Czy można dorobić kluczyk?(zgubiony kluczyk); Procedura programowania str.3
z tym, że ja właśnie kupiłem sobie scyzoryk od polifta jak sądzę na allegro... nie oryginał tylko jak sądzę jakąś podróbkę... bo to taki dość duży scyzoryk... w kazdym bądź razie w komplecie mam tylko grot i puszkę na pilota...
pilota już wsadziłem w środek... doszlifowałem i jakoś się tam wcisnął... teraz muszę tam zamieścić immo... i nie wiem jak to zrobić... pewnie jest zatopione w kluczyku... ale nie chciałbym rozwalać kluczyka... mam coprawda dwa... ale szkoda niszczyć... dlatego kupiłbym inny od 6 przed liftem za radą kolegi, ale znowu jest szansa, że go zniszczę, bo nie wiem dokładnie gdzie jest transponder...
i tu moje pytanie: jaki transponder kupić ? taki, żeby go domową metodą zakodować ? zna ktoś jakiś sklep ? jutro będę przejazdem w poznaniu więc mógłbym ewentualnie gdzieś podjechać ... gdy ktoś podpowiedział gdzie
PRZEPRASZAM... dodało 3 razy tego posta... ale u mnie się przeglądarka zwiesiła..
pilota już wsadziłem w środek... doszlifowałem i jakoś się tam wcisnął... teraz muszę tam zamieścić immo... i nie wiem jak to zrobić... pewnie jest zatopione w kluczyku... ale nie chciałbym rozwalać kluczyka... mam coprawda dwa... ale szkoda niszczyć... dlatego kupiłbym inny od 6 przed liftem za radą kolegi, ale znowu jest szansa, że go zniszczę, bo nie wiem dokładnie gdzie jest transponder...
i tu moje pytanie: jaki transponder kupić ? taki, żeby go domową metodą zakodować ? zna ktoś jakiś sklep ? jutro będę przejazdem w poznaniu więc mógłbym ewentualnie gdzieś podjechać ... gdy ktoś podpowiedział gdzie
PRZEPRASZAM... dodało 3 razy tego posta... ale u mnie się przeglądarka zwiesiła..
- Od: 15 lis 2010, 19:27
- Posty: 10
- Auto: Mazda 6 GG 2004 2.0 136KM
...no to ty nie masz zcyzoryka... tylko imitacje, czyli wkladasz swoj stary pilot od centralnego do jakby drugiej obudowy...
Imo powinien byc juz w kluczyku... gotowy do zaprogramowania...
Imo powinien byc juz w kluczyku... gotowy do zaprogramowania...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
no dokładnie... przekładam pilot do scyzoryka... tyle, że ten scyzoryk nie jest z immo a ma jedynie miejsce na immo... zatem musiałbym tam coś umiejscowić.
I tu moje pytanie... jaki transponder kupić ? na allegro dostatek ich tam jest... albo ewentualnie w jakimś sklepie internetowym... ?
I tu moje pytanie... jaki transponder kupić ? na allegro dostatek ich tam jest... albo ewentualnie w jakimś sklepie internetowym... ?
- Od: 15 lis 2010, 19:27
- Posty: 10
- Auto: Mazda 6 GG 2004 2.0 136KM
Witam.
Podepne sie pod temat pozwolicie.
Kopie i kopie rozne fora i nie moge znalesc 100% odpowiedzi, wiec moze pomozecie.
Mam 2 orginalne komplety kluczykow do mazdy6 2004r(osobno kluczyk osobno centralny Visteon 41804)
chce to zamienic na scyzoryk mazdy(Visteon 41522) grot dotne, tylko czy to imo bedzie dzialac jak zastosuje procedure otwierania i zamykania drzwi?
Pozdrawiam
Podepne sie pod temat pozwolicie.
Kopie i kopie rozne fora i nie moge znalesc 100% odpowiedzi, wiec moze pomozecie.
Mam 2 orginalne komplety kluczykow do mazdy6 2004r(osobno kluczyk osobno centralny Visteon 41804)
chce to zamienic na scyzoryk mazdy(Visteon 41522) grot dotne, tylko czy to imo bedzie dzialac jak zastosuje procedure otwierania i zamykania drzwi?
