Czy można dorobić kluczyk?(zgubiony kluczyk); Procedura programowania str.3

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Jaksa » 20 cze 2009, 15:27

MazdaLublin napisał(a):Kolego Jaksa w tym co piszesz jest tylko część prawdy

....i niech tak zostanie , wiem ze poprawne programowanie odbywa się przez IDS ( tak mnie szkolono i tego sie trzymam )
MazdaLublin napisał(a):do mazdy po 2002 r nie da się doprogramować kluczyka samodzielnie mając tylko jeden kluczyk oryginalny
Napisz punkt po punkcie
MazdaLublin napisał(a):wkładasz pierwszy kluczyk do stacyjki przekręcasz go do momentu aby zapaliły się kontrolki
i czekasz kilka sekund

z drugim kluczykiem robisz tak samo

potem robisz to samo z nowym kluczykiem

Jakos nie kumam w jaki sposób komputer bedzie wiedzial ( jak sobie zakoduje ten 3 kluczyk ?) W IDS jest zakładka " zabezpieczenia " tam koduje się kazdy klucz najpierw podaje kod obecnego klucza nastepnie podany kod wpisujesz do bazy serwisowej i po chwili dostajesz nowy kod drugiego klucza , wpisujesz , zatwierdzasz i działa .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez zenon » 22 cze 2009, 09:26

Jaksa napisał(a):nie kumam w jaki sposób komputer bedzie wiedzial


Komputer ma zapisane tak: jeśli ktoś włoży jeden dobry klucz, a potem drugi dobry to znaczy że trzeci klucz trzeba zapamiętać.

To co się programuje przez IDS to jest "wyjście awaryjne" – jeśli ktomuś uda się zgubić jeden z dwóch dobrych kluczy – oczywiście jeśli ktoś jest w posiadaniu IDSa to łatwiej mu go użyć niż wysyłać klienta do domu po drugi klucz.

Z ciekawości zapytam czy do bazy serwisowej wpisuje się kod klucza działającego i klucza nowego (czyli obu kluczy)?
czy może tylko klucza działającego (tego którym da się uruchomić samochód)?
Benzyna ... paliwo idealne.
..................ale...................
....Teraz smakuję diesla....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 09:17
Posty: 85
Auto: M6

Postprzez andrew1982 » 4 lip 2009, 12:03

W sprawie kluczy w Łodzi podaję kontakt do siebie: 604 10 48 68.
Klucz do mazdy 3, 6 koszt około 230-250zl. Na nieoryginalnym kluczu. Do mazdy roczniki 95-98 koszt około 120-150zł. Ceny kluczy bez pilota. Polecam przyjechać na usługę samochodem.
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2005, 18:49
Posty: 32
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 Cronos '94 2,5 V6

Postprzez DżodżO » 4 wrz 2009, 22:13

w serwisie w GD przesada koszt około 700 złotych
kluczyk 250,– + programowanie immo 250,– + programowanie z centralnym z 200,–

czy wiecie gdzie w trójmieście można dorobić taki kluczyk do mazdy 6 GG z 2003 roku
w rozsądnej cenie oczywiście
znacie jakiegoś magika ??
Początkujący
 
Od: 25 sie 2009, 11:29
Posty: 7
Skąd: Gdańsk
Auto: MAZDA 6 2.0 MZR-CD 2003

Postprzez MazdaLublin » 7 wrz 2009, 11:12

Spróbuj w salonie FORDA może będzie taniej :)
a pilota zaprogramuj sobie sam – to będzie za darmo ;)

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52167
MAZDA 3 Mazda 6 CZĘŚCI TEL 790 370 150
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2008, 21:01
Posty: 278 (0/7)
Skąd: LUBLIN

Postprzez DżodżO » 10 wrz 2009, 10:39

w fordzie jeszcze nei byłem

w gdańśku jest zakład gdzie gościu zrobi Kluczyk z immo 450zł bez centralnego

w rzeszowie natmiast znalazłem speców za 240 zł zrobią tzw full opcję ;)

w warszawie kluczyk bez pilota 260zł wraz z zakodowaniem immo

czemu trójmiasto takie dorgie??!!

może ktoś ma więcej informacji o jakims zakładzie w trójmieście ?
Początkujący
 
Od: 25 sie 2009, 11:29
Posty: 7
Skąd: Gdańsk
Auto: MAZDA 6 2.0 MZR-CD 2003

Postprzez Wojtek » 6 gru 2009, 04:33

Jaksa dzisiaj sprawdzilem to programowanie kluczyka (pierwszy, drugi i nowy) wynik POZYTYWNY.
Mam madzie z 2005 przed liftowa...
Ten trzeci kluczyk dziala!
A jak juz sie rozpisalem, to pytanko do fachowca... Jak inaczej (nie procedura z drzwiami...) zaprogramowac pilota? Mozesz poratowac?
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez paweledi » 7 gru 2009, 09:18

Czy IDS działa z LM ?
Mazda 60000 3500 litra wodoru + LPG + ON :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2009, 21:10
Posty: 107
Skąd: Wawa

Postprzez Myjk » 7 gru 2009, 10:16

moze i nic nowego tylko tego jakos nie znalazlem na tym forum pytanie tylko dlaczego jezeli to takie oczywiste ?

