasu codziennie po pracy po 3-4 godziny.
i zalecam kazdemu zmiany nadkoli ze szmacianych na plastikowe na allegro po 30 zl za sztuke sa.
uwazam ze jesli ktos kto nie ma Cierpliwosci i nie podchodzi do sprawy ze staraniem to lepiej niech da to fachowcowi ja sobie sam robilem gdyz jestem spawaczem
kosztowało mnie to czasu i pieniedzyna potrzebne srodki
pozdrawiam moja mazda juz zabezpieczona na 10 lat he
zabezpieczylem ja od razu podwozie wypiaskowałem
posmarowalem cortagianem (odcina tlen do blachy) cena 15zl za 500ml
po czym podklad epoksydowy i na to po wyschnieciu konserwacja podwozia gumowym prepatarem.
Rdze powycinałem w progach i błotnikach
wstawilem nowe reperaturki i progi
kazde wstawienie jest g**** warte jesli nie zabezpieczy sie od srodka wiec
zakupiłem srodek do konserwowania proofili zamknietych.
Po wspawaniu reperaturek pomalowaniu juz w kolor wywierciłem w blotniku srodkowym gdzie nadkole jest otwory i wtryskiwałe dysza ten preparat zeby zabezpieczyc laczenie reperatuski to samo zrobione z progami.
Wszystko sam robilem
obecnie czekam az lakier wyschnie calkiem i sprawdze efekt jak mi farbe dobrali jesli kijowo na wiosne trysne całe auto.
Dodam Fotki
koszt calej operacji ok 800zł mnie wyszedł i 2 tyg czasu codziennie po pracy po 3-4 godziny.
i zalecam kazdemu zmiany nadkoli ze szmacianych na plastikowe na allegro po 30 zl za sztuke sa.
uwazam ze jesli ktos kto nie ma Cierpliwosci i nie podchodzi do sprawy ze staraniem to lepiej niech da to fachowcowi ja sobie sam robilem gdyz jestem spawaczem
kosztowało mnie to czasu i pieniedzyna potrzebne srodki
pozdrawiam moja mazda juz zabezpieczona na 10 lat he
Ostatnio edytowano 11 paź 2015, 10:24 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: wulgaryzmy
Powód: wulgaryzmy
film z moich prac dodaje
mazda gotowa na zime
mazda gotowa na zime
Jestem ze Starachowic(woj. Świętokrzyskie), polecicie kogoś kto dobrze i w realnej cenie zakonserwuję mi podwozie w mojej okolicy?
-
kamilpastuszka
Wybaczcie za refresh tematu ale oddałem dzisiaj Madzię do lakiernika ponieważ na progach pojawiła się rdza. Ale żeby była jasność to rdza od wnętrza auta, na lakierze tego nie widać- dopiero po podniesieniu. Byliśmy umówieni że zrobi to na 2 etapy, dzisiaj wyczyści i przeleci odrdzewiaczem a potem za 2 dni mam podjechać na zalanie środkiem antykorozyjnym.
No i wszystko fajnie gdyby nie to że Pan lakiernik nie wiem jakim cudem ale rozwalił mi grilla. Jest połamany. Skończyło się ogromną awanturą
Rozliczyliśmy prace w połowie, powiedział że na sucho tak jak mówił wszystko tam ogarnął + przeleciał Dinitrolem RC 900. Do tego Pana już nie wrócę na pewno. I powiedzcie mi jak to teraz wygląda, muszę koniecznie jeszcze czymś kłaść na tych elementach na których pojawiła się ruda czy może ten Dinitrol już wystarczy i na jakiś czas będzie spokój?
Jeżeli muszę to czym i co konkretniej zrobić no i przede wszystkim ile to może kosztować?
No i wszystko fajnie gdyby nie to że Pan lakiernik nie wiem jakim cudem ale rozwalił mi grilla. Jest połamany. Skończyło się ogromną awanturą
Rozliczyliśmy prace w połowie, powiedział że na sucho tak jak mówił wszystko tam ogarnął + przeleciał Dinitrolem RC 900. Do tego Pana już nie wrócę na pewno. I powiedzcie mi jak to teraz wygląda, muszę koniecznie jeszcze czymś kłaść na tych elementach na których pojawiła się ruda czy może ten Dinitrol już wystarczy i na jakiś czas będzie spokój?
Jeżeli muszę to czym i co konkretniej zrobić no i przede wszystkim ile to może kosztować?
- Od: 9 mar 2016, 13:18
- Posty: 8
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda6, 2.3 166KM 2003r.
Dinitrol RC 900 wiąże rdzę i tworzy powłokę epoksydową i wydaje mi się, że dla pewności trzeba to jeszcze zapstrykać jakimś woskiem do profili zamkniętych.