Pozdrawiam
- Od: 30 sty 2011, 19:21
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 1.8 2004
mercury890 napisał(a):Mam 2 orginalne komplety kluczykow do mazdy6 2004r(osobno kluczyk osobno centralny Visteon 41804)
chce to zamienic na scyzoryk mazdy(Visteon 41522) grot dotne, tylko czy to imo bedzie dzialac jak zastosuje procedure otwierania i zamykania drzwi?
...bylo... nie...
chyba, ze dokupisz sobie dodatkowa chinska obudowe ze scyzorykiem, w ktora wlozysz swoje stare piloty...
Cofnij sie pare postow wyzej...
mercury890 napisał(a):Kopie i kopie rozne fora i nie moge znalesc 100% odpowiedzi
Czyli nie dokladnie w 100% nawet tego watku...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
67igor1
Jak nie bedzie innego sposobu to zainwestuje w chinszczyzne
jak otwozyc to co wstawiles ?
Jak nie bedzie innego sposobu to zainwestuje w chinszczyzne
jak otwozyc to co wstawiles ?
- Od: 30 sty 2011, 19:21
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 1.8 2004
mercury890 napisał(a):jak otwozyc to co wstawiles ?
ta ikonka oznacza tylko czytaj... wstaw czytaj w moje zdanie.
Ps. Przeczytaj cala strone nr 6 chociazby
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
No czytam i co!
Nie mam zamiaru nic w puszki wkladac.
Moje pytanie bylo? czy da rade zaprogramowac imo w kupionym scyzoryku z orginalnych kluczykow(kluczyk +centralny)?
TAK czy NIE Czy moge uzyskac taka odpowiedz.
Dzieki
Nie mam zamiaru nic w puszki wkladac.
Moje pytanie bylo? czy da rade zaprogramowac imo w kupionym scyzoryku z orginalnych kluczykow(kluczyk +centralny)?
TAK czy NIE Czy moge uzyskac taka odpowiedz.
Dzieki
- Od: 30 sty 2011, 19:21
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 1.8 2004
67igor1 napisał(a):...bylo... nie...
..wlasnie to byla odpowiedz i to pare postow wyzej...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam,
A mi sie zawsze wydawało że najważniejszy jest chipset: Visteon, Mitsubishi, itp... od tego zależy czy można zaprogramować trzeci scyzoryk z palca samodzielnie mając dwa klucze. Przeczytałem dokładnie wszystkie posty ale wciąż nie rozumiem jak ma się scyzoryk do starej "mydelniczki" M6 przed liftem, czy da sie każdy chipset scyzoryka podpiąć pod dany kluczyk używając oprogramowania ASO? Co w końcu z tym transponderem, jak to wygląda, czy to jakaś "tulejka" czy raczej "kapselek"? Pozdrawiam... W.
A mi sie zawsze wydawało że najważniejszy jest chipset: Visteon, Mitsubishi, itp... od tego zależy czy można zaprogramować trzeci scyzoryk z palca samodzielnie mając dwa klucze. Przeczytałem dokładnie wszystkie posty ale wciąż nie rozumiem jak ma się scyzoryk do starej "mydelniczki" M6 przed liftem, czy da sie każdy chipset scyzoryka podpiąć pod dany kluczyk używając oprogramowania ASO? Co w końcu z tym transponderem, jak to wygląda, czy to jakaś "tulejka" czy raczej "kapselek"? Pozdrawiam... W.
- Od: 4 mar 2008, 00:03
- Posty: 25
- Auto: Mazda 6 2.0D 2003 TS2
Mazda 5 2.0i 2006 Sport
Myślę nad scyzorykiem i dorobieniu kluczyków. Nie doczytałem jednak jaki ma być transponder a sam się nie znam? Znalazłem na necie, że to Transponder TEXAS Crypto ID63 ( JMA TP20 – TPX2 ). W punkcie dorabiania kluczyków podali, że wystarczy tylko jakikolwiek TPX2. Znalazłem na necie jeszcze Transponder ID 4D-63, oraz Transponder Texas 4D65, które też są do mazdy 6. Występują pod tymi symbolami zarówno jako rurka i kostka. Kształt to chyba bardziej zależy od tego do czego wkłada, jjeśli te same symbole mają? Tak? Jaki powinien być naprawdę, bo są w ofercie zarówno czyste TPX2, jak i z różnymi oznaczeniami?