Łączę z wątkiem dot. kluczyków.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Wojtek » 7 gru 2009, 10:30

paweledi IDS nie chce dzialac z ELM327.... :(
Jezeli ktos by zrobil emulatora udajacego mazdowskie urzadzonko, to wszystko by dzialalo...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez paweledi » 7 gru 2009, 12:03

to lipa
Mazda 60000 3500 litra wodoru + LPG + ON :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2009, 21:10
Posty: 107
Skąd: Wawa

Postprzez SzUrEk » 8 gru 2009, 23:37

67igor1 napisał(a):Jaksa dzisiaj sprawdzilem to programowanie kluczyka (pierwszy, drugi i nowy) wynik POZYTYWNY.
Mam madzie z 2005 przed liftowa...
Ten trzeci kluczyk dziala!


czyli że jak? dorabiamy kluczyk (wycianie wzorka) kluczyk ma jakiś swój fabryczny kod (pastylka) czy on (kluczyk) musi być jakoś zaprogramowany?? <glupek2> łopaatologicznie prosze :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2005, 17:43
Posty: 162
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: .
Mazda 6 L3 200 2r.
Mazda 626 GE FP 2004 r.

www.akant.dit.pl

Postprzez paweledi » 9 gru 2009, 21:21

nie programuje sie kluczyka tylko takie małe coś :)
kluczyk wkładasz do dziurki a obok dziurki jest antenka wysyla do tego czegos inpuls a to cos "odpowiada" i mozesz odpalic samochód :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2009, 21:10
Posty: 107
Skąd: Wawa

Postprzez Grzyby » 9 gru 2009, 22:07

zenon napisał(a):Z ciekawości zapytam czy do bazy serwisowej wpisuje się kod klucza działającego i klucza nowego (czyli obu kluczy)?
czy może tylko klucza działającego (tego którym da się uruchomić samochód)?

Ani jedno, ani drugie :)
Z tego co widziałem wpisuje się VIN auta. Zwrotnie otrzymujesz kod do kluczyka (ważny tylko 30 minut jeśli dobrze pamiętam).
paweledi napisał(a):kluczyk wkładasz do dziurki a obok dziurki jest antenka wysyla do tego czegos inpuls a to cos "odpowiada" i mozesz odpalic samochód

Przypominam że trzeba miec do tego 2 działające kluczyki.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez paweledi » 9 gru 2009, 22:35

ludzie czy wy nie macie do czynienia z elektroniką Q!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2 klucze + klucz do programowania i jush

jak masz 1 klucz potrzebny jest :
IDS dostęp do internetu i nowy klucz do zaprogramowania
Ps immo to immo każde działa tak samo
centralka immo + pętla indukcyjna zamontowana w stacyjce koniec
Mazda 60000 3500 litra wodoru + LPG + ON :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2009, 21:10
Posty: 107
Skąd: Wawa

Postprzez Grzyby » 9 gru 2009, 22:39

A czy ja napisałem coś innego?
Może wsadź nerwy do konserwy i wyślij na wczasy zamiast walić po oczach wykrzyknikami?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez paweledi » 9 gru 2009, 23:38

nie programuje sie kluczyka tylko takie małe coś
kluczyk wkładasz do dziurki a obok dziurki jest antenka wysyla do tego czegos inpuls a to cos "odpowiada" i mozesz odpalic samochód


to była łopatologiczne wytłumaczenie a co do programowania przez ids to i tak trzeba wsadzić kluczyk do stacyjki :)


Dobre z konserwą :P
Mazda 60000 3500 litra wodoru + LPG + ON :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2009, 21:10
Posty: 107
Skąd: Wawa

Postprzez SzUrEk » 13 gru 2009, 22:01

EDIT:

Ok. doczytałem trochę i teraz potrzebuje odpowiedzi na jedno pytanie:
jaki transponder jest potrzeby aby samemu go zaprogramować, może jakiś link albo typ, model, producent -klucz mam juz docięty ale bez transpondera. znalazłem coś takiego
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2005, 17:43
Posty: 162
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: .
Mazda 6 L3 200 2r.
Mazda 626 GE FP 2004 r.

www.akant.dit.pl

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 15 lut 2012, 15:29.
Powód: post pod postem

Postprzez rymko » 14 sty 2010, 17:57

Przedstawiam tu w 100% sprawdzoną procedurę programowania kilku pilotów do jednego samochodu – mazdy 3 i 6 – przed i poliftowe oraz linki na strony :
– do programowania pilotów – także innych marek samochodów
http://www.programyourremote.com./
– sprzedawcy wszystkich możliwych pilotów i kluczyków do mazd
http://stores.shop.ebay.pl/THE-REMOTE-K ... QQ_armrsZ1

Programowanie pilotów

Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte.
Krok 2: Naciśnij dwukrotnie przycisk blokady drzwi znajdujący się na drzwiach – zablokuj i odblokuj.
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK.
Krok 4: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK.
Krok 5: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi otwarte.
Krok 6: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi ). Teraz można programować piloty.
Krok 7: Naciśnij którykolwiek przycisk na pierwszym pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na drugim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na trzecim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Możesz zaprogramować max trzy piloty.
Krok 8: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki . Auto powinno znowu wykonać serię 3-4 zamknięć – otwarć drzwi. Gotowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6