Generalnie dokładne zabezpieczenie profili zamkniętych jest kłopotliwe, bo nigdy nie wiesz czy wszystko zapryskane na 100%. Ciekawe co znaczy ogarnął – przedmuchał sprężonym powietrzem
Generalnie dokładne zabezpieczenie profili zamkniętych jest kłopotliwe, bo nigdy nie wiesz czy wszystko zapryskane na 100%. Ciekawe co znaczy ogarnął – przedmuchał sprężonym powietrzem
Panowie, taka sprawa. Rok temu miałem zabezpieczany antykorozyjnie samochód na produktach Valvoline. Na dole progu miałem delikatny wykwit rdzy i facet w warsztacie mi go usunął dając dodatkowo po obu stronach samochodu w dolnej części progów takie pasy. Pasy te są matowe i w dotyku taka twarda guma. Po zimie zauważyłem że guma ta z powierzchni które czyścili jakby się zmyła odkrywając ten wykwit, tak że teraz widać każdy ruch jaki był wykonany papierem ściernym. Podejrzewam że Panom nie chciało się przyłożyć do roboty, tylko przetarli papierem i na to zamazali ta substancją. Teraz moje pytanie, bo chciałbym to sam poprawić i żeby mieć już spokój. Zamierzam wstepnie to oczyścić papierem, dać Fertan, po czym podkład epoksydowy i teraz...właśnie. Mam na oku kilka preparatów zabezpieczających i nie wiem który użyć i który by przypominał po wyschnięciu ten pas który mi Panowie położyli. Myslałem o NOXUDOL 900 spray ( nie mam pistoletu) lub Valvoline Tectyl 190, ale konsystencją to chyba bardziej przypomina taki lepik czy smołę? Jest jeszcze NOXUDOL BODY, który jest typowo do progów, ale znowu na forach piszą że te wszystkie gumowane baranki chronią jedynie przed mechanicznymi uszkodzeniami a nie antykorozyjnie. Teraz mam zagwozdkę, czy dać ten Body żeby to ładnie wyglądało, czy dać może 900 żeby lepiej mi zabezpieczyło antykorozyjnie?. Dodam że musi to być w miarę odporne na scieranie. Wykwit nie jest duży bo może 3 x 2 cm i widać go dopiero jak przykucniemy pomiędzy progiem a wzmocnieniem na lewarek.
Wiesz, oni ten wykwit mi robili niby w formie gratisu przy zabezpieczaniu. Co do reszty roboty to nie mam żadnych zastrzeżeń,..no ale tutaj to się ktoś ewidentnie nie popisał.
A co myślicie o zabezpieczeniu antykorozyjnym przez Krown T40: http://krown.pl/pages/wyglad-zewnetrzny-a-skorodowane-podwozie
Zastanawiam się nad zabezpieczeniem mojej niedawno nabytej Madzi.
Sam spód częściowo jest niby zabezpieczony jakąś masą bitumiczną ale na progach jest już rdzawy nalot
Zastanawiam się nad zabezpieczeniem mojej niedawno nabytej Madzi.
Sam spód częściowo jest niby zabezpieczony jakąś masą bitumiczną ale na progach jest już rdzawy nalot
- Od: 12 lis 2016, 22:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
To jakaś magia, nie warto. Widziałem samochód po konserwacji tym i wyglądało to jakby na rdzę przysłali jakims olejem, nie omijając niczego – zacisków hamulcowych, tarcz itp. Wątpię żeby ten środek be wyczyszczenia rdzy coś dawał
Ostatnio edytowano 30 gru 2016, 10:44 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta - nie ma takiej potrzeby
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta - nie ma takiej potrzeby
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Krisek napisał(a):moje auta TJ Nissan Sentra 2001 i Toyota Corolla 2001 od zawsze byly konserwowane przez Krowna http://www.krown.com/ RDZY 0 !\ a tu pelno soli i wogule. ludzie w Krownie ... wierca dziurki w tunelach drzwiach i wypelniaja jakims olejem ... itd . niewiem czy w PL jest ktos kto uzywa srodkow krowna ale polecam ........
PS srodkow Krowna Uzywa Wojsko i Linie Lotnicze do konserowania samolotow
następne:
na forach zagranicznych produkt Krown T-40 jest bardzo chwalony.
to akurat opinia współwłaściciela firmy:
mimo iż na polskim rynku jest to nowość, to od 30 lat firma działa w Kanadzie i USA gdzie w samych tych dwóch krajach zabezpiecza obecnie około miliona pojazdów rocznie więc procedura zabezpieczenia jak i produkt są sprawdzone. Jest to jedyna firma która oprócz produkowania chemii do zabezpieczania pojazdów ma sieć własnych autoryzowanych serwisów zajmujących się zabezpieczeniami antykorozyjnymi.
Mnie osobiście bardziej interesowały by opinie osób, które użyły tego specyfiku kilka lat temu w autach podatnych na korozję, tak jak nasze M6 i jeździły w podobnych warunkach klimatycznych.
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
No własnie też miałem nadzieję na to że ktoś już korzystał i ma Krown T40 na swojej madzi od paru lat.
Inne opinie w stylu znajomy znajomego to tak z rezerwą przyjmuje
A może macie coś na swoich Madziach zrobione w warszawie co jest godne polecenia (warsztat/usługa)
Inne opinie w stylu znajomy znajomego to tak z rezerwą przyjmuje
A może macie coś na swoich Madziach zrobione w warszawie co jest godne polecenia (warsztat/usługa)
- Od: 12 lis 2016, 22:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6