Edit.
Szybko coś znalazłem. Kody oznaczeń transpondera dla Mazdy 2, 3, 5, 6, MX-5(2005-), CX-7, RX-8, TRIBUTE(2006-):
TECHNICAL INFO: TEXAS CRYPTO (FORD/MAZDA)
AD900PRO INFO: ID:63
RW2 INFO: 4D (63)
SILCA INFO: T17
JMA INFO: TP20
MULTIUSE: If not locked they can be re-used
TYPE: CARBON
Dla niektórych starszych Mazd TRIBUTE stosowano również TPX2 z podobnymi danymi poza tym, że ID:60 było i były szklane.
Dla M6 więc jest to texas crypto id63 4d tp20 t17
A więc chyba sam sobie odpowiedziałem.
Edit.
Szybko coś znalazłem. Kody oznaczeń transpondera dla Mazdy 2, 3, 5, 6, MX-5(2005-), CX-7, RX-8, TRIBUTE(2006-):
TECHNICAL INFO: TEXAS CRYPTO (FORD/MAZDA)
AD900PRO INFO: ID:63
RW2 INFO: 4D (63)
SILCA INFO: T17
JMA INFO: TP20
MULTIUSE: If not locked they can be re-used
TYPE: CARBON
Dla niektórych starszych Mazd TRIBUTE stosowano również TPX2 z podobnymi danymi poza tym, że ID:60 było i były szklane.
Dla M6 więc jest to texas crypto id63 4d tp20 t17
A więc chyba sam sobie odpowiedziałem.
- Od: 16 gru 2009, 23:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Witam.
Mam problem – zgubiony kluczyk i pilot w pobliżu miejsca zamieszkania. Przeczytałem cały, powyższy wątek , gdzie dowiedziałem się b. dużo o dorabianiu kluczyków, programowaniu nowych kluczyków i pilotów do poprzednich. Na podstawie powyższych informacji wyszło mi, że o ile jeszcze szło by wykasować zagubionego pilota, to z kluczykiem to już raczej nie wyjdzie i trzeba kupić nową stacyjkę i komp.
Znalazłem taką aukcję i mam kilka pytań.
1. Czy to co gościu tam oferuje wystarczy (nie trzeba immobilisera?)?
2. Czy jest coś na co powinienem przed zakupem zwrócić szczególną uwagę (nr/typ kompa? coś innego?)?
3. Jak się dobrać do stacyjki, żeby ją wymienić?
EDIT(moderator)-Przeniosłem.skoro jest odpowiedni wątek,to proszę na przyszłość w nim kontynuować.
Mam problem – zgubiony kluczyk i pilot w pobliżu miejsca zamieszkania. Przeczytałem cały, powyższy wątek , gdzie dowiedziałem się b. dużo o dorabianiu kluczyków, programowaniu nowych kluczyków i pilotów do poprzednich. Na podstawie powyższych informacji wyszło mi, że o ile jeszcze szło by wykasować zagubionego pilota, to z kluczykiem to już raczej nie wyjdzie i trzeba kupić nową stacyjkę i komp.
Znalazłem taką aukcję i mam kilka pytań.
1. Czy to co gościu tam oferuje wystarczy (nie trzeba immobilisera?)?
2. Czy jest coś na co powinienem przed zakupem zwrócić szczególną uwagę (nr/typ kompa? coś innego?)?
3. Jak się dobrać do stacyjki, żeby ją wymienić?
EDIT(moderator)-Przeniosłem.skoro jest odpowiedni wątek,to proszę na przyszłość w nim kontynuować.
zenon napisał(a):Komputer ma zapisane tak: jeśli ktoś włoży jeden dobry klucz, a potem drugi dobry to znaczy że trzeci klucz trzeba zapamiętać.
O to ciekawe. A czy trzeba przekręcać stacyjkę, czy wystarczy włożyć kluczyk?
szerokości
grzech
grzech
grzech_z napisał(a):czy trzeba przekręcać stacyjkę, czy wystarczy włożyć kluczyk?
no przeciez jest w tym watku opisane programowanie imo...
czytal kolega?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):grzech_z napisał(a):czy trzeba przekręcać stacyjkę, czy wystarczy włożyć kluczyk?
no przeciez jest w tym watku opisane programowanie imo...
czytal kolega?
Sorki teraz doczytałem. Czyli qpa a już myślałem, że za drugim razem nie trzeba przekręcać
szerokości
grzech
grzech
Witam
Moze wiecie czy mozna samemu zaprogramowac kluczyk w mojej 6 2006 rok .Pewnego dnia ja otworzylem z pilota ale juz nie da rady zamknac nie reaguje na pilota . Robiłem procedure programowania podanej na stronie 3 ale nic sie nie dzieje.
Moze wiecie czy mozna samemu zaprogramowac kluczyk w mojej 6 2006 rok .Pewnego dnia ja otworzylem z pilota ale juz nie da rady zamknac nie reaguje na pilota . Robiłem procedure programowania podanej na stronie 3 ale nic sie nie dzieje.
-
rys123
grzech_z napisał(a):Sorki teraz doczytałem. Czyli qpa a już myślałem, że za drugim razem nie trzeba przekręcać
niestety trzeba...
cala procedura musi byc wykonana dokladnie i w narzuconych ramach czasowych...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam.
Panowie mam pytanie wczoraj ojciec kupił mazdę 6 2006 z jednym kluczykiem. Kluczyk jest typu scyzoryk. Zastanawiam się czy ten kluczyk to oryginał bo wiem, że we np. w modelu 2004 klucz i pilot jest osobno. Pisałem maila do serwisu w Opolu w sprawie dorobienia kluczyka, cena jaką mi zaproponowali to 1200zł. Myślę, że cena jaką mi zaproponowali to trochę przesada.
I teraz moje pytanie.
1. Czy ten kluczyk który posiada ojciec jest oryginał?
2. Czy jest jest jakaś tańsza alternatywa.
Panowie mam pytanie wczoraj ojciec kupił mazdę 6 2006 z jednym kluczykiem. Kluczyk jest typu scyzoryk. Zastanawiam się czy ten kluczyk to oryginał bo wiem, że we np. w modelu 2004 klucz i pilot jest osobno. Pisałem maila do serwisu w Opolu w sprawie dorobienia kluczyka, cena jaką mi zaproponowali to 1200zł. Myślę, że cena jaką mi zaproponowali to trochę przesada.
I teraz moje pytanie.
1. Czy ten kluczyk który posiada ojciec jest oryginał?
2. Czy jest jest jakaś tańsza alternatywa.
- Od: 26 cze 2011, 21:39
- Posty: 6
- Auto: Honda Accord Type-S
1. Czy ten kluczyk który posiada ojciec jest oryginał?
tego nie da się stwierdzić poprzez forum...Ja mam polifta i kluczyk jest w pilocie...ale sam fakt posiadania takowego nie potwierdza jego oryginalności
2. Czy jest jest jakaś tańsza alternatywa.
z pewnością jest...wystarczy czytać
(polecam ten wątek )
PS. a gdzie jest drugi kluczyk?? wiesz,żebyś się nie zdziwił,jak za 2 dni auta nie będzie(naprawdę nie chcę straszyć,ale sam znam takie przypadki)
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Auto kupione od kolesia który ściąga je z serwisu w Holandii. Jest taka opcja, że drugi kluczyk może dojść w kolejnej dostawie aut. Ale nie daje mi też gwarancji. Ok poczekam i zobaczę co z tego wyjdzie. Auto stoi w garażu więc spoko.
- Od: 26 cze 2011, 21:39
- Posty: 6
- Auto: Honda Accord Type-S
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6